Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 41 EersteEerste ... 283637383940 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #371
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    @Renske: Dit vind ik wel heel kort door de bocht, maar wij hebben soms een geldoverschot (volgens de familie enz). We gaan toch naar florida op vakantie [-X Soms wel meerdere keren en dan hebben we het nog niet eens over cruisen

    Wat ik wilde zeggen was dat het soms toch veel minder kost dan je dacht als je de auto houdt. b.v. Als je de auto ophaalt of inlevert kan het je toch al een dag of twee schelen in verband met de tijd van inlevering. Als je de auto een uur later inlevert rekenen ze toch een dag. Dan komen soms je taxi kosten er nog bij. Tot nu scheelde het voor ons niet veel of we de auto inleveren of houden, maar het blijft rekenen.

    Je kan ook een hotel boeken met Park&Cruise (gratis parkeren)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 18:14.

  2. Top | #372
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Idd zoals geschreven hebben wij geen last van egbroken weken, extra dagen autohuur of losse dagen auto huur.
    Het is 1 week autohuur exact 7 dagen.
    Dan een cruise en dan weer exact 2 weken (precies 14 dagen) autohuur.

    Een auto houden is hier bij ons geen optie.
    Maar dan ook echt geen optie, de kosten daarvoor zijn dan idd €245.
    Terwijl wat we nu gaan doen auto huren voor 1 week en dan met de shuttlebus of taxi naar de port dat kost ons niks in geval van shuttlebus en $10 voor een taxi.
    Op de terugweg hetzelfde verhaal.

    Mijn dillema was dan ook niet wel of geen auto houden de week van de cruise, absoluut niet die keuze was al heel lang gemaakt.

    Mijn dillemal is, een compact of voor ietsje meer een Midsize SUV.
    We neigen naar de Midsize SUV, gewoon weer eens wat anders, wel leuk zeg maar een beetje luxe, we hebben namelijk altijd een compact.

    De SUV is bij een verhuurbedrijf dat geen busje heeft naar de port, maar soms is dat alleen maar handig, het kost je wel geld maar dan ben je er wel sneller wrs.

    En wat betrfet de onhandigheid van sleuren met koffers, ook daar hebben wij geen problemen mee.
    1. we hebben koffers met wieltjes.
    2. het is maar van de autohuurder naar het busje en eruit.......
    3. desnoods brengt Emiel mij eerst weg en dan levert hij de auto in.
    Nee, dat gesjouw met koffers is geen probleem, wij zien het namelijk niet als sjouwen zeg maar.....


    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #373
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Dat dilemma is snel opgelost; mid-size SUV nemen. Groter, luxer en bij usareisen.de is de Equinox nog steeds een sonder-angebot. Ook mid-size SUV.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #374
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Ja wij neigen heel erg naar de Midsize SUV, Emiel maakt het niks uit als het maar rijd.
    Maar ik ben wel voor iets nieuws, groters, en stoers....
    De Equinox wordt het hem helaas niet gezien dat we bij National moeten huren en daar geen Equinox is, Alamo heeft geen drop off locatie in de buurt van de port.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #375
    Regelmatige Bezoeker almeretoppers's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Weet iemand hoe het zit, als je jouw gehuurde auto (Dollar full size) wil upgraden naar een iets spannender model dan standaard. Is dit ter plekke nog te regelen bij de balie en wordt je niet ongewild mega extra prijzen berekend. Voor ons de eerste keer Florida. We komen aan op Orlando en daar zou onze auto dus klaar moeten staan.
    Vandaar een trip naar Kissimee. Om daar 2 weekjes te verblijven met 2 grote kids 12 en 16 jaar. Rob en Alice
    En zo ja wat is daar een beetje Auto in hun verhuur assortiment??

  6. Top | #376
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Vaak krijg je vanzelf de vraag of je een Upgrade wilt. Bekijk dan ook van te voren in Nederland wat je nog extra uit zou willen geven per week. Dan kun je ter plekke goed beoordelen of het een goede deal is. Dat kun je bijvoorbeeld hier snel vergelijken.

    Bij Dollar is een Fullsize een Dodge Charger (or similair).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #377
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Trouwens, als je een upgrade krijgt aangeboden (standaard, zogenaamd is de kofferbak te klein etc), en je wilt er voor gaan, hap dan niet te snel.
    De prijs is onderhandelbaar, vraag of ze een special hebben en wat die kost, denk dan na (smoes even met je vrouw of zo, en laat haar bedenkelijk kijken), en bied ongeveer de helft van wat ze vragen.
    Dat lukt altijd. Let wel op: bij de extra kosten komt ook extra tax en zo!!
    Eric

  8. Top | #378
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Wij hebben bij dollar 2x een upgrade naar een SUV genomen bij Dollar. De 1e keer stelde ze het zelf voor (niet opdringerig) Ze stelde voor $ 20 p.d. te betalen (we hadden een compact gehuurd) Wij wilde dat niet en toen ging hij steeds lager bieden en bij $ 15 dachten we, is misschien toch wel leuk.
    Het jaar erop hoopte we op hetzelfde maar toen vroegen ze niks. Toen hebben we zelf gevraagd. Ik zei, vorig jaar konden we voor $ 15 p.d. een SUV meekrijgen. Hij ging het even vragen en kwam terug en zei dat het akkoord was.
    Jackie

  9. Top | #379
    Regelmatige Bezoeker almeretoppers's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Het lijkt mij n.l. wel leuk om een vreselijke muscle car te huren daar, voor die 2 weekjes die we daar zijn. Mijn dochter en ik zijn nogal een beetje auto gek vandaar.
    Misschien heeft iemand nog suggestie's. heb normaal niks met Die logge Amerikaanse bakken, of weet iemand wat er voor mogelijkheden zijn.

    Greetz van USA Rookies de Almeretoppers

  10. Top | #380
    Regelmatige Bezoeker almeretoppers's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    Thanx voor alle tips,

    Toch AV Gebeld, die onze auto konden omzetten naar een Chevvie Trailblazer. Leek ons wel zo ruim en veilig daar, ook makkelijk voor de terugreis naar het vliegveld, met alle inkopen die we gaan doen na het lezen van alle shop tips hier op het forum.
    En nog op tijd ondanks dat we de 23e december al afreizen naar Florida.

    Greetzz de Almeretoppers



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •