Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 22 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 217

Onderwerp: Bagage: Open of op slot

  1. Top | #151

    Standaard

    Hallo,
    mijn ervaring hiermee is, dat ookal gebruik je duoane slotjes dat ze toch je hengsels van je tas afsnijden.

    ik doe inderdaad een riem er om heen en de koffer code stel ik niet in.

    Op de tas waar ik het over heb zat een TSA slotje?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-04-11 om 09:00. Reden: 1+1

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    Wij laten de koffers altijd open (code 0-0-0) en we doen er kofferriemen omheen.
    In 2009 toen we naar West-Amerika zijn geweest, hebben ze op de terugweg een code op de koffer gezet...resultaat...we hebben thuis de koffer moeten openbreken met een schroevendraaier...slot naar de mallemoer](*,)

    Afgelopen oktober toen we naar New York gingen, toen is er een kofferband van mijn koffer afgehaald en om een andere, vreemde koffer gedaan. Ik herkende gewoon mijn eigen kofferband. Maar ja ik heb het maar zo gelaten. Kan moeilijk mijn kofferband terug eisen!

    Nouja kijken hoe het volgende maand gaat :-k

  3. Top | #153
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    ............ hebben ze op de terugweg een code op de koffer gezet...resultaat...we hebben thuis de koffer moeten openbreken met een schroevendraaier...slot naar de mallemoer](*,)..............

    Was niet nodig geweest.
    Je hebt "maar" 1000 mogelijkheden.
    Vanaf 000 gewoon iedere combinatie proberen, in een kwartiertje hebt je hem onbeschadigd open.
    Heb het ook eens bij de hand gehad.

    Knaapje

  4. Top | #154
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    Komt erg bekend voor. Het komt wel eens voor dat bij het openen van het slot het binnenwerkje, waarmee je de code kunt aanpassen, openspringt. In dat geval kan de code-instelling bij het sluiten van het slot een klein beetje verschuiven. Vaak is dat niet meer dan 1 of 2 posities. Heb ik afgelopen week ook gehad. Ik heb toen als eerste de combinaties van de oude code + en -1 geprobeerd. Ik had het slot binnen 5 minuutjes open. Je kunt ook pech hebben, maar dan nog heb je in het ergste geval (open bij de laatste combinatie) de koffer binnen een klein halfuurtje open.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-11 om 06:31. Reden: fqe

  5. Top | #155
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    Wij gebruiken al jaren tie-wraps om onze stoffen koffers. Verder geen slotjes, geen riemen. Nog nooit beschadegingen gehad (afkloppen) en ook nog niet open gemaakt. Aan de buitenkant van een stoffen koffer zit inderdaad bijna altijd een vak met rits. Daar stoppen we een klein schaartje in waarmee we de tie-wraps open kunnen knippen. Werkt als een tierelier.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  6. Top | #156
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    Dat kan toch iedereen doen, dat door knippen? (vooral als het schaartje erbij geleverd word
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-11 om 08:40. Reden: fqe
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #157
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    Ja dat klopt, maar dat kan in principe altijd wel. We maken ons niet zo'n zorgen dat iemand iets uit de koffers jat, er zit niks van waarde in.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  8. Top | #158
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    7

    Standaard Koffer met TSA slot of band?

    Dag mede florida fanaten,

    We gaan in februari naar Orlando en lazen vandaag dat voor Amerika een koffer niet op slot mag. Dus heb je een cijferslot of ander goed slot dan mag men dit zo openen. Nu zijn er ook dure koffers met TSA slot, deze kunnen ze altijd netjes openen en weer sluiten zonder te beschadigen. De ANWB heeft bv ook kofferbanden met TSA slot. Maar zijn deze banden wel voldoende sterk en veilig? Of is het beter om toch voor een koffer met TSA slot te gaan? Wie heeft hier ook nog ervaring mee?

    Florida Fans

  9. Top | #159
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    Hoi FL Fans,
    Ook over koffers open laten, afsluiten, TSA controles en TSA sloten, kofferbanden etc is uiteraard al het één en ander geschreven op het Florida Forum. Ik heb je vraag toegevoegd aan een onderwerp waar al van alles hierover staat.

    Zoals je hier kunt lezen zijn de Florida Forummers het ook over dit onderwerp niet allemaal eens. Zoveel mensen, zoveel meningen, en zoveel mogelijkheden om je koffers al dan niet af te sluiten. Ga er in ieder geval maar van uit dat de TSA het recht heeft om je koffer te openen, en dat steekproefsgewijs ook doet. De meeste merken harde koffers krijgen ze vrij gemakkelijk openen (oefening baart kunst!), daar hebben een een "loper" voor die wij kennen onder het woord "Schroevendraaier". Koffers en tassen met hangslotjes ... byebye hangslotje!
    Lees dit onderwerp maar eens door, er staan allerlei alternatieven.

    TSA-sloten en banden zijn op meer plaatsen te koop. Bijv. Kijkshop heeft ze voor minder dan €10 en supermarkten als Aldi en Lidl verkopen ze soms voor minder (let op de acties!).

    Succes met lezen en zoeken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #160
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Bagage: open of op slot

    ik heb er toevallig van de ANWB
    prima banden,niets op aan te merken
    vooral de felle kleur is makkelijk om je koffer te herkennen bij bagage claim
    ideaal als je snel moet overstappen
    wij laten onze cijferslot van de koffers op nul staan
    en sluiten ze af met de banden
    hebben dus al een paar keer een steekproef gehad,en altijd zitten de banden er weer terug om
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •