Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 41 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #151
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: ervaring met usareisen.de

    Had voor onze wintersport in Denver ook weer een Equinox gehuurd. Afgelopen zaterdag aangekomen in Denver en ja hoor, weer een Trailblazer (kon weer uit een hele rits auto's kiezen, waaronder zelfs een Kia Sorento; maar toch maar een Trailblazer genomen, daar stonden er meerdere van).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 01:16. Reden: full quote eruit
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #152
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Auto huren

    Hey,

    Nadat ik voor mijn vorige trip op dit forum heel veel info heb vergaart mogen we in November dit jaar weer naar Florida. Voor deze trip willen we een auto huren.
    Ik hoor dat iedereen laaiend enthousiast is over usareisen.de maar hoe zit het met het ter plaatse boeken en verzekeren?
    Via het internet kom ik geregeld goede aanbiedingen tegen. Heeft iemand een idee of overzicht van de kosten voor full CDW and additional driver van de verschillende verhuurbedrijven?

    Aangezien wij (mijn vrouw in ieder geval) voor een beurs waar we op staan nogal wat materiaal moeten vervoeren willen we een Mid-size SUV, en ook nog met een kinderzitje ook. Onmogelijk te boeken of laten doen door usareisen.de?

    groet

    Sleepwalker
    Laatst gewijzigd door sleepwalker; 11-03-07 om 16:59.

  3. Top | #153
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    - Ter plaatse verzekeren zeker NIET doen.
    - Als je een Gold/All-Inclusive pakket neemt ben je voldoende verzekerd. Hier zit ook een Additional Driver bij
    - Mid-Size SUV kun je gewoon bij USAReisen boeken. Je kan ook voor een Equinox kiezen (hoewel dat met een kinderzitje misschien minder handig is)
    - Kinderzitjes is vaak over geschreven op het forum. Probeer de zoekfunctie eens...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #154

    Standaard Re: Auto huren

    Ik zie dat bij www.fti.de de equinox (super inclusief )nog goedkoper wordt aangeboden. Alleen geven ze aan dat er maar 2 volw en 1 kind in kunnen?
    Zijn er verschillende modellen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:00. Reden: full quote eruit

  5. Top | #155
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Er is maar 1 model. Zie hier voor wat foto's. Daar kun je echt wel met 4 volwassenen in zitten.
    Alleen qua baggage zal het dan wat krapper zijn. Je moet er niet 4 harde koffers in willen proppen..
    'Helaas' zijn de Equinoxen trouwens vaak op. Dan wordt je vaak van een Trailblazer oid voorzien (wij hadden vorig jaar in New York een GMC Envoy meegekregen).

    USAReisen boekt zelf zijn auto's bij FTI. Alleen waren ze tot voor kort goedkoper als FTI zelf. Blijkbaar gaat nu bij FTI de stuntactie in...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #156
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Auto huren

    Oftewel blijven vergelijken.
    En zoals al eerder gememoreerd: Niet ter plaatse of via een Amerikaanse site huren, de prijzen lijken lager, maar er komen zoveel kosten bij, en daarover nog eens tax.
    Eric

  7. Top | #157

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    USAReisen boekt zelf zijn auto's bij FTI. Alleen waren ze tot voor kort goedkoper als FTI zelf. Blijkbaar gaat nu bij FTI de stuntactie in...
    Ja, zeker een stuntactie. Equinox/jeep 715 euro (super inclusief) voor 27 dagen! Vandaar dat ik twijfel of het over dezelfde auto gaat. Bij USA.de kost dezelfde(? ) auto klasse 841,96 all incl. Leek me ook al niet duur!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:00. Reden: full quote ingekort

  8. Top | #158
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto huren

    en als je echt wilt genieten, probeer dan een upgrade te krijgen naar een Ford Expedition of Lincoln Navigator (luxe broer). Zijn wel echte gas guzzlers, maar het rijdt super! Ze zijn bij Hertz Florida niet zo happig op gratis upgraden als je in Nederland hebt geboekt omdat ze zelf niet verdienen aan de huur. Maar als je een beetje babbelt lukt het meestal wel tegen bijbetaling van een klein bedragje. En ik weet dat het niet nodig is om met z'n tweeen in zo'n bakbeest te rijden maar als je een keer in zo'n ding gereden hebt valt daarna alles tegen.....

  9. Top | #159
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hadden afgelopen zomer voor 4 weken een Suburban, en eigenlijk had ik dat ding wel in het vliegtuig mee terug willen nemen.
    Heerlijk, zo'n monster op wielen.
    Voor volgende week weer een Equinox geboekt, nu maar duimen voor een gratis upgrade !!
    Eric

  10. Top | #160
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb nu even een avondje zitten shoppen en kom uit op het volgende

    Wij gaan van 28 oktober tot 14 november naar orlando, we komen aan op Tampa ( scheelt een stuk op vliegtickets, en Tampa is een super relaxed vliegveld ) en willen voor die periode een 7 persoons minivan huren.
    Bij allemaal heb ik het vergelijkbare pakket gekozen met de extra bestuurders en gratis tank benzine.
    En http://www.yescarhire.com is nog steeds het voordeligst.
    daar kom ik in totaal op 627,84 euro uit.
    Voor zover ik het heb kunnen checken waren dit de andere prijzen.

    alamo 735.12
    Dollar 651.93
    Hertz 776.07
    Usareisen 761.40
    Avis 815.00
    Thrifty 651.93
    Ebookers 735.00
    sunnycars 847.00

    Twee jaar geleden hebben we bij yescarhire een 8 persoons van gehuurd en dit is uitstekend bevallen.
    Gewoon de auto via Alamo en alles prima geregeld.

    Voorlopig dus yescarhire voor ons.

    Groeten M&M



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •