Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 50 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #101
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Nee maar dat was hij ook wel van plan hoor!!
    Wel slim natuurlijk van Apple om dat in te stellen.... Ben benieuwd hoe mn vriend dat moet gaan oplossen haha...

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  2. Top | #102
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    De Touch koop je er vanaf $300. Overigens zijn bijvoorbeeld de prijzen bij Walmart maar marginaal lager dan bij Virgin. Meer dan 2-3 dollar is het verschil op dit moment niet.

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Heb m´n zoon kunnen overtuigen om te wachten met de aankoop tot we in Florida zijn, dus dat zit snor :-) Ik neem aan dat de i-pod alsnog een pak goedkoper gaat zijn dan hier, op een dollar of 2-3 kijken we niet ;-)

  4. Top | #104

    Standaard i-Phone kopen in Florida?

    Wij vertrekken binnen 3 weken naar Orlando, ik woon in België en zou daar een I phone willen kopen... nu is de allereerste vraag natuurlijk of ik die hier kan gebruiken... heeft iemand een idee?

  5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: I Phone

    Ja, dat kan.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #106
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: I Phone

    Mits....je hem hebt geunlocked (is gebonden aan een Amerikaans AT&T SIM-kaart)
    De nieuwste modellen moet je al in de winkel activeren. Je zit dus gelijk vast aan een 2-jarig AT&T abonnement. Maar er zijn andere forums die je dat allemaal veel beter kunnen uitleggen. Zoek eens op Google naar 'iphone club'
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: I Phone

    Nee, kan niet meer.

    v1 kon je gewoon in de winkel kopen en mee weglopen.
    Sinds een paar dagen is de nieuwe versie uit (met GPS), deze moet je, zoals Njit ook aangeeft, meteen activeren (koppelen aan een abonnement) in de winkel.

    Voorlopig dus pech, lijkt het.
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-06-08 om 14:47. Reden: Link verwijderd. Google zelf maar..
    NYC 1995, 1997, 2000, 2003, 2007
    Westcoast 2005, Eastcoast 2007
    Florida 2002 Florida zomer 2008
    Japan 2009

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Wij waren er van 1 tot 11 juni en hebben de Touch 8GB gekocht voor $299 (bij Best Buy met een coupon voor $50 korting opde volgende aankoop), daarna met de coupon de 18GB voor $399 (-$50). Bij Virgin heb ik de Touch niet gezien wel de tegenhanger van Microsoft, de Zune (30GB). Op Orlando International Airport geen Ipod gezien, wel op de tussenlanding in NewArk.

    Is er geen vervoer van het Disney Resort naar de Florida Mall? Zeker de moeite waard als je al in Amerika bent, en zeker de moeite waard zijn de Outlets voor kleding. Ik zou zeker niet alleen op het resort blijven, desnoods een dag autohuur want er is zoveel te beleven buiten de gates.

    Het is zo goed bevallen dat we de eerste week september terug gaan

  9. Top | #109

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Is het niet zo dat je er nog douane kosten over moet betalen? Ik wil ipv een I-Pod een Creative Zen kopen en dat scheelt ook enorm veel kosten.

  10. Top | #110
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Als je Zen minder kost dan $276 (175 EUR) dan betaal je er geen belasting over.
    Staat allemaal al een keer uitgelegd op het Forum. De zoekfunctie maakt je een stuk wijzer
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •