Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Reisschema pollewops: Huwelijksreis Florida 2008

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    5

    Standaard Reisschema pollewops: Huwelijksreis Florida 2008

    Hallo,

    Wij willen dus een huwelijksreis gaan maken naar florida. En dan bovenaan onze wensenlijst staan:

    Disney world
    Sea world
    Zwemmen met dolfijnen
    Natuurgebied bezoeken
    Shoppen (vooral scrapbook spullen 8) )

    En verder natuurlijk het land verkennen. Het wordt onze eerste keer naar amerika dus alles is geheel nieuw voor ons. Graag horen we dan ook wat tips over welk hotel het beste is om in te verblijven en tips om de vakantie door te brengen.

    Hoe je het beste je vakantie kan boeken, wat er allemaal bij komt kijke, wat de kosten ongeveer zullen zijn voor een vakantie etc. Ik hoop dat mensen hier ons kunnen helpen bij het plannen van een onvergetelijke huwelijksreis.

    Groeten Linda

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Re: huwelijksreis

    Natuurlijk alvast gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk. \/

    Op dit forum kun je van mensen lezen wat hun ervaringen zijn, daar kun je al heel wat info aan op doen. Verder kun je ook veel info vinden op florida.pagina.nl. Lees ook eens de reisverslagen van anderen.

    Ik zelf boek liever geen complete reis, maar ik zoek zelf naar leuke vluchtprijzen en hotels.
    De kosten hangen af van jouw wensen, wil je een luxe hotel of is een motelletje lang de weg ook goed? Wil je sjiek uit gaan eten? Wat voor type wagen wil je huren?
    Ik zou eerst eens flink gaan surfen en alle info opslaan. Dan kun je alvast een berekening maken.

    Tip: laat mensen weten dat het je huwelijksreis is. Vaak sloven ze zich extra voor je uit!! :wink: Wel net zo leuk.

    Veel plezier met alle huwelijksvoorbereidingen.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    5

    Standaard Huwelijksreis Florida

    Hallo allemaal,

    Ik ben nog steeds aan het nadenken over mijn huwelijksreis. Hier een beetje wat we in gedachten hebben:

    * de dag na de bruiloft vertrekken richting florida
    * verblijf in florida of in een hotel of in een luxe villa met zwembad
    * bezoek aan sea world, water park en evt disney.
    * zwemmen met dolfijnen

    We willen graag zo'n 14 dagen op vakantie excl. reisdagen. Evt. willen we in florida een autohuren met navigatiesysteem gedurende ons verblijf.

    Nu vroeg ik me dus af wat ik qua prijs hiervoor moet rekenen en of het goedkoper is alles zelf te boeken dan via een reisbureau. Nu hoorde ik ook dat het niet super is om in augustus naar florida te gaan. Kan iemand me daar meer over vertellen?

    Groeten

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: van alles

    .................... Nu hoorde ik ook dat het niet super is om in augustus naar florida te gaan. Kan iemand me daar meer over vertellen?

    Groeten
    Augustus is de heetste en dan ook echt heetste en drukste maand.
    Lange wachtrijen overal en bloedheet. Overdag maandgemiddelde 33 Gr en 's nachts 23 Gr. In de zon kan het dus gemakkelijk 40 Gr zijn.
    Ik zelf vind juni en september aangenamer en rustiger.
    Het is natuurlijk voor ieder persoonlijk.
    Op www.weather.com kan je van vrijwel iedere US stad de temperaturen vinden.

    Goede reis
    Knaapje

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: van alles

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje
    Op www.weather.com kan je van vrijwel iedere US stad de temperaturen vinden.
    En op Wunderground vind je ook mooie overzichten van de gemiddelde per jaar: Link
    Zoals je in het grafiekje kunt zien is het dan idd erg warm. Tevens is dit hoogseizoen, dus DRUK!!!



    Ik weet niet wat jij als prettig ervaart maar langer dan 2 uur wachten voor een ritje in de achtbaan vind ik niet leuk meer
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik ben het helemaal met Ebelix eens. De Amerikanen komen zelf juist in de wintermaanden naar Florida, en de drukste tijd is zowieso rond de kerst (heel ruim genomen). Alleen in voor en najaar is het relatief rustig overal, tenzij er een feestdag in die week valt. (Thanksgiving, Eastern enz.)
    Dus als je je goed wapent tegen de hitte, kun je gerust in augustus komen, je kunt moeilijk je trouwen verzetten om die reden !!
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 19:08. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Als je gaat voor je huwelijksreis, maar je wilt toch wat extra's dan moeten je eens kijken bij traveltrend en specialtraffic.

    Zij hebben allerlei arrangementen in hun pakket in Florida. Misschien kan je er ideetjes mee opdoen en worden je plannen op een andere manier ingevuld waar jullie nog niet aan gedacht hebben..

    In ieder geval het is heet in augustus, wat je ook doet.
    Is trouwens een cruise vanaf Florida geen optie ? Op zee heb je altijd een verkoelende wind.

    In ieder geval, de mooiste dag van je leven krijgt een speciaal randje als je daarna naar Florida gaat.

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Tip om te doen op je huwelijsreis: Maak een helicopter-rondvlucht boven disney en de rest van Orlando. Moet echt schitterend zijn en ga ik dit jaar waarschijnlijk ook doen (niet trouwen want ik ben al getrouwd, maar die rondvlucht).

    Eind augustus is wel een goede tijd om te gaan. Meestal beginne de vluchten na de 25e augustus een stuk goedkoper te worden (blijft er weer wat geld over voor die heli-vlucht) en vervallen allerlei seizoenstoeslagen voor auto en accommodatie.
    Dan begint wel het hurricane-seizoen, maar daar hoef je je meestal niet druk om te maken. Af en toe een (hele) flinke bui in de middag, soms wat langer regen. Temperatuur blijft ook dan meer dan OK. Maar er is genoeg te doen waarbij het weer niet uitmaakt.
    Ben zelf 3 keer eind augustus geweest en nergens last van gehad.

    O ja, begin september is er wel nog Labour-day, een dag waarop veel anerikanen vrij zijn en de parken bevolken. Geen probleem, ga je toch een dagje wat anders (of lekker niets) doen.

    Veel plezier met het uitzoeken van je reis.

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    5

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de eerlijke antwoorden. We hebben het er gisteravond nog over gehad en ws gaan we na ons trouwen een paar dagen in europa weg en dan gaan we begin 2007 naar florida als extra huwelijksreis Dan is het waarschijnlijk wat rustiger en koeler en ook qua geld scheelt het enorm want in het hoogseizoen betaal je de hoofdprijs. Maar we willen nu eenmaal in de zomermaanden trouwen omdat we dan de kids van mijn ex ook hebben en die willen we die dag er uiteraard heel graag bij hebben.

    Groeten Linda

  10. Top | #10

    Standaard Drukte in Orlando

    Naar aanleiding van deze vraag:

    Wij nemen Orlando als startpunt van een reis dwars door de States met een camper.

    We komen waarschijnlijk op zaterdag aan en willen dan eventueel op zondag Universal Studio's doen (begin juli). Wat denken jullie? Dagje wachtrijen staan of gaat het wel leuk worden? Als we alleen maar in de rij staan, ga ik net zo lief meteen op pad met die camper ...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •