Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Boekingssite: Hotelopia

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Boekingssite: Hotelopia

    Iemand ervaring met hotelboekingen via Hotelopia? Betrouwbaar? Correct? Je print je boeking af en daar ga mee naar de hotelbalie. Is dit correct? Geen addertjes onder het gras? Moet ik in Florida nog iets betalen?
    Zij hebben zulke goeie prijzen.=D>

    Greetz,
    nancy

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelopia?

    Volgens mij niet beter/slechter dan Expedia.com / hotel.com etc
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Hotelopia?

    Wij hebben er een hotel geboekt in Orlando, HoJo maingate East voor 10n en volgens mij heb je geen extra kosten (zo adv. ze wel) ALLEEN als er bij Hotelino extra kosten staan vermeld komen die er nog bij, dus je moet wel goed kijken.
    Succes ermee

    Groetjes Mirrick
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hotelopia?

    Ik heb een overnachting geboekt via Hotelopia. Helaas is er wat onduidelijkheid ontstaan over het hotel. Tweemaal een mail naar Hotelopia verzonden waarop zij niet hebben gereageerd. Deze week telefonisch benaderd en nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik weet het niet..... Het betreft een boeking voor het Best Western International in Orlando. Dit hotel blijkt niet meer bij de BW groep te behoren. BW heeft mij dat zelf per omgaande laten weten n.a.v. een mail die ik heb verzonden.
    Ik wil straks liever niet bij het hotel staan met een voucher welke niet wordt geaccepteerd. In ieder geval ben ik niet blij met de afhandeling van de in mijn ogen eenvoudige vraag. Komt mijn boeking goed door bij dit hotel.

  5. Top | #5
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Hotelopia?

    Ik lees op de site dat je eventueel extra kosten bij aankomst van het hotel moet betalen... Weet iemand hier wat van?
    De hotels op hotelopia zijn wel goedkoop!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelopia?

    @Ilse: Het gaat dan om een resort-fee. Die betaal je dan voor het parkeren, gebruik van internet, strandstolen etc. Dit geldt (voor zover ik heb meegemaakt) alleen bij hotels aan de kust, in Orlando heb ik het nog nooit gezien. De fee kan per persoon zijn, maar ook per kamer. Het bedrag variëert meestal zo tussen de $10 en $25 per dag, afhankelijk van de ligging van het hotel en de geboden faciliteiten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-03-08 om 12:24.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard

    Oke dank je wel!
    Dan denk ik dat ik toch een aantal hotels bij Hotelopia ga boeken
    Zoals in Miami voor een nachtje bij aankomst
    en eventueel een aantal nachten in Orlando.
    Als ik kijk bij het Best Western Movieland hotel op hotelopia betaal ik 44 euro per nacht. Maar op de website is het hotel veel duurder. Ik zou eigenlijk wel op de bonnefooi willen gaan maar ik denk dat het wel veel goedkoper is als ik van te voren boek. of zit ik er helemaal naast??

    wat vinden jullie hiervan??
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 03-04-08 om 18:46. Reden: samengevoegd

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Hotelopia?

    Ik zou toch bij het hotel zelf boeken. Mocht je willen annuleren, om wat voor reden dan ook, dan kan dat doorgaans gratis tot 24 uur voor aankomst.
    Bij zo'n tussenpersoon kan dat niet.

    Maar hoe groot is het prijsverschil? Heb je er wel rekening mee gehouden dat de prijs op site van het hotel in dollars is?

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotelopia?

    Ben net 1 uurtje terug uit Florida. Via Hotelopia 2 n. Clarion/Tampa geboekt. Slechte keuze. Alles verliep wel correct. Laatste 6 n. in Howard Johnson Enchanted Land/Kissimmee gezeten. Daar kwam een resort-fee van 2.5 dollar per nacht bij. Stond niet vermeld op de website van Hotelopia.:-?

  10. Top | #10

    Standaard Re: Ervaringen met boeken via Hotelopia?

    Ja, dit is een slechte organisatie, ze geven sterren aan hotels bv 4 wat nog geen eens 1 mag zijn.
    Als je vervolgens een klacht in dient zijn ze niet thuis, nooit boeken dus!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •