Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 64 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #101
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Bij British Airways gaan ze weer staken. Dit staat op de site:

    Unite, the trade union for British Airways (BA) cabin crew, has announced its intention to take strike action between 18 May and 9 June 2010.


    We have published the options available if you are travelling during the strike period.

  2. Top | #102
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Wij zijn met British Airways vanaf Amsterdam via Londen Heathrow naar Miami gevlogen. Is zeer goed bevallen. Online ingechecked. Koffers afgegeven op Schiphol. Werd nergens naar gevraagd. Ook niet wie de koffers heeft ingepakt etc. Gewicht van beide koffers werd gewoon bij elkaar opgeteld. Koffers werden meteen doorgelabeld naar Miami, dus in Londen alleen door de security en door naar de juiste gate. 2 uur overstaptijd is precies goed. Beenruimte in vliegtuig was voldoende. Eten was goed. Entertainment schermpjes in de stoelen. Zouden het zo weer doen.

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Ook wij zijn weer met British Airways naar de USA gevlogen en weer alles helemaal top! De heenweg via Londen naar Miami en terug vanaf Orlando via Londen naar MIami. Ik kan me helemaal aansluiten bij hrjhaan! Terug vlogen we met 4 personen, de een had een koffer van 25 kilo, de ander van 20, er werd niet moeilijk gedaan, het werd gewoon bijelkaar opgeteld. Hele aardige crew op de luchthavens. In de lucht prima bemanning, we kwamen weer niets te kort, zelfs op de korte vlucht amsterdam / londen en retour kregen we een lekkere wrap met iets te drinken. De stoelen zaten heerlijk en je kreeg een ´overlevings´pakketje met een dekentje, oogmasker, tandpasta en tandenborstel, sokken, koptelefoon, keurig verzorgd!De nieuwste films op het entertainmentsysteem, en de stand van de wk wedstrijden werden met regelmaat door de piloot verteld aan de passagiers, wat een service! zeker een aanrader!!

  4. Top | #104
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard British Airways World Traveller Plus

    British Airways World Traveller Plus
    Heeft iemand in de laatste 2 jaar of zo wel eens in deze klasse gevlogen naar Miami (met een boeing 747)? En zo ja, wat zijn de ervaringen?
    Bedankt!

    <<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over Vliegen met BA.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-09-10 om 17:10. Reden: zie opmerking


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #105
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Wij zijn afgelopen juli met British Airways naar Miami gevlogen. De ervaringen zijn zeer goed. Ieder een eigen schermpje (vanaf Londen). Eten en drinken (smaken verschillen) was redelijk. Beenruimte prima. Vriendelijke en behulpzame crew. Niets op aan te merken. In Londen Heathrow overstappen ging ook prima. We zouden deze vlucht zeker weer doen, maar we gaan volgend jaar met Air Berlin vanaf Dusseldorf rechtstreeks naar Miami.

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Hebben nog meer mensen ervaring met dat gedoe van die stoelreservering? Ik vind het belachelijk om zo'n hoog bedrag te gaan betalen om bij de booking al een stoel te kunnen kiezen. Wat als ik precies 24 uur van te voren inlog om een stoel te reserveren? Zou ik dan nog genoeg keus hebben (wij zijn met z'n 2tjes) of gebruikt bijna iedereen tegenwoording die advanced seating optie?

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    schiedam
    Berichten
    89

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    In "manage my booking" kan ik ook idd stoelen kiezen voor 25 euro pp daar kan je ook steeds zien hoe vol het vliegtuig al is (met geboekte stoelen). Ik kijk gewoon een keer of 2 per week en als het opeens hard zou gaan dan wil ik er wel over nadeneken om nu al te boeken, maar zolang het leeg blijft doe ik nog niks. Wij zijn met z,n 3en dus willen wel graag op 1 rijtje zitten:lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-10 om 16:20.

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Net even gekeken, wij vliegen in juli ook met BA. Heb gezien dat je op moment van inchecken gratis stoelen kan kiezen dus 24 uur van te voren. Wij gaan met zijn vieren 2 volwassenen en twee kinderen, we zitten in ieder geval 2 aan 2 omdat de kinderen onder de 11 zijn. 3 dagen voor vetrekt deelt BA de stoelen voor de gezinnen in.

    Ik ga hier dus geen 100 euro per vlucht voor betalen, besteedt dat geld dan liever daar aan iets leuks voor de kinderen. Als we 2 aan 2 zitten vind ik het ook prima.

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    wij zijn in july met BA van Amsterdam overstappen op Londen naar Miami gevlogen, 24 uur van te voren ingelogd om stoelen te reserveren (gezin met 6 personen) en waren al keurig 3 aan 3 achter elkaar ingedeeld.
    persoonlijk zou ik er geen 25 euro pp voor betalen.
    prima vlucht, voldoende beenruimte, vriendelijk personeel.
    zo zou weer met BA vliegen

  10. Top | #110
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    fijn om te horen dat we ons niet zo druk hoeven te maken over het vast zetten van de stoelen.
    ik had er nog niet naar gevraagd met het boeken hoe het ging maar nu is alles duidelijk.
    wij vliegen ook met ons vieren waarvan 2 kinderen dus we zullen wel bij elkaar zitten als ik het zo hoor.
    en 2 aan 2 is inderdaad prima.
    algelopen jaar met united airlines gevlogen en daar konden we wel de stoelen vast zetten.
    maar een paar dagen van tevoren waren de stoelen toch veranderd bleek dat we de heen vlucht geupgrade waren want we zaten ineens in economi plus.
    dus al staan stoelen vast ze kunnen van de maatscappij het toch zo weer veranderen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •