Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 41 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hebben ook een equinox gehuurd via usa reisen ! Voor de periode van 8 tot en met 29 januari afhalen op Miami terug brengen Orlando.Bij het afhalen hebben ze niets gevraagt juist om enkele papieren te tekenen en of mijn man de enige chauffeur was , ik heb die papieren niet bezien ik bleef bij de koffers.Bij het terug brengen een recutje gekregen met het eind saldo nul dollar.
    Eens goed en wel terug in belgie krijgen we de uitgave staat van visa en wat blijkt er was 104.79 dollar afgehouden en dat op de dag dat we de auto terug brachten.Wij hebben klacht neergelegd tegen alamo ,maar nog geen antwoord gekregen .Terzelfde tijd hebben we ook contact met visa opgenomen zij hebben het onderzocht en daar heb ik vorige week wel nieuws van gekregen .Mijn man heeft papieren ondertekend waar dat bedrag op staat maar ze hebben het zeker niet gevraagd gewoon kruisjes gezet waar hij moest tekenen en wat doe je ,je gaat toch niet alles lezen en alles was al voorhand betaald dus tekenen maar ?Je bent ten slotte ook al moe en je wilt zo vlug mogelijk je auto en weg .ik vind dat toch maar oneerlijk.Wat vinden jullie daar van?????????? Blijkt achteraf dat het inderdaad om die roadservice gaat als 4.99 dollar maal 21 doet kom je aan de som van 104.79 dollar!!!

  2. Top | #172
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Gewoon met Alamo NL bellen. Als je daar niet om gevraagd hebt dan hoort het er ook niet bij te zitten..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #173
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren

    Maar dan had je ook wel een beetje moeten opletten of er iets anders stond dan 00,00...
    Ik weet het, jullie waren moe... daar maken ze duidelijk gebruik van...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #174

    Standaard Re: Auto huren

    wij gaan jan/feb 2008 voor 4 wkn naar florida, wanneer is dan de beste tijd voor een auto te huren

  5. Top | #175
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Die 4 weken dat je er bent natuurlijk :-D
    Maar je bedoelt waarschijnlijk wanneer je hem moet reserveren. Dat kan altijd, maar sommige aanbieders bieden nog wel eens een vroegboekkorting of een stuntprijsje. FTI of USAreisen.de willen dat nog wel eens doen voor een bepaald type auto. Zo hebben wij in December bij USAreisen een auto besproken voor aankomend Oktober.
    Je moet een beetje rondshoppen op het net en toeslaan wanner je het idee hebt dat je een mooi prijsje hebt.
    Het loont ook de moeite om dit hele topic eens door te lezen. Er staan diverse verhaaltjes in van forummers die leuke aanbiedingen hebben gescoord bij deze en gene.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:05. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #176
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Auto huren

    Hier nog een Equinox-boeker via Usareisen van 27 apr tot 11 mei in Orlando. Voor 14 dagen 356 Euri Super Inclusiv...

    We zijn er helemaal klaar voor!

  7. Top | #177
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Auto huren

    Nu 20%(!) extra koring bij Dollar: http://www.usareisen.de/mietwagen/dollar/index_so.htm

  8. Top | #178

    Standaard Re: Auto huren

    Hoi,

    is er iemand hier die ervaring heeft met het ophalen van een auto bij Dollar (eventueel icm usareisen.de) op Orlando airport?

    Ik wil graag weten wat de ervaringen zijn. Ik heb gemerkt dat het overal anders is. Er zijn b.v plaatsen waar je zelf je auto mag uitzoeken uit een bepaalde klasse. Bij andere moet je het doen met wat ze je geven en op weer andere plaatsen proberen ze je een upgrade aan te smeren. Tot nu toe heb ik alleen ervaring met Hertz.
    Ik wil nu eens via usareisen.de Dollar uitproberen. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen...??

    BVD Gr, Ronald
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 07:59. Reden: full quote eruit

  9. Top | #179
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron555 Bekijk Berichten
    Er zijn b.v plaatsen waar je zelf je auto mag uitzoeken uit een bepaalde klasse.vBij andere moet je het doen met wat ze je geven ...
    Bij Dollar op Orlando Int. Airport krijg je een auto "toegewezen", geen eigen keuze dus. Wil je zelf uitkiezen, neem dan een auto bij Alamo/National.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron555 Bekijk Berichten
    ... en op weer andere plaatsen proberen ze je een upgrade aan te smeren.
    Goh, da's nieuw ......:lol:
    Dat doen ze overal.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-09 om 18:23.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #180

    Standaard Re: Auto huren

    Ja ik heb al veel doorgelezen op dit forum en dit topic. Maar wat ik wilde weten kon ik niet vinden, mogelijk heb ik wat gemist.

    Dollar heeft zo op het oog de "leukste" auto's maarja altijd maar afwachten wat je krijgt. Tevens hebben ze nu bij USAreisen.de leuke aanbieding

    Heeft alamo een ruime keus in Orlando? ik zoek iets van Dodge charger of chrysler 300c.

    Dat aansmeren heb ik nog maar 1x meegemaakt dat was in Las Vegas.
    In Boston en New Orleans deed men dat niet. niet bij mij althans (hertz)

    Krijg je bij usareisen.de ook iets van een faktuur of wat daarvoor door kan gaan? (Ik kan namelijk een gedeelte bij mijn werkgever declareren)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:06. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •