Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 41 EersteEerste ... 293738394041 LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #381
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur Hmmm dilemma's

    De Trailblazer is een uitstekende keuze, zeker qua ruimte en overzicht.
    Ook onze favo auto in de US, en hij wil ook nog goed van z'n plek.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #382

    Standaard Auto te krap

    Floridafanaten,

    We hebben gisteren het besluit genomen om naar Florida te gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (2 en 4 jaar). De reis is gepland van 23 april t/m 9 mei. 15 hele dagen. In 2005 zijn we ook naar Amerika geweest alleen dan de westkust. We hadden toen een auto een 7 persoons minivan waarvan ik wel een foto heb, maar niet een merknaam en type weet. Kan iemand mij hiermee helpen? Kan ik ergens een foto plaatsen. Hij was geboekt bij Alamo. In 2005 waren we met 4 volwassenen en 1 kind van 1 jaar. Dit paste maar net kwa bagage, het was passen en meten. Nu hebben we er dus nog een kindje bij en wilde we wat meer ruimte. Ik heb hierover met Alamo gebeld en ik vroeg om een 12 persoons-auto. Alamo gaf aan dat die wel meer stoelruimte gaf, maar geen extra bagageruimte, omdat bagage op de stoelen niet mag vanwege diefstal. Een 8-persoons minivan had ook geen zin omdat er gewoon een extra stoel bijkwam t.o.v. de 7-persoons. Toen vroeg ik of er dan een stoel uitgehaald zou kunnen worden (we hebben maar 6 stoelen nodig) en zo wat extra ruimte te creeeren. Maar dit kon Alamo niet garanderen. Wie kan ons helpen?

    Alvast bedankt voor jullie informatie

  3. Top | #383
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Auto te krap

    Als je een full-size SUV boekt heb je dit probleem niet zo snel. Over het algemeen 7 stoelen en een ruimte als een blokhut.

    Als je foto's wilt plaatsen, zet je deze eerst op imageshack oid, en daarna voeg je deze in je bericht in. kijk even op de zoekfunctie voor details. In 2005 hadden wij ook een minivan en dat was een pontiac Montana. Ook stonden er Chrysler Voyagers. Laad maar op die foto.
    Groet
    Laatst gewijzigd door Michael; 07-12-07 om 18:47.

  4. Top | #384
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard Re: Auto te krap

    Wij waren dit jaar ook met vier volwassenen en twee kinderen, via yescarhire.com huurden wij altijd de 8 persoons minivan, en we kregen dan altijd een GMC Safari of Chevrolet Astro.
    Prima auto met veel ruimte.
    De "schrik" was dus ook groot toen we bij Alamo een Toyota Sienna aangewezen kregen.
    Op het eerste gezicht leek het een hele kleine auto, en ik wilde al bijna uit mijn vel springen tot ik de achterklep open deed.... mijn hemel wat een ruimte !
    <<te groter foto>>

    De indeling is twee-drie-drie en de achterbank kan in twee delen neergeklapt worden, en als je nog meer ruimte nodig hebt kun je ook de hele achterbank in de vloer laten zakken, waardoor je een mega laadvloer overhoud.
    <<te groter foto>>

    <<te groter foto>>

    We hebben de hele vakantie met vier volwassenen, twee kinderen (drie en één jaar) en twee buggy's rondgereden en het ging perfect.
    Ook leuk: de rechter zijdeur is volautomatisch, via de afstandsbediening gaat ie vanzelf open en dicht, de andere zijdeur en de achterklep hoef je alleen maar dicht te doen, dan trekken ze zelf in het slot, superhandig.
    Echt een aanrader dus deze auto, hij is misschien iets minder 'amerikaans' , maar voordelig, zuinig en heel ruim.

    Succes !!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 00:25.

  5. Top | #385
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Auto te krap

    Mooie wagen. De pontiac Montana had ook een electrisch openende en sluitende deur. Tevens was er een DVD speler aan de hemel gemonteerd wat vooral de kinderen erg blij maakte. Op één van de laatste dagen kwam ik er pas achter dat de auto nog wat leuke features had. Een electrisch aggregaat! (voor banden oppompen en stroom in de bush bush). En... met een druk op de knop zakte de auto van achteren hydraulisch. Makkelijk met inladen van zware spullen hahaha. Was echt Amerikaans

  6. Top | #386
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    29

    Standaard Auto huren via usareizen.de

    Wij gaan van 23 april t/m 2 mei naar Florida (heen Miami terug Orlando). Ik zag op deze (overigens zeer handige) site dat autohuur bij www.usareizen.de wel zeer voordelig is. Heeft iemand hier ervaringen mee?

  7. Top | #387
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: auto huren via usareizen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door florida Bekijk Berichten
    Wij gaan van 23 april t/m 2 mei naar Florida (heen Miami terug Orlando). Ik zag op deze (overigens zeer handige) site dat autohuur bij www.usareizen.de wel zeer voordelig is. Heeft iemand hier ervaringen mee?
    Hoi

    Het is www.usareisen.de ,maar heb je de zoekfunctie al gebruikt? Daar kun je erg veel info vinden over deze verhuurmaatschappij

    Groeten
    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  8. Top | #388
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto te krap

    wij hebben van de week ook bij auto europe een minivan geregeld. voor 18 dagen 656 euro. (is nu alweer goedkoper)](*,)

    ik heb eens gekeken voor jullie.
    wat denk je van deze

    Premium, A/C
    Automatische Transmissie
    4 Deuren
    Gelijkwaardig aan


    920 euro voor die dagen dat jullie gaan

  9. Top | #389

    Standaard Re: Auto te krap


  10. Top | #390

    Standaard Re: Auto te krap

    Ik heb even met Avis gebeld en voor de periode dat wij gaan bieden ze een type Chevrolet Uplander/Pontiac Montana o.i.d. aan voor €690.

    Weet iemand of je bij deze types ook de achterbank in de vloer kunt laten verzinken?

    Avis gaf aan ook een maat groter te hebben een Chevrelot Tahoe voor €1042.
    Maar hoeveel is deze groter kwa bagageruimte?

    Kan iemand ons helpen?? Ik neem aan dat we op korte termijn moeten beslissen vanwege de beschikbaarheid.
    Alvast bedankt voor jullie reacties
    Laatst gewijzigd door mauricem1974; 18-12-07 om 16:54.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •