Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 22 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 217

Onderwerp: Bagage: Open of op slot

  1. Top | #81
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    Gewoon geen dure spullen in je koffer drukken. Electronica in je handbagage meenemen. Ik heb de koffer niet op slot gedaan, volgende keer gaat er wel zo'n bandje omheen met een slot (wat ik op 000 laat staan), dat is meer ter herkenning van de koffer als ie op de band valt... zal er ook nog wel een sticker op plakken, kans is groot dat zo'n bandje pleite is na de eerste vlucht.

    En gewoon bovenop een paar vieze onderbroeken en sokken neerleggen

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    Probleem was dat tegen deze mensen gezegd was dat er geen elektronica mee mocht in de handbagage (ja ik trok ook een raar gezicht, nog nooit gehoord) maar oke, zij vlogen de eerste keer dus waren te goeder trouw. De Ipod van haar man waar de verpakking al af was, en gewoon erin lag hadden ze wel laten liggen! Zeker niet gezien....
    Ik moet afkloppen, geen van deze ervaringen zelf meegemaakt, dus hopelijk ook niet komende vakantie...

    Hahahaha, Ja JKG, wel een idee, als het koffer open gaat direct van die vieze lucht die ze tegenmoet komt... hahahaha.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    16

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    In Miami zie je de koffers door de rontgencontrole gaan en we zagen dat een van de koffers van ons rood licht kreeg en werd geopend. Bovenop werd ons capitool boek van Florida eruit gehaald en bekeken. Het geeltje (post-it papiertje) bleek de boosdoener, toen ze dat gezien hadden, gingen het boek en de koffer weer dicht en kwam alles uiteindelijk via Detroit goed aan op Schiphol.

  4. Top | #84
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    Vandaag toch maar even nog 2 banden met TSA-slot gekocht. Cijferslot kan ik er dan tenminste wel opzetten aangezien ze toch een "sleutel" hebben om deze te openen.

  5. Top | #85
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    Die kofferriem is zo kapot, althans, ik had er eentje gekocht en tussen Amsterdam en Washington was ie al kapot gegaan. Bij Walmart wat TSA slotjes gekocht, eentje voor $6,44 met een indicatie als men je slot met een TSA-sleutel had geopend en een paar simpele (3 voor 6 dollar ofzo) met een klein sleuteltje. Meteen een duidelijke kleur dus goed zichtbaar op op bagageband als de koffertjes en weekendtassen langskomen. Zo lang ze TSA approved zijn hang ik ze er wel aan.

    Weer eens wat anders dan die krokodil in die rode koffer van de douane op de bagageband als je weer terug komt in NL. :mrgreen:

  6. Top | #86
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    Koop een paar samsonite koffers en doe ze gewoon lekker op slot. Customs heeft al jaren lang sleutels om deze te openen ook voordat de TSA met die speciale sloten kwam.

    heb nog nooit problemen hiermee gehad en ze zijn al diverse keren geopened geweest, bewijs ervan zijn al de briefjes die ik er steeds in terug vind.

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    18

    Standaard TSA Slot

    Wie kan mij wat meer vertellen over de douanein America en het hebben van wel of geen TSA slot? Is het echt zo dat ik nieuwe koffers moet aanschaffen omdat de douane toegang moet hebben tot mijn koffer? Of heeft er iemand misschien nog een tip voor mijn Samsonite met cijferslot?

    Hoor graag van jullie!!8-[

  8. Top | #88
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    TSA heeft niets met de douane of immigratie te maken. De controle wordt voor alle vluchten uitgevoerd, dus yip, dat heb je goed begrepen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 23:56. Reden: full quote eruit



  9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    ik heb een vraag, ik heb twee gewone koffers met voor allebei een kofferriem, is dat voldoende of is het verstandig om van die tsa slotjes te kopen? en zoja waar kan je ze hier in nederland dan kopen?


    alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door stephanie84; 02-04-09 om 14:55.

  10. Top | #90

    Standaard Re: Koffers open of sluiten?

    8-) Bij de kijkshop hebben ze TSA slotjes en ik denk dat zij niet de enige winkel zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •