Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 50 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #111

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Ah oke, bedankt. En sorry dat ik niet even gezocht had...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-06-08 om 17:29. Reden: quote van het volledige voorgaande bericht eruit gehaald

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Ons is geadviseerd om de verpakking achter te laten en de ipod al te gebruiken daar (foto's en muziek opladen). Zo is ie niet meer nieuw alhoewel dat nog geen garantie geeft voor de douane

  3. Top | #113
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Als ze je voor controle in Nederland eruit pikken met je in de VS gekochte iPod, ben je zowiezo de klos.
    De serienummers op die VS gekochte, verschillen van de europese...
    En als je dan ook nog geen bon kunt overleggen is het gewoon betalen...

    Mét of zonder verpakking... :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Jurgen en Stefan, ik ben al vaak in Florida geweest en heb ook al verschillende malen een auto gehuurd en een rondreis gemaakt. Ik ga nu, zoals ik ook al een paar keer eerder heb gedaan, alleen met m´n twee kids van 11 en 14, en geloof me, met een jongen van 14 wil je niet een halve dag in een shopping mall rondhangen, zelfs al is het voor het "goeie doel" om voor hem een i-pod te zoeken! ;-) Dus ik hou het maar liever binnen de gates, om iedereen happy te houden, mezelf incluis :-)

  5. Top | #115
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    oke dan heb ik dat niet gezegd... Enkel dat ik hem dus niet Downtown gezien heb, wel de variant van Microsoft. Ook op MCO niet gezien, wel in Newark tijdens de tussenstop.

  6. Top | #116

    Standaard Nieuwe i-Phone hier te gebruiken?

    Hallo,
    Wij zijn van plan om in september de nieuwe i-phone te kopen. Kan je hem dan hier in België gebruiken?

  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: I Phone

    de iphone van USA kan je officieel hier niet gebruiken. Ik weet niet of ze 'm al ondertussen hebben gehackt, als dit wel het geval is, kan je 'm wél hier gebruiken mits je de iphone unlockt.

    Op 11 juli komt de iPhone ook naar europa, maar hier in België gaat de gsm tegen een belachelijk hoge prijs over de toonbank; vanaf 550 euro...

    Best even googlen dus... www.appleiphoneschool.com

  8. Top | #118
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: I Phone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk Berichten
    Nee, kan niet meer.

    v1 kon je gewoon in de winkel kopen en mee weglopen.
    Sinds een paar dagen is de nieuwe versie uit (met GPS), deze moet je, zoals Njit ook aangeeft, meteen activeren (koppelen aan een abonnement) in de winkel.
    De nieuwe versie is nog niet uit, die komt de 11de wereldwijd.

    AT&T heeft aangekondigd hem ook te gaan verkopen zonder abonnement voor 599$ en 699$ geloof ik, er zit dan altijd nog een simlock op dus die zul je altijd moeten laten verwijderen zodra dat mogelijk is.

    Daarnaast kun je hem als je familie of een amerikaanse vriend o.i.d. hebt hem een iphone laten kopen en het abo na een maand opzeggen, je betaald dan ongeveer $200 voor de iphone, $200 voor het cancellen en misschien een maand abo voor $70, totaal $470, nog altijd goedkoper dan de prepaid. Alhoewel het nog onduidelijk is hoe het nu echt gaat gaan, dat weten we pas op 11 september, ik vertrek lekker de 10de, zal eens gaan kijken.

    @michacheal, als je kijkt naar de features van het toestel is die prijs helemaal niet zo gek, telefoons met zoveel functies zitten gewoon in die prijsklasse, 2 jaar geleden betaalde ik ook zeshonderd zoveel voor mijn htc tytn.
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 09-07-08 om 00:06.

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Wij willen ook graag een I-pod in Florida kopen, maar vragen ons af hoe het zit met de garantie. Is die wereldwijd?

  10. Top | #120
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: i-pod kopen in Orlando International Airport?

    Ja die garantie is wereldwijd. Ik heb in 2006 een iPod gekocht en die ging 1 dag voor het einde van z'n garantie kapot. Ben naar de Apple winkel in Rotterdam gegaan en die hebben hem gratis gemaakt.

    Groetjes,
    Walter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •