Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 41 EersteEerste ... 31394041
Resultaten 401 tot 403 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #401
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    18

    Standaard Autohuur en verzekering

    ik wil een kleine wagen huren, ben enige bestuurder (42jaar) en wil goed verzekerd zijn zonder eigen afkooprisico, dus bij schade, diefstal of ongeval wil ik geen kosten hebben. Als ik bij usareisen kijk hebben ze 2 opties:
    super -spar-plus of super inclusiv plus.
    Welk neem ik best ?

    Wat is nu de voordeligste optie , op voorhand een volle benzinetank regelen (wat in sommige opties inbegr. is) of ter plaatste gaan tanken?

    Bedankt voor de reacties

  2. Top | #402
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hebben voor onze vakantie in juli een auto gehuurd via Alamo en kwamen het goedkoopst uit met een tarief uit de gids van Holland International. Die waren voor ons zelfs voordeliger dan usareisen.de . Het is gewoon even goed kijken wat de voordeligste mogelijkheid is.

    Monique

  3. Top | #403
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren (2004 t/m 2007)

    Moderator Michael66:
    Dit topic gaat over alle mogelijke vragen die bij iemand op kunnen komen wat betreft "auto huren". Vaak met bijbehorende antwoorden, ervaringen en suggesties.
    Veel leesplezier.

    Per begin april 2009 bleek dit topic zo groot te worden dat het handiger werd om e.e.a. op te splitsn op basis van datum van plaatsing van de berichten. In dit topic staan de berichten die van 2004 t/m 2007 zijn geplaatst. De berichten van daarna vind je hier (2008) en hier (2009 e.v.). Als het noodzakelijk wordt om in de toekomst weer nieuwe onderwerpen aan te maken / af te splitsen dan kun je de links in die onderwerpen "volgen".

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •