Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 64 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #501
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: British airways boekt om naar US airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Waar staat, dat hij i.p.v. naar Orlando naar Tampa vliegt??
    Dat staat er ook niet, want dat kan ik ook niet weten, maar stel dat het wel zo is (of zou zijn ) dan heb ik JacqyE in ieder geval een trigger gegeven.....

  2. Top | #502
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: British airways boekt om naar US airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JacqyE Bekijk Berichten
    Ik had vorige maand het zelfde, ik heb geweigerd en vlieg nu mat BA van Amsterdam naar Heathrow en vervolgens met BA van Gatwick naar Tampa in plaats via Philadelphia met US Airways. Btw. Alle bijkomende kosten (zoals vervoer tussen vliegvelden) worden vergoed door BA.
    Die route die je nu 'geeist' hebt is toch nog veel vervelender?!

    En voor de 'extra' service van BA t.o.v US airways hoef je het ook niet te doen naar mijn mening.

  3. Top | #503
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    16

    Standaard Re: British airways boekt om naar US airways

    Even ter verduidelijking, onze bestemming was zo wie zo Tampa. Knaapje je bent scherp Feit was dat wij bijna 8 uur in Philadelphia hadden moeten wachten om door te vliegen naar Tampa. Nu dus wel eerst naar Heathrow en dan naar Gatwick, maar dat is geen onoverkomelijk probleem. Welterusten.... over 4 uur staat de taxi voor de deur, richting Schiphol!
    Laatst gewijzigd door JacqyE; 24-04-15 om 00:45.

  4. Top | #504
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: British airways boekt om naar US airways

    Wij gaan ook met BA vliegen.
    ik heb gekozen om op Miami te vliegen vanplaats op Orlando omdat we terug dan alleen met US airways konden.
    En zover ik op de site kon zien hebben niet alle vliegtuigen van US airways een eigen schermpje en dat is iets wij graag wel willen. De prijs was ook gunstiger vanaf Miami.

  5. Top | #505
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wie heeft er ervaring of het mogelijk is (zonder kosten) om te boeken van heen DUS - LHR - MIA en terug MIA - LHR - DUS naar AMS (Amsterdam, zowel heen als terug van amsterdam) waarbij de vlucht van lhr naar mia en van mia naar lhr gelijk blijft?

  6. Top | #506
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Om boeken kan heel problematisch zijn. Dat ligt er maar aan waar je geboekt hebt.
    Ik denk dat je een beste kans maakt als je rechtstreeks bij B.A. hebt geboekt.
    Zo niet dan zul je contact moeten opnemen waar je wel heb geboekt.
    Ik heb een paar maal een vlucht veranderd en dat lukte prima als ik direct bij de airliner had geboekt.
    Maar er zitten ook behoorlijke verschillen in de airliners.
    De laatste keer (vorig jaar) heb ik een behoorlijke verandering gehad met Etihad en ben meer dan prima geholpen.
    Succes.

  7. Top | #507
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben verleden week onze vlucht van Dus-madrid-mia kostenloos kunnen omboeken naar dus-LHR-mia. We hebben rechtstreeks bij BA geboekt en kregen een vluchtwijziging voor de heen weg waardoor we 4uur moesten overbruggen in Madrid. We hebben toen gebeld met BA en zelf mogen aangeven welke vlucht we wilden hebben.

  8. Top | #508
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben onze terugvlucht vanaf Miami ook gewijzigd. We zouden terug vliegen met Iberia, maar die hadden de vlucht van Madrid naar dusseldorf gecanceld en ons op een latere vlucht gezet.
    We zouden 8 uur moeten wachten op Madrid en dat zagen wij niet zitten, ook wij hadden rechtstreeks geboekt bij BA. Daar heen gebeld en toen hebben ze ons overgeboekt via LHR naar Dusseldorf.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  9. Top | #509
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Aan omboeken van een vlucht als de maatschappij zelf in 1e instantie een wijziging in zijn schema heeft is denk ik iets heel anders dan dat je zelf opeens wijzigingen wilt aanbrengen. Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Zou graag een vlucht eerder naar NY vertrekken, maar die eerdere vlucht was bij het boeken destijds een stuk duurder.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  10. Top | #510
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Heb een mail gestuurd met de vraag (heb wel als reden dat de vluchttijden veranderd zijn) kreeg het advies te bellen met het service centre (ma-vr) laat het weten als ik een update hebt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-04-15 om 22:35. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •