Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 64 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #141
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-oostveen Bekijk Berichten
    Reizigers met kinderen kunnen bij reservering direct stoelen reserveren alsmede frequent flyers met een bepaalde status.
    Wij hebben geboekt maar kunnen niet direct de stoelen reserveren. Ook met kinderen moet je gewoon 25 euro per stoel (enkele reis) hiervoor betalen. Wel is het zo dat BA aangeeft dat ze kinderen en ouders zoveel mogelijk (!!) bij elkaar houden bij het indelen van de stoelen. 24 uur van te voren kun je ze wel 'gratis' vastleggen.

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Mijn fout](*,) Is alleen met baby's tot 2 jaar, vanaf 2 tot 12 jaar zullen ze 3 dagen van te voren plaatsen toewijzen als je geen plaatsen 'koopt'. Is de groep groot en kan niet iedereen bij elkaar zitten, dan plaatsen ze i.i.g. een kind bij een volwassene. BA heeft altijd het recht om de stoelindeling te veranderen c.q. de plaatsen anders toe te wijzen.

    Mijn ervaring is dat er voldoende tijd is om online in te checken en bij elkaar te zitten. Doe dit wel zo snel mogelijk. Ik heb op mijn telefoon een alarm af laten gaan toen het 24 uur van te voren was en ik meteen de stoelen kon reserveren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-05-11 om 01:00. Reden: fqe

  3. Top | #143
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-oostveen Bekijk Berichten

    Mijn ervaring is dat er voldoende tijd is om online in te checken en bij elkaar te zitten. Doe dit wel zo snel mogelijk. Ik heb op mijn telefoon een alarm af laten gaan toen het 24 uur van te voren was en ik meteen de stoelen kon reserveren.
    Ik wilde 24 uur van te voren inchecken voor de vlucht naar Gatwick en kwam er achter dat je ook meteen kon inchecken voor de vlucht Gatwick-Orlando. In dat opzicht hebben wij (vanuit Nederland) dus een "voorsprong" van een paar uur ten opzichte van onze Britse medereizigers (die pas 24 uur van te voren kunnen inchecken) ;-)

    John
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  4. Top | #144
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    3

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Oke, iedereen bedankt voor jullie reacties en tips!
    Laatst gewijzigd door Danii; 15-05-11 om 22:02.

  5. Top | #145
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    schiedam
    Berichten
    89

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Hoi,

    Zijn er al mensen die stoelen hebben gereseveerd
    (betaald) die deze zomer met BA vliegen?
    Wij vliegen 1 Juli en heb nog niets vast staan. Steeds als ik op "Manage mybooking " op de BA site kijk dan is het vliegtuig nog grotendeels leeg.
    Zou het toch zonde vinden om totaal (heen en terug) 125 euro te betalen als er straks nog voldoende plaats is. (24 uur van te voren)](*,)
    Krijg af en toe wel de neiging om het te reserveren , omdat je met z,n drieen bent en graag ook bijelkaar zit zo de 1e keer de plas over. :lol:
    Ben benieuwd.

    Gr Miran

  6. Top | #146
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Hoi Miran,

    Wij gaan ook 1 juli met BA. Wij vinden het reseveren ook erg prijzig.:???:
    Mocht op de heenweg blijken dat we allemaal apart zitten gaan we wel voor de terugvlucht reserveren.

  7. Top | #147
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    @randje35
    ...........Zou het toch zonde vinden om totaal (heen en terug) 125 euro te betalen als er straks nog voldoende plaats is. (24 uur van te voren)](*,)
    ................

    Is voor mij iets magisch.
    2 jaar geleden United: leek bij online inchecken plaats genoeg, vlucht was echter vol.
    Vorig jaar Delta: bij het online inchecken zowel heen als terug nog voldoende plaatsen open. Uiteindelijk een volle plane.
    Paar weken geleden mijn buren met US Air: plaats genoeg vliegtuig vol.

    Ik kon bij US air eind januari de plaatsen voor de volledige vluchten (4 stuks) al gelijk kostenloos vastleggen.
    Is toch iets om, als je bij boeken de prijzen ziet, rekening mee te houden.

    Ik zou er dus niet teveel op vertrouwen.

    Knaapje

  8. Top | #148
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    schiedam
    Berichten
    89

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Bedankt Knaapje,
    Morgen gaan we toch maar vastleggen, vind het toch te riskant.
    Zou het niet leuk vinden als we verspreid zitten.
    Dan heb ik er spijt van dat ik het niet heb bijgeboekt.:-k

    Dus Mickey..... als ik jou was.............hihi
    Laatst gewijzigd door randje35; 06-06-11 om 22:49. Reden: nog wat bijgeschreven

  9. Top | #149

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Hallo allen,

    Aangenaam kennis te maken. Ik ben Marc/30 jaar/Amsterdam.

    Na het lezen van deze discussie zijn er bij mij wat vragen opgekomen. Ik hoop dat jullie bereid zijn jullie ervaringen met mij te delen.

    Ik vertrek ook op 01 juli. Vanaf Schiphol (British Airways) en stap dan over vanaf Heathrow naar L.A. Dus niet Florida, dus beetje offtopic, waarbij mijn excuses.

    Ik heb 1 uur en 15 minuten om over te stappen. Ik blijf wel op dezelfde terminal (5). Ik lees in bovenstaande berichten dat dit al krap is voor Gatwick. Dus nu de vraag: Moet ik me zorgen gaan maken? Of wacht het vliegtuig op de passagiers? BA weet immers dat een vlucht uit Amsterdam aansluit op de vlucht naar L.A. Iemand ervaring hier in?

    Een tweede vraag: Ik reis samen met iemand anders, deze persoon heeft op ander tijdstip bij een ander reisburo geboekt. Ik wil natuurlijk wel bij elkaar gaan zitten (wel zo gezellig). Is het voldoende om dan 24 uur voor de vlucht via BA stoelverwijzing even met elkaar af te spreken waar we gaan zitten? Wat zijn jullie ervaringen? Let wel: We zijn met 2 personen dus zo veeleisend zijn we niet als 't gaat om lokatie in het vliegtuig.

    Alvast bedankt voor de moeite,

    Marc.

  10. Top | #150
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Welkom 4power,
    Aangezien BA jullie overstap zelf geregeld heeft vanuit jouw vlucht uit Amsterdam zal het wel lukken, het is wel krap en terminal 5 is heel druk in Heathrow.
    Als je nu al jullie stoel zouden kunnen vastleggen bezorgd het jullie natuurlijk veel minder stress, anders zeker 24 uur voor de aanvang van de vlucht jullie stoel vastleggen.
    En een mooie vakantie gewenst in L.A. en een behouden vlucht.
    Love to Travel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •