Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 74

Onderwerp: Airboat ride / tour

  1. Top | #31
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Airboat ride

    Wij hebben in oktober 2007 de Boggy Creek airboat tour in Orlando gedaan, deze was hartstikke leuk en betaalbaar, toen $ 40,00 met 2 volwassene en 1 kind. We hebben veel alligators gezien. Zelfs een paar pas geboren alligators. In vergelijking met oktober 1995, toen zijn we in de everglades geweest en hebben daar zeggen en schrijven 1 alligator gezien!!

    Je moet denk ik ook net geluk hebben en in het goede seizoen zijn!

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Airboat ride

    Wij willen dit jaar eindelijk eens een airboat ride maken. Vorig jaar waren we in het Myakka River State Park en toen wilden we een tourtocht maken. Helaas brak er toen vreselijk noodweer uit.....
    Dit jaar gaan we het dus nog een keer proberen.

    Heeft iemand ervaring met deze airboat ride? Ik zag op de website dat het om een vrij grote airboat gaat, is dat wel leuk? Die gaat niet zo snel :grin:

    Wij verblijven in Sarasota. Zijn er nog meer airboat rides mogelijk in de omgeving (max. 1,5 uur rijden)?

    Ik heb al via google en google maps gezocht, maar zie niet echt mogelijkheden.

    The Everglades liggen te ver van ons vandaan. Wij zijn in 2007 in the Everglades geweest, maar toen hebben we een fietstocht gemaakt ipv een boottocht!! (hoe stom kun je zijn, met ruim 35 graden gaan fietsen!!! maar dit even terzijde!!)

  3. Top | #33

    Standaard Re: Airboat ride

    Wij hebben Boggy Creek ook gedaan, was wel aardig, maar grote boten en beetje massa.
    Nu gaan we naar DEZE en die vinden wij veel beter. Wel cash afrekenen!
    Take care!

    Florida Minded Biker

  4. Top | #34
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Airboat ride

    Boggy Creek kun je ook een privé tour doen. Kleine boot, retesnel, zowel op water als land !
    Aanrader, als je niet persé naar de Everglades wilt/kunt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #35
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Airboat ride

    Wij hebben in 2010 Boggy Creek gedaan en omdat het zo goed beviel hebben we in februari weer deze gedaan. We gingen nu een andere kant uit op het meer. We kregen genoeg informatie te horen en zijn een paar keer gestopt.
    Wij vonden het nou net niet massaal. Beide keren was de boot niet vol.
    Prettig voor ons was dat je Boggy Creek niet hoeft te reserveren en bi veel andere aanbieders wel. Zo kun je gaan wanneer het jou uitkomt en wanneer het weer goed is.

    Belangrijk:
    Ben je in de warmste maanden in Florida, ga dan zo vroeg mogelijk. Dan zijn de dieren nog actief.
    Ben je in de winter in Florida, ga dan in de middag. Als het te koud is dan liggen de gators in de modder.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Airboat ride

    Bedankt voor de tip. Ga eens even op de website rondkijken.

  7. Top | #37
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Airboat ride

    Ik ga toch weer reclame maken voor Captain Harold: Spirit of the Swamp!
    Boot met plaats voor max. 5 personen, duidelijke uitleg etc.
    Nu twee x met hem gevaren, in de buurt van St Cloud, en beide keren erg gaaf.
    Prijzen vanaf 40 Dollar p/p voor een uur.

  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Airboat ride

    Wij hebben vorig jaar de boggy creek gedaan (1/2 uur) was erg leuk en niet massaal. Het was zeker niet druk toen wij er waren. Wij hadden deze kaartjes „gratis” van attraction direct gekregen bij onze disney kaarten.
    Half uurtje was leuk, ik weet niet of een uur of langer ook leuk is, dat kunnen andere hier wel aangeven. Wij vonden het in ieder geval de moeite waard.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Airboat ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Wij verblijven in Sarasota. (...)The Everglades liggen te ver van ons vandaan.
    ... euh??? ... :?:
    Hoe doe ik dat dan vanuit Sebring?

  10. Top | #40

    Standaard airboatride

    In juli 2012 willen we graag een airboatride maken. We twijfelen over everglades safari park of alligator farm. Ze liggen allebei op onze route. Wat is jullie advies?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-05-12 om 07:33. Reden: Toegevoegd aan bestaand onderwerp over airboatride



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •