Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 74

Onderwerp: Airboat ride / tour

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard Airboat ride / tour

    Ik wil in april wel eens rondscheuren op zo'n moerasboot. Heeft iemand dit al eens gedaan, is het de moeite waard. Waar stap je op en wat zijn de kosten?

  2. Top | #2
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wij hebben destijds een bezoek gebracht aan het Everglades Safari Park. We hebben toen een Eco Adventure Tour gemaakt. Eerst hebben we een tocht door de Everglades gemaakt met een airboat. Het is de beste manier om de “wildlife” van de Everglades te zien. Je ziet tijdens zo’n tocht o.a. en hoe kan het ook anders alligators, vogels, schildpadden en vele muggen. Dus neem een goede spray mee! Daarna hebben we de Alligator & Wildlife Nature Show gezien. Na de show kan je met “Snappy, de alligator” op de foto; lekker toeristisch! Er is in het park ook een Alligator Island, waar je zo’n 100 alligators verblijven. Als je dan nog niet genoeg hebt gezien dan is er nog de Jungle walking Trail. Hier kan je wandelen en vele reptielen, vogels an andere flora en fauna ontdekken.

    Het adres van dit park is:
    26700 SW 8th Street (Tamiami Trail)

    Prijzen:
    $20,00 voor volwassenen
    $10,00 voor kinderen

    Ze zijn elke dag geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.

    Hun website:
    www.evsafaripark.com

    Dit is niet het enige park dat “airboat rides” aanbiedt, maar het is wel de enige waar wij ervaring mee hebben.

  3. Top | #3

    Standaard boggy creek

    dit is een airboot ride in kissemee is erg leuk.
    http://www.bcairboats.com/ride.html kijk hier maar eens is ook een leuk filmpje bij zodat je een idee er van heb.
    wij zijn er vorige maand geweest en was echt waanzinnig zo hoef je niet persee naar de everglades.

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    België
    Berichten
    2

    Standaard Airboat ride

    Heeft er iemand een idee waar je in de buurt van orlando een trip met propellerboot (zo een boot met de grote ventilator achteraan) :wink: kunt maken?

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: propellerboot

    Volgens mij bood Gatorland vroeger zo'n trip aan, maar ik heb even voor je op hun website gekeken, en kan er niets meer over vinden.
    Anders zul je echt naar de Everglades moeten, daar wordt je doodgegooid met boatrides.
    Let wel op, meestal zijn het vrij grote propboats voor eem mannetje of 20.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-11 om 13:41. Reden: fqe

  6. Top | #6

    Standaard propeller boot

    Gatorland verzorgt dit niet meer. In orlando heb je genoeg mogelijkheden om een tochtje te maken, maar het mooiste blijft toch op de everglades. (hier zie je veel meer).
    In kissimmee heb je mogelijkheden bij boggy creek airboat rides. Deze ride is wel leuk, maar je hebt de kans dat je geen alligator tegenkomt.
    Dit hadden wij vorig jaar.

    Kijk verder maar eens bij google dan komen er genoeg hits onder de naam airboat rides.

    gr. geertk

  7. Top | #7
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Boggy creek airboat rides heeft trouwens 2 lokaties.
    De ene bovenaan East Lake Toho, ten noorden van St Cloud. De ander onderaan Lake Toho, door Poinciana Blvd helemaal af te rijden en door te gaan op Southport Road. Misschien dat daar wel alligators zijn want het is een vrij afgelegen gebied.

    Bovendien is er in Kissimmee de mogelijkheid om ZELF een airboat(je) te besturen.
    U-Drive airboat rides is gelegen aan de 192, een paar honderd meter vanaf de WalMart (kruising Bass Rd en Vine St), richting downtown (niet old town) Kissimmee.
    Kost geloof ik zo'n $30 per uur per boot. Met een kortingscoupon, alomtegenwoordig, kan je een paar dollar daarvanaf krijgen.
    Succes.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Ik heb Boggy Creek Airboat ride gedaan en was heel leuk, en goed... maar errrrg kort... nog geen uur...

    En ik heb ook een fantastische gemaakt... bestuurd door Captain "John"...
    Bloedsnel en duurde ruim 90 minuten... was volgens mij wel duurder... en gaan per party... op een ECHTE Airboat... niet zo'n metalen bootje met personen...

    Website met kortingsbon

    Old fashioned Airboat Rides
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-11 om 13:40. Reden: fqe

  9. Top | #9
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Boggy Creek Airboatrides

    Wie kent Boggy creek airboat rides.
    Is dit de moeiste waard, of toch beter naar de everglades gaan.

    groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard Re: boggy creek airboat rides

    Hallo Pascal,
    We hebben afgelopen oktober de Boogy creek airboat ride gedaan en ik vond het tegenvallen, weinig dieren, wat vogels en 1 alligator gezien. Het was onze eerste keer in Florida en we verbleven in een villa in Kissimmee dus was de everglades voor ons te ver voor een dag maar de volgende keer gaan we zeker een rondreis maken en gaan dan wel naar de everglades het lijkt mij dus een beter idee (als het mogelijk is ) naar de everglades te gaan.

    Groetjes Thea
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-11 om 13:40. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •