Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 22 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 217

Onderwerp: Bagage: Open of op slot

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: koffer vraag

    Maar kun je je koffer nog wel herkennen met zo'n zak?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 21:34. Reden: full quote eruit

  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: koffer vraag

    Jazeker, er zijn er namelijk niet zoveel. Maar wij hadden verschillende kleuren slotjes en een sticker op de tas geplakt. Alle 10 koffers konden we zo van de band afhalen vorig jaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 21:34. Reden: full quote eruit

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: koffer vraag

    Maar ik snap niet helemaal het nut van een zak om mijn koffer, tenzij je een heel dure Luis Vuiton of zo hebt.
    Mijn Samsonite koffer is nu een keer of 15 heen en weer geweest, en ziet er dus niet helemaal nieuw meer uit, maar dat maakt toch verder niets uit?
    Eric

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: koffer vraag

    Het gaat erom, dat als je de koffer zelf niet mag vergrendelen, je met zo'n zak alsnog de boel kan "afsluiten". Zo'n zak heeft namelijk de mogelijkheid om er een hangslotje aan te bevestigen en hem daarmee af te sluiten. Je kan dus een TSA-goedgekeurd slotje kopen, deze aan de zak bevestigen en dan is iedereen blij;
    Jij hebt voor je gevoel een enigzins "afgesloten" koffer, men kan er immers niet zomaar iets uithalen of instoppen en als de douane/tsa/whatever in je koffer willen, kunnen die het slotje van de zak openen en in je koffer gaan spitten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 21:32. Reden: full quote eruit

  5. Top | #45
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: koffer vraag

    Jij hebt voor je gevoel een enigzins "afgesloten" koffer, men kan er immers niet zomaar iets uithalen of instoppen
    Wat denk je nou, dat criminelen niet eenvoudig ook zo'n TSA sleuteltje te pakken kunnen krijgen? Als ze kwaad willen, doen ze het toch wel. Ik reis echt wel vaak, heb nog nooit een koffer op slot gedaan, en er is nog nooit wat mee gebeurd. Wel heb ik een goede kofferriem tegen het openspringen van de koffer, en als ik een nieuwe nodig zou hebben, kun je er een met slotje nemen, maar dat geeeft geen enkele garantie.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 23:40.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: koffer vraag

    Ben ik met je eens, echter, in dit geval gaat het meer om het gevoel wat men er bij heeft. Het is natuurlijk heel persoonlijk hoe iemand met z'n baggage om gaat, maar ik heb er liever voor mijn idee alles aan gedaan om de boel nog enigzins te "beveiligen".
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 21:33. Reden: full quote eruit
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona

  7. Top | #47
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: koffer vraag

    Gulukkig kun je zelf bepalen of je een zak om jje koffer doet met TSA slot, ee kofferriem. Zoals Norbert zegt geeft het gewoon een prettiger gevoel als je zeld de koffer met een zak en slotje hebt afgesloten. Natuurlijk kunnen criminelen aan z'n sleuteltje komen maar het kost nou eenmaal wel weer meer tijd en dat valt op. Wij doen het weer gewoon met de zak en slot.

  8. Top | #48
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: koffer vraag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raygwencaith Bekijk Berichten
    Gulukkig kun je zelf bepalen of je een zak om je koffer doet met TSA slot, een kofferriem.
    Ik reis altijd met de TSA koffersloten op de koffer...
    Maar de laatste keer is mijn koffer duidelijk door ze opengemaakt... (no prob.) Ze hadden toen gewoon het slot er niet meer omheen gedaan, dus.... WEG SLOT ... Lekkere kerels... op die manier schiet het natuurlijk niet op...
    Ik heb er ook een klacht voor neergelegd... niet dat dit helpt maar toch...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 21:35. Reden: full quote ingekort
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard Re: Koffers op slot?

    2005 Met Martinair : koffers opslot gedaan... niets aan de hand (heen weg) op de terug weg was mijn slotje eraf gehaald en in de koffer gedaan met een keurig (standaard) briefje dat ze de koffer gecontroleerd hadden en niet aansprakelijk waren voor eventuele schade. (dat heb je, als je schaalmodel autotjes in je koffer stopt :-) )
    2006 Met United Airlines: Koffers opslot en werden ter plekke bij het inleveren gecontroleerd (ook in Washington en Miami) zodat je eventueel de koffer nog open kon maken.
    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  10. Top | #50
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Koffers op slot?

    Bij Continental wordt uitdrukkelijk aangegeven dat je koffers NIET op slot mogen !!
    Op sommige Amerikaanse luchthavens wordt inderdaad de TSA security controle gedaan waar je bijstaat, en mag je daarna je koffer op slot doen.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •