Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 50 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #121
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: i-Phone

    Wij waren gisteren even naar AT & T gelopen aangezien die om de hoek van ons hotel in Tampa is. Er stond een super lange rij haha s middags zijn we er nog een keer langs gegaan maar we konden de iphone alleen meekregen met abonnement hoor! Misschien komt het nog dat je hem duurder mee kan krijgen zonder abo maar nu nog niet...

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: I Phone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    @michacheal, als je kijkt naar de features van het toestel is die prijs helemaal niet zo gek, telefoons met zoveel functies zitten gewoon in die prijsklasse, 2 jaar geleden betaalde ik ook zeshonderd zoveel voor mijn htc tytn.
    Tja, dat is ieder zijn voorkeur. Ik gebruik dat geld veel liever voor te reizen. Heb zelf mijn iPhone (1e versie, maar het verschil met de nieuwe is echt heel klein... heb trouwens al een veel betere TomTom gps), en ondertussen aardig wat 3th party applications op geïnstalleerd... het heeft me 280 euro gekost. De helft van wat 'm hier kost dus

  3. Top | #123
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: i-Phone

    Op EditieNL zag ik van de week dat die 3G versie in Zwitserland 350 euro kost, zonder abonnement...

    Niet dat ik zo'n ding wil hebben hoor, ik zoek een telefoon waarmee je kan bellen en sms'en. Oh wacht, die heb ik al.

  4. Top | #124
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: i-Phone

    Toch ben ik benieuwd, want veel mensen zullen niet vast willen zitten aan zo'n abo!
    Wij gaan gelukkig pas over 9 maanden weg, dus ben benieuwd wat er dan aan de hand is met de Iphone! De abo's hier zijn gewoon te gek voor woorden!

    Heb zeker wel interesse, maar niet voor 500 euro+!

  5. Top | #125
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: i-Phone

    Vodafone is er nu toch ook mee bezig, je moet 'm dan wel geunlocked hebben, maar dat is de moeite niet. Dan kan je met Vodafone bellen icm een I-Phone. Ik hoef zo'n ding zelf niet te hebben, maar het slaat ook nergens op dat je alleen met T-Mobile het kan gebruiken.

  6. Top | #126
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: i-Phone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Op EditieNL zag ik van de week dat die 3G versie in Zwitserland 350 euro kost, zonder abonnement...
    Zie http://iphone3g.swisscom.ch/?lang=en



    519.00 CHF = 320.183 EUR

    Maar volgens mij zit je wel aan een Simlock vast.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #127
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: i-Phone

    Dat is heel wat goedkoper. En ik denk her en der op bijv. zwarte markt toch wel te unlocken? Kan je meteen een Vodafone abonnement ofzo nemen, beter bereik

    Maargoed, ik snap de hype van de Iphone niet helemaal heb heb sowieso een hekel aan Apple producten. De Ipod is ook alles behalve gebruiksvriendelijk, dus ik verwacht dat ook wel voor de Iphone. Kan het verkeerd hebben hoor, maar als je de Ipod al op een andere PC aansluit en hij 'm dan wil formatteren om weer te herkennen etc. kom op... of als je één keer andere software gebruikt, bijv. Yamipod, dan wil Itunes 'm meteen herstellen... weg met die meuk!

  8. Top | #128
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: i-Phone

    Zelf wacht ik ook liever op een telefoon met Google Android. Meer concurrentie en een open systeem.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #129
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: i-Phone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Dat is heel wat goedkoper. En ik denk her en der op bijv. zwarte markt toch wel te unlocken? Kan je meteen een Vodafone abonnement ofzo nemen, beter bereik

    Is op dit moment nog niet te unlocken.
    Wel de oude iphone.
    Heb gisteren de nieuwe versie 2.0 erop gezet.
    Werkt tot nu toe prima.
    Maargoed, ik snap de hype van de Iphone niet helemaal heb heb sowieso een hekel aan Apple producten. De Ipod is ook alles behalve gebruiksvriendelijk, dus ik verwacht dat ook wel voor de Iphone. eerst proberen dan oordelen. Kan het verkeerd hebben hoor, maar als je de Ipod al op een andere PC aansluit en hij 'm dan wil formatteren om weer te herkennen etc. kom op... of als je één keer andere software gebruikt, bijv. Yamipod, dan wil Itunes 'm meteen herstellen... weg met die meuk!
    .
    Het is een hele andere telefoon dan bv al die MDA-tjes.
    Ook die heb ik in alle maten gehad en nog steeds in mijn bezit.
    Ik vind hem in ieder geval geweldig, en met mij duizenden anderen.
    Waarom anders meteen uitverkocht.
    Leuk zo'n hype toch........:shock:



    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #130
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: i-Phone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    .
    Ik vind hem in ieder geval geweldig, en met mij duizenden anderen.
    Waarom anders meteen uitverkocht.
    Omdat ze er maar heel weinig leveren.. Je kan een Hype ook zelf maken als bedrijf..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •