Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 22 EersteEerste ... 12202122
Resultaten 211 tot 217 van de 217

Onderwerp: Bagage: Open of op slot

  1. Top | #211

    Standaard Re: koffer met tsa slot

    Als het cijferslitnis voorzien van TSA logo, kan je die op slot doen. Beambten kunnen met de TSA key dit cijferslot dan gewoon openen.

    Geen stress. Nergens voor nodig.

  2. Top | #212
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: koffer met tsa slot

    Wij gebruiken al jaren tiewraps, al voor dat de TSA sloten bestonden. Inderdaad, sloten zijn, volgens mijn mening, schijnveiligheid. Diegene die werkelijk in jouw koffer wil, buiten de TSA, vindt zo'n slotje geen belemmering. De tiewraps zijn voor ons dan ook geen veiligheid, maar puur om de ritsen bij elkaar te houden tijdens het gooi- en smijtwerk onderweg.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #213
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: koffer met tsa slot

    Wij hebben twee jaar geleden nieuwe koffers gekocht met TSA slot. Van de 5 koffers is er 1 op de terugreis opengemaakt door een beambte. Zij hebben daar een speciale sleutel voor. Er zat een briefje in dat ze in de koffer hadden gekeken

  4. Top | #214
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: koffer met tsa slot

    Ga ik toch een klein beetje stress toevoegen. Ik heb een keer gehad dat ik via Amerika vloog zonder TSA slot maar met cijferslot. De koffer had ik niet op slot gedaan maar de cijfers zijn tijdens het vervoer verschoven en zo is de koffer toch op slot gegaan. Mijn slot was dus kapot gemaakt om deze te kunnen openen. Gelukkig nog wel dicht op de band terecht gekomen omdat er nog twee zijsloten opzaten (zonder code). Het was op de heenreis dus voor de terugreis het slot nog wat terug op de koffer kunnen zetten zodat de koffer dicht kon. Daarna alleen nog maar koffer met TSA slot gebruikt.
    Ik zou mijn koffer wel op slot doen (TSA slot indien via/ naar USA), hoe langer ze er over doen om 'm open te maken hoe groter de kans dat ze niets er uit halen. Er zijn bij mij ooit spullen gestolen uit een gewone rugtas die op de band moest. Nu heb ik geloof ik wel echt pech op dat gebied hoor! Of mijn koffer komt helemaal niet, dingen gestolen en slot kapot. Ik vrees de dag dat ik de inhoud van mijn koffer in delen op de band voorbij zie komen

  5. Top | #215
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: koffer met tsa slot

    We doen de koffers niet op slot, ook al een keer meegemaakt dat ze hem open gemaakt hadden met kaartje erin. Ik had toen een airporter met inhoud in een koffer gedaan, zag er zeker raar uit.
    Niets van waarde in de koffer doen en als ze blij zijn met mijn onderbroeken, so be it, kopen we weer nieuwe
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #216

    Standaard Re: koffer met tsa slot

    bedankt voor de reacties! ik ga er dus maar vanuit dat ik de koffer gewoon dicht doe met cijferslot en de douane evt het tsa slot kan openen...
    vind t vreemd dat ik bij mijn ' oude' koffers met tsa slot wel sleutels heb gekregen, vandaar mijn twijfel...
    maar t gaat vast goed komen!

  7. Top | #217
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Bagage: Open of op slot

    Ook wij doen de koffers altijd op slot met een TSA cijferslot. Zijn ook wel eens open gemaakt en keurig een briefje erin gedaan en weer netjes terug op slot gedaan door de douane.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •