Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 74

Onderwerp: Airboat ride / tour

  1. Top | #11
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: boggy creek airboat rides

    Bedankt thea,
    Ik had ook al zo'n vermoeden.
    We gaan normaal gesproken voor een paar dagen fort Lauderdale.
    Alleen als het weer niet goed is, blijven we in Orlando, en was dit misschien ook een alternatief geweest.

    Groetjes,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-11 om 12:39. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #12

    Standaard Re: boggy creek airboat rides

    Net terug uit Florida en ik moet zeggen dat ik deze airboat ride wat tegen vond vallen. Het was op een meer en niet echt moerasgebied en ik heb niet veel beesten gezien.

    6 jaar geleden heb ik daarentegen in de buurt van Kennedy Space Center ook een airboat ride gedaan en die was wel heel leuk (in een moeras met veel aligators en vogels).

    Ik kan helaas geen vergelijking maken met de Everglades, want vanwege de afstand vanaf Orlando (toch minstens 5 uur heen en terug rijden) ben ik daar nog nooit geweest.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-11 om 12:39. Reden: fqe

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard

    ik heb een tochtje gemaakt bij everglades adventures, ruim een uur en leuke dingen gezien. zo'n 58 dollar voor 2 personen. Dit ligt bijna aan de 192 (kissimmee) na marker 15 en passeren van de tolweg rechtsaf landweg afrijden tot de camping.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Wij hebben een tocht gemaakt bij Billy Swamp
    Vanuit Miami via de 95 terug omhoog en daarna de 595 op welke later overging in de 84 (Alligator Alley). En daarna de afslag van weg 833 welke je in noordelijke richting moet volgen.

    Maar volgens mij kan je op veel meer plekken terecht in de Everglades.
    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Billie Swamp Airboat Tours

    Hallo allemaal,
    Ik heb een simpele vraag, maar een antwoord wat ik niet zo 123 kan vinden.ops:ops:ops:
    Weet iemand de homepage van Bllie Swamp Safari.
    Ik zit al een uur te zoeken, maar krijg hem niet.](*,)](*,)](*,)

    Alvast bedankt.
    Grz Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Billie Swamp

    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Billie Swamp

    of deze: http://www.seminoletribe.com/safari/
    (met coupon!)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    3

    Standaard Cypress Lake Airboat Tours

    Hallo,

    Na dankbaar gebruik gemaakt te hebben van het forum bij de voorbereidingen van de vakantie hierbij mijn bijdrage aan de informatie.

    We zijn gisteren thuis gekomen na een geweldige 1 1/2 week in Orlando. Naast diverse pretparken hebben we ook een airboat tour gemaakt bij een bedrijf die ik op het forum nog niet gezien had: Cypress Lake Airboat Tours.

    Cypress Lake Airboat Tours in te vinden in Kenansville, ca. 30 minuten van centrum Kissimmee.

    De tocht duurt 1 uur, er wordt de hele tijd gevaren met een paar korte stops om alligators en ander wildlife te zien. De airboats hebben "stadium seating", je kunt dus altijd over de personen voor je heen zien voor een perfect uitzicht. Er zijn boten in verschillende maten, max. 18 passagiers.

    De omgeving is geweldig mooi, indrukwekkende natuur en veel alligators te zien.

    Meer info op www.ospreyecotours.com.

    Als je via TomTom de route plant dan zegt ie dat je er anderhalf uur over doet vanuit Kissimmee, dat komt omdat de laatste 2 miles over een (vlakke) zandweg gaan die TomTom als voetpad of zoiets ziet / berekent maar gewoon per auto te rijden is.

    groet, Fred

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Cypress Lake Airboat Tours

    Ziet er goed uit! Heb de link meteen bij mijn favorieten gezet. Wel leuk hoor al die tips op het forum, maar het zorgt er wel voor dat ik straks tijd te kort ga komen in Orlando
    Kon je bij deze tour je fototoestel of filmcamera meenemen? Wij hebben nl. vorig jaar een tour in de Everglades gedaan en daar werden we drijfnat.....

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: Cypress Lake Airboat Tours

    fototoestel etc is geen probleem, wij zaten voorin, alleen als er een bocht gemaakt wordt kwamen er wat spetters, rechtuit bleven we helemaal droog.

    Wij hadden ook tijd te kort, ik snap wat je bedoelt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •