Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 41 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #291
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    dat denk ik ook niet, Avis en hertz liggen iets duurder en dan heb ik ook niet zo'n auto of een auto in zo'n klasse. En hier zitten ook alle verzekeringen bij die ik nodig heb toch ?

    vanavond maar meteen boeken denk ik voor deze mooie prijs, veel goedkoper zal het niet worden denk ik.

    En Tampa vliegveld blijkt ideaal te zijn daar je zo naar de overkant kan lopen en je auto zo op kan halen.

  2. Top | #292
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    Hoi,

    Op de budget site, gewoon www.Budget.nl

    halen in Tampa ( airport ) op 10 september 2007
    terugbrengen Orlando ( airport ) op 21 september 2007



    Chrysler Sebring of gelijkwaardig...... (Keuze C) Betaal ter plaatse: 303 ,00 EUR

    De huursom is inclusief:

    Tax (lokale belastingen) CDW (aanvullende cascoverzekering op de standaard dekking van de auto met een beperkt eigen risico bij schade) VRF (rijklaarmaakkosten). SUR (luchthaventoeslag/stadstoeslag/overige toeslagen) SLI (aanvullende w.a. aansprakelijkheidsverzekering) Onbeperkt aantal kilometers
    UAS (toeslag voor jonge bestuurders) kan van toepassing zijn. Wij verwijzen naar onze algemene huurvoorwaarden voor meer informatie over de minimum huurleeftijden.


    Lijkt mij geen verkeerde ?
    Geen gratis tank benzine en geen gratis extra bestuurders...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #293
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Ik ben de enige die gaat rijden

    Wat kost nou een tank benzine daar ? maar als je betere aanbiedingen hebt, graag, ben benieuwd.

  4. Top | #294
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    Wat kost nou een tank benzine daar ? maar als je betere aanbiedingen hebt, graag, ben benieuwd.
    Zie hier:
    http://www.gasbuddy.com/
    http://www.gasbuddy.com/GB_Price_List.aspx
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-08-07 om 14:04.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #295
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren

    Tot hoelaat kan je een auto ophalen en afleveren bij Orlando International Airport?
    Ons vlucht komt namelijk om iets voor 20.00 uur aan en vertrekt rond 21.30. Zijn die autoverhuurbedrijven tot 's nachts open?

  6. Top | #296
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Die zijn gewoon open ja. Zie hier de openingstijden van Alamo: Sun-Sat: 12:00 am 11:59 pm
    De openingstijden van de andere vestigingen kun je gewoon online opzoeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:25. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #297
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    De net afgelopen vakantie in Florida heb ik een heerlijke Toyota RAV4 gereden, geboekt bij USAReisen.de als Alamo EQ-klasse (Chevrolet Equinox als voorbeelsdauto). Lekker wagentje, niets op aan te merken.

    Nu zag ik op de afrekening het volgende verschijnen:



    Het gaat dan vooral om het het verschil tussen Class Driven (IRAR) en Class Charges (SFAR). Daar zit dus verschil tussen.

    Via deze website vind ik wel allerlei klassen van de National-group (waar Alamo volgens mij onder valt) en daar staat de SFAR-klasse als "SUV" gedefinieerd. Maar de klasse IRAR kom ik niet tegen.



    Twee vragen:
    1. Wat houdt de klasse IRAR in? (en minstens net zo belangrijk: waar vind ik daar info over?)
    2. Heb ik nou de auto gehad waarvoor ik betaald heb, of had ik recht op een andere (lees: grotere)?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-08-07 om 22:21.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #298
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Twee vragen:
    1. Wat houdt de klasse IRAR in? (en minstens net zo belangrijk: waar vind ik daar info over?)
    2. Heb ik nou de auto gehad waarvoor ik betaald heb, of had ik recht op een andere (lees: grotere)?
    Er zijn standaard namen die alle Rental Agencies gebruiken. Zie hier: Link

    Hier een plaatje uit dat document:


    IRAR staat dus voor een Intermediate Recreational Vehicle met automaat en een ongespecifieerde motor.
    Maar je hebt gewoon in de juiste klasse gereden hoor. Die RAV4's stonden bij ons ook klaar toen we een EQuinox hadden geboekt.
    Laatst gewijzigd door Njit; 25-08-07 om 22:56.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #299
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    Bij mij stonden er heel veel Toyota Highlanders, géén RAV (zag er later wel een paar) en een verdwaalde Jeep.
    Geen Equinox meer.
    Eric

  10. Top | #300

    Standaard Re: Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    Wij hadden voor Phoenix een Midsize SUV gehuurd, kregen een Toyota RAV4 mee, we moesten sowieso de volgende dag terug om auto in te leveren en andere op te halen, wij wilden geen Toyota RAV4 vonden we te klein, kregen na veel pijn en moeite een GMC Acadia (heerlijke auto, maar geen 4WD)mee.
    In Orlando hadden we Equinox gereserveerd, was er niet, is een Pontiac Torrent geworden. Pontiac was ook een fijne auto, wel klein vergeleken met de Acadia, maar voor Orlando waar wij alleen maar verbleven prima.

    Ben niet helemaal te spreken over Alamo, kan ook aan USAreisen.de liggen, onze boekingen waren niet te vinden. In Phoenix vonden ze 'm dan wel uiteindelijk, in Orlando, waar we na 4 uur vertraging 's nachts om 3 uur aan de balie stonden, zei de Alamomevrouw dat ik zelf maar even Alamo Reservations moest bellen, omdat zij het niet kon vinden?! Nouja zeg. De auto's waren niet helemaal schoon, zat nog plak van frisdrank van de vorige bestuurders in.
    Maargoed tis ook niet zo dat ik niet meer Alamo zou nemen hoor. En ik zal Usareisen nog eens bellen. Achteraf hadden ze bij Alamo onze voor en achternaam andersom in het systeem staan waardoor het niet gevonden werd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •