Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 50 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #221
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Amsterdam ZO
    Berichten
    26

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Afgezien van de NTSC/PAL problemen
    Bij de aanschaf van een HD-camera is dit probleem totaal afwezig, die kent geen verschil tussen PAL en NTSC.

    De vraag is of er groot verschil is, eens kijken:

    Canon HF20:

    kamera-express: 739 euro
    best-buy: 799 dollar = 846,94 dollar inc tax = 600.16 euro

    Tja scheelt wel 140 euro. Op de Best Buy site kun je zelfs kijken of een winkel het op voorraad heeft. Enige wat je in Nederland nog extra moet kopen is een snoertje van 5 euro voor tussen de oploader en het stopcontact (maar meestal heb je zulke snoertjes wel ergens liggen).

  2. Top | #222
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    De Kust ( Belgie )
    Berichten
    4

    Standaard Antwoord gevraagt

    Hallo forum leden.

    Ik ben Nick Seys.
    ik ben 16 jaar oud.
    Ik woon samen met m'n moeder in belgie aan de kust.

    Voor sommige beter bekent voor plopsaland
    Vorig jaar zat ik hier ook eens rond te snuisteren.

    Maar ... het is nu dat ik me pas aanmeld. ( shyops: )
    Geen idee waarom, maar we vertrekken voor de 2de keer naar orlando.
    Dat is op 30 augustus tot en met 8 september!


    Deze keer word het hotel: Sleep inn in de westwood boulevard.

    vorig jaar stonden m'n moeder en ik in " Best Buy "
    en ik wou een laptop mee nemen naar huis.

    maar we hadden geen genoeg geld mee, en je kan maar 200 dollar per dag nemen in de bank.

    Nu ben ik al een jaartje aan het kwijlen achter zo'n iphone 3g(s)
    kheb al de prijs omgerekent, ook al gezien van een ander lid op dit forum
    dat hij dit "officieel" betaalde. voor iets rond de 420€

    Er is denk ik 1 groot risico dat je neemt, dat je geen garantie meer hebt?
    en dat je hem zal moeten " kraken " voor op de belgische netwerk te kunnen laten draaien.

    ik had graag wat info gehad van mensen die er ervaring mee hebben.
    of van geruchten kunnen spreken.

    want het zou zonde zijn om dit apperatuur te kopen , en dat je het dan niet kan gebruiken.


    Nu hoop ik alleen dat het weer daar meevalt, ik volg het weer elke dag.
    maar het ziet er goed uit denk ik , tegen de 30ste.



    Alvast Bedankt!
    Vriendelijke groeten Nick Seys

  3. Top | #223

    Standaard Re: Antwoord gevraagt

    Je kan ook bij de Apple store de nieuwste iPhone kopen zonder abb. maar dan ben volgens mij 300 dollar meer kwijt dan met abb. Ik heb dat vorige maand nog nagevraagd.
    Kentcourt

  4. Top | #224
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    De Apple 3GS (nieuwste versie dus) met 16Gb kost $ 599, met 32Gb $ 699. Ik liep de eerste de beste Best Buy in (begin deze maand) en kon hem zonder abonnement kopen voor deze prijs (excl. Sales Tax). De Apple store deed dit ook. Ik betaalde uiteindelijk EUR 465 op mijn credit card afschrift.

    Natuurlijk is hij goedkoper als je een abonnement neemt (net als in Nederland), maar daar heb je als buitenlander natuurlijk niet zoveel aan 8-[
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #225
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    De Kust ( Belgie )
    Berichten
    4

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    hier in belgie. ik weet niet in nederland.
    Kost hij 700. dus je maakt toch wel wat winst ?

    maar hoe zit het met het garantie? kan je de iphone opsturen naar apple van bij ons?

    of moet die met betaling terug naar amerika ( in het slechtste geval )

    en zal ik die kunnen gebruiken hier in belgie.. of zal ik die moeten laten kraken ? omdat ie ingesteld is op usa netwerk ?
    Laatst gewijzigd door nickseys; 23-08-09 om 06:34.
    30 Aug - 8 Sept.. F.L.O.R.I.D.A 8-)

  6. Top | #226
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Ik hoorde dat die in Nederland 'maar' EUR 575 kostte, dus een heel groot verschil is het niet. Ik begrijp dat alleen de beschikbaarheid ZEER beperkt is in België. En garantie, geen idee. Ik neem aan dat je wereldwijde garantie hebt bij Apple. Maar ik ga wel vaker naar de US, dus in dat geval ga ik gewoon in de US terug. Maar vooralsnog komt hij wel vrij degelijk over.

    En ja, je moet hem 'kraken' om met een andere provider te kunnen gebruiken. Maar dat is echt heeeeeeel makkelijk te doen :-\"
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #227
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    De Kust ( Belgie )
    Berichten
    4

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    ja dat dacht ik wel van het "kraken"

    kzou het mss zelf proberen maar. als ik het aan iemand moet vragen kost dit terug geld.
    maar hij is dan gekraakt, maar dan is er toch helemaal geen garantie meer? ofwel ?

    dank u wel voor de info alvast iedereen
    30 Aug - 8 Sept.. F.L.O.R.I.D.A 8-)

  8. Top | #228
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    De Kust ( Belgie )
    Berichten
    4

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    merci bambino voor de info. kben nu aan het twijfelen als ik nu wel een zou meenemen, of toch een eurotje meer leggen hier in belgie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-08-09 om 20:36.
    30 Aug - 8 Sept.. F.L.O.R.I.D.A 8-)

  9. Top | #229
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Over het doen van aankopen: het is al eerder hier ter discussie geweest dat veel winkelketens een veel groter assortiment online hebben dan op voorraad in de winkels. Sommige ketens bieden een service waarbij bestellingen naar een winkel gestuurd kunnen worden en dan daar afgehaald. O.a. Walmart, Best Buy en Staples hebben dit. Voor Walmart heb ik er al een paar keer gebruik van gemaakt. Let op: officieel werkt dat alleen met een credit-card die op een Amerikaans adres geregistreerd staat. Ik geef altijd het hotel-adres op als Billing Address. Dat werkt bij Walmart prima (die controleren blijkbaar niet of het adres klopt), maar het lukt niet bij Staples. I.p.v. een orderbevestiging ontvang je dan een mail dat de adresgegevens niet kloppen en of je contact wil opnemen. Zodra ze vernemen dat je geen US-resident bent, cancellen ze de order.

    De Best Buy route heb ik nog niet uitgeprobeerd met een Nederlandse credit card. Iemand anders hier wel? (Ik bedoel dan uiteraard de Site-to-store service, niet de normale betalingen in de winkel.)

  10. Top | #230
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    85

    Standaard bose setje meenemen uit orlando

    Hallo allemaal ik vertrek volgende week weer naar orlando en nu hebben ze bose setjes in de aanbieding dus ik wil er 1 mee naar nederland nemen prijsverschil met nederland is ongeveer 1000 euro als ik dit aangeef bij de douane dan betaal ik 6 % invoerrechtten en 19% BTW of vergis ik me nu? en dit bedrag betaal ik over de amerikaanse prijs aan de hand van de bon ? alvast bedankt voor de info hoop dat iemand hier ervaring mee heeft[-o<



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •