Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 41 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #71
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Afhankelijk van het type auto kunnen verschillende aanbieders een andere prijs hanteren. Exit Reizen is bijvoorbeeld voor SUV's veel duurder dan www.alamo.nl, terwijl het om dezelfde verhuurder gaat. Een week SUV (Gold-pakket) kost bij Exit €408 en bij Alamo.nl slechts €322 (dus ruim 20% goedkoper). De verschillen voor dagverhuur zijn uiteraard kleiner, ook relatief gezien. Dagprijs bij Exit is €70 en bij Alamo.nl €65. Maar bij dagverhuur tellen de dossierkosten weer (relatief) wat harder door. De dossierkosten van Exit ken ik niet, bij Alamo.nl zijn die €16 per boeking.

  2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Auto huren?

    Wij willen drie weken naar florida, waarvan we 14 dagen willen doorbrengen in Orlando, voor deze twee weken wilde we eigenlijk geen auto huren, maar als ik zo om heen lees kost de shuttel en openbaar vervoer veel tijd?

    Wat raden jullie aan?
    groetjes ess

  3. Top | #73
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: auto huren ja of nee

    Een vraag die we heeel vaak krijgen, en waarover de meningen zeer verdeeld zijn. Ik zou geen dag in Amerika willen zijn zonder auto, aangezien de afstanden gigantisch zijn, ook naar restaurants, winkels, supermarkten en andere pretparken.
    Je bent minimaal 2 uur per dag kwijt aan reizen in openbaar vervoer, en dan nog is veeel gewoon onbereikbaar. Hotelshuttles gaan maar zeer beperkt, en je moet jue dan precies aan hun schema houden, je kan niet even naar je hotel terug uit een park om de dag een beetje te breken, enz.enz.enz. Maaaaar...er zijn best wel voorbeelden van Orlandogangers die het zonder auto hebben klaargespeeld.
    Typ maar eens bij de zoekfunctie van het forum : "auto huren " in, en je krijgt ellenlange discussies ...
    Conclusie: het kán zonder maar is véél gemakkelijker met, en je hebt veel tijdwinst.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 19:35.

  4. Top | #74
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Een paar dagen orlando en dan alleen Disney doen vanuit één van de Disney-hotels is goed te doen zonder auto. Ga je echter ook naar andere parken en wil je ook nog een behoorlijk deel van je vakantie gaan shoppen dan is een auto onontbeerlijk. Voor zo'n € 200 per weekheb je al een leuke auto en dat bedrag heb je er snel genoeg uit, zeker wat betreft de tijdsbesparing en grotere vrijheid t.o.v. openbaar vervoer.

    Een stel vrienden van ons zijn dit jaat zonder auto geweest, en hebben tot hun grote spijt maar de helft gezien en gedaan van wat ze eigenlijk hadden willen doen. De wachttijd en de gebondenheid aan de shuttles is hun toch behoorlijk tegengevallen. Volgende maand gaan ze weer naar Orlando, en nu gaat er iemand mee met rijbewijs!! En dus een huurauto!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard

    Auto huren: JA

    Navigatie: JA....meenemen uit NL heb ik ervaring mee maar met huren niet. Kan alleen maar zeggen dat het ons goed is bevallen en dat we geen tijd hebben verspild aan verkeerd rijden 8)

    Groeten,

    Thijs

  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Ik vind het ook zeker aan te raden. zelf zijn we maar vier dagen in orlando geweest maar ik zou de auto zeker niet willen gemist hebben!
    Ons hotel had enkel een shuttle naar Seaworld, en dan nog ging die op de meest onmogelijke uren (heen: veel te vroeg 's ochtends, en terug: om 6h15 wanneer het park om 7h pas sloot!)
    Voor Universal studios en Disneyworld hadden ze geen shuttle, daarvoor raadden ze een taxi aan :roll:
    Ook naar de supermarkt, en naar Kennedy Space Center (!) lijkt me onmogelijk zonder auto.
    Onze auto kostte 197 euro per week, dus is toch wel voordelig als je vergelijkt met de nadelen als je geen auto hebt!

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Vooral WEL een auto huren, wij waren zo slim om het vorig jaar niet te doen, maar we hebben er nog spijt van. 3+ uren in de bus van hotel naar Florida Mall alleen al.............
    Als je even zoekt dan kom je de eerder gevoerde discussies wel tegen.

    Vast veel plezier

  8. Top | #78

    Standaard ervaring met usareisen.de

    Als je op de website van Chevrolet kijkt blijkt het een grote auto te zijn met genoeg kofferruimte voor 4 personen

  9. Top | #79
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ervaring met usareisen.de

    Patrick,

    Staar je niet te veel blind op het aangeboden model.
    Het is slechts een voorbeeld voor de klasse en je hebt grote kans dat je uiteindelijk een andere, gelijkwaardige, auto meekrijgt.

    Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-11-08 om 18:14. Reden: full quote eruit

  10. Top | #80
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ervaring met usareisen.de

    Ik heb die site ook bekijken maar ik kan er nergens iets vinden over het aantal koffers. De kofferbak ziet er op de foto's ook niet echt groot uit..

    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 04:23. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •