Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Onderwerp: Reisschema pollewops: Huwelijksreis Florida 2008

  1. Top | #31

    Standaard Huwelijksreis Miami en Gulf Coast

    Hi all,

    in oktober ga ik trouwen, het plan was om dan naar Miami te gaan voor 2 weken, alleen lees ik net dat dat aardig lang is.

    Twee verschillende hotels, en een cabrio voor 2 weken.

    Nu begin ik wel wat te twijfelen. Wat vinden jullie van onderstaande vakantie als huwelijksreis??

    http://www.exit-reizen.nl/reizen/flo...ulf_Coast.html

    Graag jullie mening en advies!

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Huwelijksreis Miami en Gulf Coast

    Wat verwacht je van je vakantie? Wil je op het strand hangen of wil je liever dingen zien?
    6 dagen Miami vind ik persoonlijk best lang.
    In twee weken kun je best veel van Florida zien. Kijk maar eens wat reisschema's door.

    Overigens is een cabrio leuk om mee gezien te worden maar praktisch is anders. Kofferruimte is minimaal en de zon is erg heet als je continue met het dak open rijd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33

    Standaard Re: Huwelijksreis Miami en Gulf Coast

    Ik zou zeker geen geplande reis boeken. Als je een ticket en een auto boekt heb je daar de volledige vrijheid. Miami is ook niet mijn favoriete stad,ik vind het leuk voor 2-3 dagen. Je kunt dan daarna met de auto naar de Gulf coast rijden en daar zijn zoveel leuke,rustige,romantische stranden. Vind je het leuk blijf je zo lang je wilt, is het minder trek je verder.
    Motels/Hotels zijn volop ter plekke te reserveren.En met de couponboekjes nog voordelig ook. Je kunt bijv.van Miami langs de oostekust naar boven en Orlando gaan en dan terug op je gemak de gulf-coast bezoeken.
    Wat ook leuk is om bijv. aan te vliegen naar Miami en terug van Tampa of Orlando,dat geeft je nog meer tijd om te genieten aan de kust.
    Wat wij 3 keer hebben gedaan is vliegen op New York daar 3 dagen blijven(hebben we dat ook gezien) en dan doorvliegen naar Tampa. Erg leuk allemaal.
    Succes met het uitzoeken!

    Maria


    8-)

  4. Top | #34
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Huwelijksreis Miami en Gulf Coast

    ik zou geen 2 weken in miami blijven voor een honeymoon, enkele dagen is ruim voldoende. Miami is heel blits met prachtige winkels en stranden. Maar sla zeker de gulf coast niet over, veel romantischer. Vooral naples waren wij gek van. Voor wat afwisseling en avontuur zijn de keys en de everglades te bezoeken. Ook zwemmen met dolfijnen is een mooie surplus voor jullie honeymoon.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •