Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 50 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #91
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Iphone mee naar Florida

    Dan is er verder geen enkel probleem. Dan krijg je een bewijsje dat je netjes invoer-belasting hebt betaald. Dat bewijsje goed bewaren en steeds meenemen als je naar de USA gaat.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #92
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    AMSTERDAM - De nieuwe iPhone ondersteunt snel mobiel internet en beschikt over GPS-navigatietechnologie. Het toestel komt binnenkort naar Nederland.

    Dat langverwachte nieuws maakte Apple-topman Steve Jobs maandag bekend op een conferentie voor Apple-ontwikkelaars in San Francisco. Het bedrijf presenteerde de huidige versie van de smartphone een jaar geleden op dezelfde conferentie, die Jobs traditioneel aangrijpt om nieuwe producten te lanceren.

    Het toestel kreeg veel lof, maar ontmoette ook kritiek om zijn trage internetverbinding. Zeker buiten de Verenigde Staten is het snelle UMTS de norm, terwijl Apples telefoon alleen GPRS en EDGE ondersteunde.

    Succes

    Topman Steve Jobs noemde het toestel niettemin een succes. Toen Apple enkele weken door zijn voorraden heen raakte, waren zes miljoen exemplaren van de iPhone verkocht.

    De nieuwe iPhone beschikt wel over een snelle internetverbinding. Volgens Jobs is die zelfs aanzienlijk sneller dan die van andere populaire smartphones, zoals de Nokia N95.

    GPS

    Het toestel is bovendien uitgerust met GPS, navigatietechnologie waarmee gebruikers wereldwijd kunnen zien waar ze zijn. De techniek is vooral aantrekkelijk in combinatie met lokatiegebonden software en webdiensten, zoals Google Maps.

    Ook is het toestel in meer landen verkrijgbaar, waaronder Nederland, en wordt de prijs verlaagd. Het goedkoopste model, met een geheugencapaciteit van 8 gigabyte, gaat maximaal 199 dollar kosten.

    Volgens Jobs waren de hoge aanschafkosten voor veel mensen een reden om het toestel links te laten liggen.

    Zakelijke markt

    Naast snel internet en GPS ondersteunt het nieuwe toestel Exchange. Volgens analisten is die stap essentieel voor Apple om de iPhone ook op de zakelijke markt te laten doorbreken: veel bedrijven gebruiken Exchange voor hun e-mail en agenda.

    Ook kan de nieuwe versie van de telefoon overweg met Microsofts bestandsformaten Word, Excel en Powerpoint.

    iPhone-bezitters die geen Exchange gebruiken, kunnen hun e-mail, agenda en documenten synchroniseren met hun computer via de nieuwe dienst MobileMe, die het huidige .Mac vervangt en 99 dollar per jaar gaat kosten.

    App Store

    Het bedrijf demonstreerde ook enkele nieuwe applicaties voor de iPhone, die het Apple gaat verkopen via de binnenkort te lanceren App Store, een online winkel voor programma'tjes die op de telefoon geïnstalleerd kunnen worden.

    Zo toonden ontwikkelaars een eBay-toepassing, waarmee gebruikers kunnen handelen op de veilingsite, software om een weblog bij te houden, diverse spelletjes en een programma met een altijd actuele nieuwsstroom van persbureau Associated Press.

    Nederland

    Het nieuwe toestel is binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar, maar Jobs noemde geen datum. Mogelijk vindt de introductie plaats op 11 juli, wanneer Apple de telefoon in 22 landen tegelijk op de markt brengt.

    Volgens een nog onbevestigd bericht van persbureau Reuters zou de iPhone hier exclusief verkocht worden door T-Mobile, maar dat bedrijf is niet bereikbaar voor commentaar.

    Eerder bevestigde KPN dat het met Apple in gesprek was over de verkoop van het toestel.

    -----

    Hij staat ook al in de Apple Store: http://www.apple.com/nl/iphone/buy/
    Maar vooral dit vind ik erg prettig: http://www.apple.com/nl/mobileme/

    Als hij kan syncen met thuis en m'n werk dan ben ik helemaal blij...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Hoop voor jou dat bij de Virgin Megastore de ipod te vinden is en zeker dan voor een fatsoenlijke prijs. Heb in mei even bij Virgin gekeken voor fraaie HD DVD's en BLUE Ray discs, die kan je in NL toch goedkoper krijgen !

    Virgin is zo goedkoop niet, althans..das mijn ervaring

    Erik

  4. Top | #94
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Nou, de prijs is nog niet bekend en, zoals op dit moment telefoon halen in de USA, geen abbonement afsluiten en in Nederland unlocken en jailbreaken zit er ook nog niet in. Heb in ieder geval begrepen dat men terplaatse de telefoon moet activeren (dus vast hangt aan een USA abbonement van 2 jr.
    Maar even afwachten wat de prijs van de nieuwe iPhone wordt in Nederland bij T-mobile.
    En.... zoveel verschillen zijn er niet met de huidige, alleen heeft hij nu GPS en de snelheid van de Wifi is verhoogd.

  5. Top | #95
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    En.... zoveel verschillen zijn er niet met de huidige, alleen heeft hij nu GPS en de snelheid van de Wifi is verhoogd.
    Ondersteuning van Exchange vind ik wel een redelijk verschil, voor mij in ieder geval de enige reden waarom ik dit toestel niet wilde, geen ondersteuning voor mijn (werk) Exhange server. Als dat er wel opzit word ik ineens ERG geinteresseerd kan ik je zeggen =D>!
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Ik heb begrepen dat je onder het mom van "het is een gift" de telefoon niet meteen hoeft te activeren.
    Dat was in ieder geval wel zo bij de eerdere types, dan hebben ze dat zeker verandert.
    Ik heb nog een week of 4 dus ik kijk wel of er een mogelijkheid is om er eentje aan te schaffen en anders pech.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-03-09 om 08:20. Reden: full quote eruit

  7. Top | #97
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimk Bekijk Berichten
    Ik heb begrepen dat je onder het mom van "het is een gift" de telefoon niet meteen hoeft te activeren.
    Dat was in ieder geval wel zo bij de eerdere types, dan hebben ze dat zeker verandert.
    Ze willen ook een boete uitdelen aan mensen die hem niet binnen een bepaalde tijd geactiveerd hebben. Ben benieuwd of ze dat erdoor krijgen.
    Want als het inderdaad een Gift is dan kan het best lang duren voordat de telefoon geactiveerd wordt. De persoon die de telefoon krijgt kan bijvoorbeeld nog vast zitten aan zn oude contract, geen tijd hebben om het toestel te activeren etc etc..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #98
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Ik blijf voorlopig mijn appletje 16 gb gewoon gebruiken.
    Werkt prima, of eigenlijk ik vind hem geweldig.
    Heb al jaren de ene naar de andere mda, maar de apple vind ik toch wel heel apart.

    Zijn de toestellen straks( over enkele weken) redelijk in prijs dan zal ik gaan overwegen om een originele te gaan nemen........

    Maar nu nog effe met de "oude" blijven spelen....
    per slot van rekening is hij pas een paar weken in mijn bezit.......

    Pascal

    ps,
    Ik heb mij aangemeld voor de tmobile nieuwsbrief, om de hoogte te blijven van de G3.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #99
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Mijn vriend was zo hebberig om 2 maanden geleden al een Iphone door mn tante uit Amerika naar Nederland te krijgen. En die heeft hij toen voor 500 dollar gekocht...
    De nieuwste kost nu maar 300 dollar dus dat is even zonde!!!
    Degene die hij nu heeft gaat hij verkopen en de nieuwste probeert hij over 3 weekjes mee naar Nederland te nemen...
    Hoop dat het allemaal lukt!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  10. Top | #100
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Apple presenteert nieuwe iPhone met snel internet en GPS

    Ik denk dat hij beter eerst kan wachten met verkopen. De nieuwste moeten al in de winkel geactiveerd worden. Dan zit je dus vast aan een AT&T abonnement.
    Dus met een beetje pech heeft hij EN geen iPhone meer EN een abonnement waar hij in Nederland niks mee kan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •