Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 64 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reserveren BA

    Wij hebben deze meivakantie met BA gevlogen: 24 uur van tevoren thuis via internet inchecken, stoelen reserveren, boardingscards(a4-tjes) printen. Wat je wel eerder kan doen, is een eigen log-in aanmaken en daar je E-mail-adres of mobiel nummer achterlaten. Mochten er nl. wijzigingen zijn in het schema, dan proberen ze jou te bereiken via de mail/mobiel. En indien gewenst kan je een kindermenu alvast bestellen.
    Veel plezier,
    Anja
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 06:24. Reden: full quote eruit

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: E-ticket British Airways

    Verder kun je met het nummer op je e-ticket bij BA je stoelen bekijken..
    Je kan zelfs met het nummer al online inchecken, ook kun je 24 uur van tevoren kiezen waar je graag wil zitten. Ook een voordeel van online checken is dat het op schiphol het ook sneller gaat. Toen wij in de zomer naar Tampa vlogen moesten de mensen die nog niet online hadden ingecheckt dit alsnog bij zuilen van BA doen.
    Laatst gewijzigd door Albert38; 01-11-08 om 16:54.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    41

    Standaard

    Hmm oke, dankjulliewel!

    Ben toch wat zekerder van mijn zaak nu ik weet dat we online kunnen inchecken en onze stoelen al kunnen kiezen.
    Ik mag bij BA 2x 23 kg pp meenemen, dus dat is ook mooi, helemaal voor de terugvlucht Is er trouwens iemand die dat kan bevestigen dat je bij BA 2x 23 kg per persoon mee mag nemen?

    Ik vond dit: http://www.britishairways.com/travel...k/public/en_nl
    Lijkt me dat ik dus 2x 23 kg mag meenemen, toch?

    Het is bij KLM anders geregeld, kan dat wel kloppen? Of moet dit overeen komen?
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 02-11-08 om 20:52. Reden: samengevoegd

  4. Top | #24
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: E-ticket British Airways

    Dat hoeft niet hetzelfde te zijn. Iedere maatschappij kan eigen regels vaststellen, al kunnen de luchthavens (vakbonden!) eisen stellen m.b.t. het maximum gewicht of de kosten die voor de afhandeling van zwaardere koffers worden gerekend. Daarnaast moeten ze uiteraard rekening houden met het maximaal te vervoeren gewicht door een vliegtuig. En wat handbagage betreft moeten de kastjes uiteraard berekend zijn op het toegestane gewicht.

    En: Ja, volgens de website van BA mag je inderdaad 2 koffers van 23 kg per persoon meenemen.

    Opvallend vind ik dat je bij BA in de luxe klassen ook niet zomaar meer zwaardere koffers mag meenemen. Het was altijd (en is bij de meeste andere maatschappijen nog zo) dat je in die klassen twee koffers van max. 32 kg mocht meenemen. Bij BA hebben ze daar nu 3 koffers van max. 23 kg van gemaakt. Blijkbaar is het in de afhandeling goedkoper om een extra stuk bagage toe te laten dan twee zwaardere koffers te moeten betalen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    57

    Standaard Re: British Airways: E-ticket & bagage-limiet

    Ook wij (3 pers) hebben afgelopen zomer met BA gevlogen. Op de heenreis netjes 3 koffers van 16 kg. en op de terugreis 4 koffers van ieder 22 kg (met maar 1 spijkerbroek maar erg veel andere kleding en schoenen!!).
    Geen enkel probleem want het is echt toegestaan om bij BA 2x 23 kg. pp. mee te nemen.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: British Airways: E-ticket & bagage-limiet

    Ik heb daarnet even geprobeerd om in te loggen via BA om naar mijn vluchten te kijken en hoe dat online in checken gaat. Maar ik krijg daar alleen een terugreis te zien.

    Kan ik toevallig ook bij cheaptickets.com inchecken?
    Want daar kan ik ook stoelen kiezen ofzo.

  7. Top | #27
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Stoelen reserveren bij British Airways

    Ik heb eigenlijk een vraagje over onze vlucht, we vliegen nl. met British Airways en ik heb eigenlijk geen idee waar en wanneer je daarvoor dan de stoelen kan reserveren, ook die voor de overstap vanaf Gatwick.

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Njit; 27-11-08 om 12:51.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: Stoelen reserveren bij British Airways

    Je kan 24 uur van te voren de stoelen kiezen met je reserveringsnummer ook is het verstandig om van te voren online in te checken. Anders moet je alsnog op Schiphol doen!
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-11-08 om 20:13. Reden: full quote eruit gehaald
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  9. Top | #29
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Reserveren BA

    Hoe zit het dan met je 2e vlucht (vanuit Gatwick naar Orlando) kun je die stoelen ook al reserveren tegelijk met de 1e vlucht?
    Het gaat mij nl. meer om de stoelen op de lange vlucht dan om dat uurtje richting Gatwick.

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Reserveren BA

    Gaat op dezelfde manier. Als je incheckt doe je dat voor de volledige reis en kan je dus je stoelen kiezen voor Gatwick - Orlando.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •