Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 41 EersteEerste ... 3038394041 LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #391
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto te krap

    Als je even op www.chevrolet.com zoekt denk ik dat je de antwoorden voor je ziet.
    Zie hier de uplander bijv.:
    http://www.chevrolet.com/pop/uplande...w_bench_en.jsp

    Succes
    knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 00:26. Reden: full quote eruit

  2. Top | #392
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Auto te krap

    Hoi,

    Het merk van je auto is Buick. Deze auto is op dezelfde bodemplaat als de Chevy Ventura en Pontiac Montana gebouwd en is feitelijk exact dezelfde.
    Alleen het frontje is per auto anders. Binnenruimte = gelijk. In Europa doet men dit ook wel eens. Kijk naar de "oude Ford Galaxy, (inmiddels nieuw model) http://www.seat.nl/home/modellen/alh..._D0Lnl,00.html Seat Alhambra en
    Volkswagen sharan.
    http://www.volkswagen.nl/index/home/..._D0Lnl,00.html

    De chevrolet Tahoe is echt een bakbeest en zal je qua ruimte vorstelijk bedienen. Ikzelf had ook z'on modelletje besteld, maar door omstandigheden http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4515
    (Zie foto en verhaaltje) kon dit niet doorgaan.
    De tahoe is een erg grote auto met zeker genoeg ruimte voor jullie 6en plus bagage.

  3. Top | #393
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Auto te krap

    O, ja, bijgaande link geeft foto's van het interieur weer.
    http://www.chevrolet.com/tahoe/photogallery/

  4. Top | #394
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto te krap

    Wij hebben afgelopen zomervakantie ook een Buick Terazza gereden met 6 personen.
    Kan, maar is met volledige bepakking wel wat krap, ondanks de superdiepe (in vergelijking met Uplander) bagagebak. We hadden in eerste instantie gekozen voor de Uplander, maar in de uitzoekrij bij Alamo LV bleek de Buick groter, dus die maar "gepakt".
    De Tahoe (of nog beter de Suburban) is een slag of wat groter, maar ook prijziger en zeker aan de pomp een frequente bezoeker. Maar hij rijdt daarentegen super :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #395

    Standaard Re: Auto te krap

    Nu ben ik aan het twijfelen geraakt. Ik heb gisteren de Chrevolet Uplander gereserveerd voor €690. De Tahoe was €1040 voor 16 dagen. Maar als de ruimte een stuk groter is..... mmmmm moeilijk. Kan je het verschil bepalen in liters bagageinhoud?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 00:26. Reden: full quote eruit

  6. Top | #396
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Auto te krap

    Hoi,

    Even een vraagje ben je van plan te gaan toeren met die auto steeds met alle bagage. Als je in eerste instantie eerst naar je huisje of hotel moet rijden is het toch niet bezwaarlijk om bagage even op een stoel te zetten?

    Pluisje:-P



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida

  7. Top | #397
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Re: Auto huren

    Ik zou tijdens de paasvakantie een grote wagen (5 personen) willen huren met navigatie systeem in!
    Waar kan ik volgens de experts het beste terecht in Orlando?

  8. Top | #398
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Bijna iedere grote autovehuurder heeft jouw wensen. Kijk maar eens op de sites van bijv. Alamo, Hertz, Dollar etc. Daar kun je "zien" hoeveel mensen er in de auto gaan en of ze GPS hebben.
    Auto huren doen "we" vaak bij usareisen.de, die werkt met alle genoemde verhuurders tegen leuke prijzen. Ook carbookers is een goedkope tussenpersoon.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #399

    Standaard Re: Auto huren

    Volgens mij is de huur van een gps redelijk duur volgens mij kan je beter een tomtom meenemen met de kaarten van USA werkt ook wat makkelijker met gewoon alles in het nederlands....

  10. Top | #400
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Doen wij ook, hoewel ik mag zeggen dat ik hem niet echt nodig heb, behoudens in vreemde regio's (LV, Westkust etc.), maar het is wel doodmakkelijk als je een specifiek "nieuw" adres wil zoeken.
    Maar om voor een éénmalige vakantie iets aan te schaffen waar je al snel 200+ euri's voor kwijt bent, terwijl huren ±10 dollar per dag is, is misschien iets te veel gevraagd.
    Als je wat vaker van plan bent de plas over te steken zou ik het zeker doen, tenslotte komt hij in Nederland ook soms goed van pas.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •