Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 64 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #41
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Nee, tenzij je kinderen hebt of gehandicapt bent. Check de site even voor details.

  2. Top | #42
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Nee, helaas kun je niet eerder inchecken.

    Wij vliegen met z'n 4en (2 volw. en twee 10 ers) en mogen dus 8 (\\/) koffers meenemen, dat wordt dus flink inkopen daar=D>

  3. Top | #43
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten
    Wat betreft het reserveren van de stoelen: dat kan echt pas 24 uur voor vertrek he? Niet eerder?!
    Met BA heb ik zelf geen ervaring, maar bij de meeste grote luchtvaartmaatschappijen kan je wel degelijk vooraf je stoel reserveren. Je kunt dit met je reserveringsnummer gemakkelijk zelf proberen. Volgens de site is er een rubriek "seating information". Ga naar Manage My Booking op de site, vul je gegevens in en geef je preferenties op, zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis. Het inchecken voor de vlucht kan inderdaad pas 24 uur voor vertrek maar dit staat los van de stoelreservering.



  4. Top | #44
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard

    Seat choice available at check in
    For the best choice of seat(s) we recommend that you check in early.
    You can do this by using check in on ba.com.
    This is available from 24 hours before departure.
    You will be able to choose your seats and print your boarding pass (where available).
    To find out more about check in on ba.com, please go to online check in.
    If you cannot check in on ba.com then we recommend that you check in at the airport as early as possible. You can find out in Manage My Booking when check in opens at the airport.



    Nee, helaas, je krijgt het bovenstaande scherm te zien, dus geen voorreservering van de stoelen, zou wel zo makkelijk zijn geweest...

    Wat ik wel tegen kwam is dat je met kinderen tussen de 2 en 12 jaar 3 dagen van te voren je stoel mag reserveren, dan moet je op de site bij "Manage my booking" je gegevens invullen, dan krijg je de lijst met "seatings" en daarnaast staan dan een kopje met "seating policy", daar staat beschreven wie wel eerder mogen reserveren, misschien heb je daar wat aan...
    (wanneer vlieg je eigenlijk, want misschien zit ik het mezelf nu wel moeilijker te maken.....:-s:razz
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 03-04-09 om 11:30. Reden: berichten samengevoegd

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Dit jaar hebben we voor het eerst e-tickets 'gekregen'. Nou ja, ik heb geboekt bij Supersaver, maar behalve de bevestiging per mail verder niets ontvangen. Klopt het dat ik gewoon 24 uur voor vertrek kan inchecken op de site van BA en dan thuis mijn boardingpass uit kan printen, en dat dit samen met mijn paspoort genoeg moet zijn? Ik vind het wel vreemd om geen 'echte' tickets te hebben...!! Tis net of ik nog iets mis...

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten
    Dit jaar hebben we voor het eerst e-tickets 'gekregen'. Nou ja, ik heb geboekt bij Supersaver, maar behalve de bevestiging per mail verder niets ontvangen. Klopt het dat ik gewoon 24 uur voor vertrek kan inchecken op de site van BA en dan thuis mijn boardingpass uit kan printen, en dat dit samen met mijn paspoort genoeg moet zijn?
    Wij hebben het afgelopen vrijdag ook zo gedaan. Inderdaad op de site van BA inloggen, eventueel je stoel veranderen en daarna uitprinten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Hoe bedoel je je stoel veranderen? Krijg je van te voren al een stoel toegewezen? Ik kan mijn stoel toch ook pas 24 uur van te voren reserveren?

  8. Top | #48
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Je krijgt van te voren al een stoel toegewezen ja. Op de site kun je dan een andere stoel selecteren indien je dat wilt (indien nog beschikbaar).

    Op Seatguru kun je zien wat de goede stoelen zijn per vliegtuig. Zie http://www.seatguru.com/airlines/Bri...nformation.php
    Zelf proberen we altijd op een Exit Seat te komen. Maar dit is geen optie als je kinderen hebt...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #49
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Die Exit Seat, vanaf welke leeftijd mag je daar dan voor "reserveren", want ondertussen zijn die twee kids van mij dus al groter dan dat ik ben!

  10. Top | #50
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Ze moeten in staat zijn om de nooddeur te open en om anderen te helpen in geval van nood. Kinderen mogen daar volgens mij nooit zitten.

    Dit staat er bij Delta (maar ik denk dat het bij elke maatschappij zo is):

    Passenger Qualifications When assigning an exit seat:

    • They must be able to comprehend instructions for operating the emergency exit including locating and operating a window exit or exit door and directing others to the exit
    • They must not be under 15 years of age and must not have a condition that might cause them harm if called upon to open an exit
    • They must be physically able to open an exit door and to lift and stow a 31-52 pound window exit
    • They must not require the use of a seat belt extension (this limitation is intended to preclude the hazard of entanglement with the additional length of the extension by those passengers attempting to expeditiously exit the aircraft)

    Exit-row passengers must be willing to perform these tasks if instructed to do so.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •