Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 41 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Persoonlijk zou ik een auto huren bij Alamo, www.alamo.nl .
    Boek een auto met het Alamo Gold pakket zodat je perfect verzekerd bent.

    Voor meer autohuur: http://www.goedkoopsteautohuur.nl/

    Als je via de bovenstaande site bij Alamo boekt, krijg je de dossier-kost á 15 euro kado! :P

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Auto huren

    Wij zijn vanmorgen terug gekomen uit florida, we hadden een Midsize auto bij Alamo geboekt, i.v.m. de kortings actie betaalde we een compact en hebben een Full-size gekregen, omdat toen we aankwamen de Midsize auto's op waren. Gewoon vol houden dat je meteen weg moet omdat je een afspraak hebt!!

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ik heb op 5 nov j.l. een Alamo auto op Miami Airport opgehaald.
    Via internet rechtstreeks bij Alamo in Nederland geboekt onder het Gold tarief. Is verreweg de goedkoopste, altijd goede auto's en goede service.

    Betaald voor een compact 2-drs met een upgrade actie naar intermediate 2-drs.
    Op het verhuurstation werd gevraagd of ik niet wilde upgraden, gewoon nee gezegd.
    Toen ik naar de auto toe liep geloofde ik mijn ogen niet, een fullsize luxery 4-drs Buick LeSabre. Het bleek toch te kloppen, zonder bijbetaling.

    Alleen werd er op het verhuurstation een foutje gemaakt met de extra bestuurder onder het Gold tarief. Er werd toch een toeslag ad $7 per dag berekend weat ik pas op de afrekening bij het inleveren zag. Alamo is bezig dit te corrigeren, maar dat kan even duren.

    Ik ben op deze manier ook weleens van intermediate naar convertible ge-upgrade.

    Goede reis.

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Hertz via Hotelplan

    Wij huren altijd een auto bij Hertz via Hotelplan (gewoon even in de gids kijken). Echt goedkoop. We huren dan bijv. een midsize met alle verzekeringen en in Amerika vragen we om een upgrade naar een SUV. Dit kost dan zo'n $10 per dag extra (met deze koers wel aantrekkelijk....)en dan vaak ook nog incl. hun Neverlost navigatiesysteem. Heb veel vergeleken, maar ik kom zo altijd goedkoper uit.....
    Verder vind ik de service bij Hertz erg goed, over Alamo ben ik niet zo tevreden maar dat komt omdat ik bij Alamo in Miami een keer bedonderd ben....

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard

    Waar kan je (als Nederlander, dus goedkoop!) een vette Navigator huren???

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Gewoon bij Alamo boeken, neem het gold pakket zodat je optimaal verzekerd bent. Als je via www.goedkoopsteautohuur.nl
    bij Alamo boekt dan krijg je de 15 euro dossierkosten kado!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Navigator huren

    Hertz heeft een volgens mij een Navigator in zijn pakket. Niet verschieten van de prijs!!

  8. Top | #18
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harold
    Waar kan je (als Nederlander, dus goedkoop!) een vette Navigator huren???
    Misschien heb je hier wat aan??

    http://www.dreamexoticrentals.com/rates.htm

    Succes!

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als je bij Alamo een SUV huurt kun je zelf uitzoeken en daar staan ook Blazers bij, ook niet te klein. Afgelopen voorjaar konden wij tegen kleine bijbetaling (Special deal for your 10th booking at Alamo's :wink: ), zo'n 10 euri p/d, een Tahoe krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Wat een tank (hij wordt ook gebruikt als basis voor de Hummer H2), daarin parkeer je makkelijk 2 compacts in de kofferbak. Wel kicken en volgens mij nog iets lomper dan de Lincoln.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard

    Ook ik heb bij meerdere verhuurbedrijven een auto gehuur. Met geen een problemen gehad, maar volgens mij is Dollar inderdaad de goedkoopste.

    Het klopt echter niet dat Dollar alleen maar Amerikaanse auto's heeft, want ik kreeg (in Los Angeles) toch echt een Hyundai mee. Dit veschilt volgens mij namelijk per stad. In florida hebben ze volgens mij wel alleen Amerikaanse auto's.
    Toekomstig inwoner van Florida (of New York)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •