Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 41 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #281
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Nou dat kan wel kloppen Njit, ik was in gesprek met Karin van USAfunvactions en die vertelde mij dat ook al plus dat ze vertelde dat er op Orlando airport ook eigenlijk bijna nooit economy staan en dus automatische een upgrade krijg.
    (hopelijk vertel ik het zo goed!??)

    Dus eigenlijk kan je een economy makelijk huren en goedkoop en krijg je toch een grotere mee.................das mooi dan =D>:-\" toch?

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  2. Top | #282
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Dus eigenlijk kan je een economy makelijk huren en goedkoop en krijg je toch een grotere mee.................das mooi dan =D>:-\" toch?
    Klopt helemaal En waarom meer betalen als het niet hoeft...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #283
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Juist dat bedoelde ik ook te zeggen ermee, hopelijk leest Karin dit niet maar goed dan had ze het maar niet moeten zeggen toch?!
    Ik hoop dat we toch weer dollar hebben en dit keer zal het reisbureau geen nette brief schrijven betreffende onze CC op de verkeerde naam staat dan de berijder van de auto :-|:-k;-)
    Maar goed dat horen we mogen wel van ze, en dan kan ik eindelijk groen licht geven voor de totale offerte, hotels en auto en dan is alles rond, eindelijk :lol:

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #284
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Juist dat bedoelde ik ook te zeggen ermee, hopelijk leest Karin dit niet maar goed dan had ze het maar niet moeten zeggen toch?!
    USA Fun Vacations maakt echt niet meer winst door jou een duurdere auto aan te smeren. Dus ik denk dat je het gewoon als een service moet zien dat ze je dat vertellen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #285
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    bedankt weer voor de informatie.

    alleen ik haal de auto op van het vliegveld in Tampa, dus afwachten maar welke auto ik krijg.Weet nog wel dat ze me vorig jaar toen ik de auto had opgehaald in LA dat ze me een upgrade wilde aansmeren maar helaas voor ze, haha, kreeg toen die Pontiac G6, wat een auto was dat.Z|eer blij mee, mar Avis heeft deze auto niet meer in hun assortiment.Maar de Chevr. Malibu is ook geen slechte bak volgens mij ?

    Zo te lezen boeken jullie die auto via een reisorganisatie ipv bij het autoverhuurbedrijf zelf zoals een Avis of Hertz etc. ?

  6. Top | #286
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    Zo te lezen boeken jullie die auto via een reisorganisatie ipv bij het autoverhuurbedrijf zelf zoals een Avis of Hertz etc. ?
    Net waar het het goedkoopste is. Je voucher is uiteindelijk precies hetzelfde.

    Direct boeken bij Avis/Hertz USA is niet verstandig. De verzekeringen zitten er dan niet bij en je betaald uiteindelijk meer. Uiteraard kun je wel bij de nederlandse vestigingen boeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #287
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Klopt ja dat je beter bij NL verhuurbedrijven een auto kan huren ivm de extra kosten bij anderen, heb vandaag beetje alles zitten vergelijken en ben je bij NL verhuurbedrijven uiteindelijk goedkoper uit en je hebt alle noodzakelijke verzekeringen.Ik heb even gekeken welke verhuurbedrijven je hebt op de luchthaven van Tampa en een optie is Budget, ( hoe toepasselijk ), even naar de website van Budget en ook met verzekeringen !! voor iets meer dan 300 euro heb je dus voor 11 dagen een auto met alles verzekeringen er op en eraan.

    gr.

    Fabian

  8. Top | #288
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    even naar de website van Budget en ook met verzekeringen !! voor iets meer dan 300 euro heb je dus voor 11 dagen een auto met alles verzekeringen er op en eraan.
    Welke type auto in welke periode met welk verzekeringspakket?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #289
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Hoi,

    Op de budget site, gewoon www.Budget.nl

    halen in Tampa ( airport ) op 10 september 2007
    terugbrengen Orlando ( airport ) op 21 september 2007



    Chrysler Sebring of gelijkwaardig...... (Keuze C) Betaal ter plaatse: 303 ,00 EUR

    De huursom is inclusief:

    Tax (lokale belastingen) CDW (aanvullende cascoverzekering op de standaard dekking van de auto met een beperkt eigen risico bij schade) VRF (rijklaarmaakkosten). SUR (luchthaventoeslag/stadstoeslag/overige toeslagen) SLI (aanvullende w.a. aansprakelijkheidsverzekering) Onbeperkt aantal kilometers
    UAS (toeslag voor jonge bestuurders) kan van toepassing zijn. Wij verwijzen naar onze algemene huurvoorwaarden voor meer informatie over de minimum huurleeftijden.


    Lijkt mij geen verkeerde ?

  10. Top | #290
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wie heeft ervaringen met Dollar autoverhuur ?

    Is geen slechte prijs nee. Zou het op dit moment voor die periode niet veel goedkoper kunnen boeken denk ik..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •