Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34

Onderwerp: Reisschema pollewops: Huwelijksreis Florida 2008

  1. Top | #21
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: huwelijksreis

    Wij hadden deze reis zelfs al geboekt voordat we trouwplannen hadden en hebben de trouwdag er dus strategisch vóór geplaatst
    Wij gaan voor de tweede keer twee weken naar Orlando, lekker pretparken bezoeken!

    Als jullie overigens nog niet geboekt hebben, wordt die periode echt niet gemakkelijk. Het is dan meivakantie voor alle kinderen (en leerkrachten zoals ik) in Nederland en alle vluchten naar Orlando zitten in ieder geval al (bijna) vol.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 19:10. Reden: full quote eruit

  2. Top | #22

    Standaard Re: huwelijksreis

    We hebben nog niet geboekt.
    Denk ook dat we niet op Orlando vliegen, maar eerder op Miami.
    We zijn niet zo`n hele grote pretparkliefhebbers.

    Is florida ook een aanrader als je niet van pretparken houdt?

    ps mijn vriendin Ineke is ook juf

  3. Top | #23
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: huwelijksreis

    Ik heb verder niets van Florida gezien, dus daar kan ik je niet mee helpen

    ps mijn vriendin Ineke is ook juf
    Ah, dat verklaart een hoop, anders zou ik jullie zeker niet aanraden om in deze periode te gaan ivm de hogere prijzen. Ik zou maar snel voor vliegtickets gaan kijken als ik jullie was, ik vrees dat er naar Miami toe ook al veel vol zit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 19:11. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: huwelijksreis

    Fly and Drive lijkt goedkoper maar is dat meestal niet. Je krijgt vaak een klein model auto mee die je meestal toch wilt upgraden. Reken het altijd even na voordat je boekt.
    Vergelijk hiervoor met de ticketprijzen die je bij Cheaptickets/Vliegwinkel/Vliegtarieven kunt boeken en de autohuurprijzen van USAReisen..

    De meeste reisburo's zullen ook geen goedkope tickets meer hebben denk ik. OP=OP
    De bekende reisburo's op het Forum zijn de volgende:

    Reisbureaus:
    AE = American Estates
    AV = American Vacations
    ER = Exit Reizen
    USAFV = USA Fun Vacations
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #25

    Standaard Re: huwelijksreis

    Yes het is gelukt.

    We vliegen 26 april van Brussel op Orlando en krijgen daar ook een huurauto.

    Uiteindelijk moeten we op 5 mei Miami zijn, waar onze cruise begint door het Carribisch gebied!

    We gaan in Orlanda 1 dagje naar een pretpark en gaan daarna een mooie route volgen naar Miami met allerlei tussenstops

    Weten jullie een mooie route?

  6. Top | #26

    Standaard Re: huwelijksreis

    We hebben via exit-reizen geboekt en hadden het geluk dat er vanuit Brussel nog wel plek was. Vanuit Amsterdam kon het niet mee, maar gelukkig is Brussel voor ons net zo ver als naar Schiphol. Was iets duurder dan wanneer we veel eerder zouden hebben geboekt, maar viel op zich wel mee

    We blijven misschien ook wel 2 dagen in Orlando, maar we willen niet de hele tijd in pretparken zitten.

    Florida willen we ook bekijken.

    Wat is trouwens het mooiste/leukste pretpark in Orlando?

  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: huwelijksreis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door giedien Bekijk Berichten
    Wat is trouwens het mooiste/leukste pretpark in Orlando?
    Dat is nou precies de vraag die niet te beantwoorden is!! \\/
    Er is nou eenmaal zo'n variëteit aan pretparken in Orlando e.o. en elk park heeft zo wel zijn eigen leuke / aparte / nieuwe / aardige / lieve / vreemde / mooie attracties en eigenaardigheden. En zo zul je dus je eigen keuzes moeten maken.

    Kijk maar eens hier op het forum in de gedeelte's over Walt Disney World en de overige attractieparken. Zoveel keuze, zoveel meningen.

    Succes!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28

    Standaard Huwelijksreis

    Dag Allemaal,

    Het is zover ik ga trouwen!!...

    Nu ben ik opzoek naar een leuke lokatie voor onze huwelijksreis.
    Eerst heb ik gekeken naar de malediven, maar gezien de lage dollarkoers leek florida ons ook wel wat.

    We denken aan een lokatie dichtbij/op het strand het liefst een resort met hutjes dichtbij/op het strand, waar gewoon alles voor je wordt geregeld.

    Het liefst een rustige omgeving, naast strand hoeven er niet zoveel bezienswaardigheden te zijn, behalve een mooie natuur!

    De prijsklasse waar we aan denken is tussen de 3000/4000 euro (all in, dus ook ticket)

    Kan iemand mij opweg helpen?

    Bedankt!

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Huwelijksreis

    In Florida zul je weinig all-inn locaties vinden omdat het eten in de restaurants niet erg duur is. De Keys zijn op zich erg mooi om te verblijven. Wij hebben zelf gezeten op het Hawk's Cay resort. Daarvan zijn er natuurlijk meer te vinden. Een optie is ook om een week Keys te doen (relax, strand) en dan een week Disney ofzo. Een cruise is ook een optie met daaraanvast een verblijf in Orlando of Keys.

    Wil je echt een deluxe vakantie dan raad ik je aan om daarvoor naar de speciale deluxe vakanties op de vakantiebeurs te gaan. Kijk even op http://www.vakantiebeurs.nl/sites/ww...p?nav_id=23695 voor de avond van deluxe vakanties.

    Succes

  10. Top | #30
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Huwelijksreis

    http://www.clubmed.be/cgi-bin/clubme...AYS=34&LANG=NL


    Familie heeft hun huwelijksreis naar mexico bij hun geboekt. Ze vonden het fantastisch. Ik zag dat er ook een resort in florida is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •