Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 64 EersteEerste ... 135361626364 LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #621
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Mijn broer vliegt over twee dagen met AA (geboekt bij BA) via PHL.
    Nu zag hij dat dezelfde vlucht vandaag 5 uur vertraging heeft en gisteren zelfs gecanceld was.
    BA stuurde hem naar AA en die zeiden dit:

    The flight was delayed due to crew rest requirements. We're working hard to get everyone where they need to be as soon as we can.

    Ze schijnen dit vaker te doen. Iemand hier ervaring mee, inzake omboeken en dergelijke ?
    Wij willen niet dat hij dit woensdag eventueel ook meemaakt want dan kan er niks meer ongeboekt worden...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  2. Top | #622
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Zelf heb ik al diverse malen gevlogen met BA, en nog nooit vertraging gehad, we hebben zelfs weer onze toekomstige vluchten geboekt met BA.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #623
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Zelf heb ik al diverse malen gevlogen met BA, en nog nooit vertraging gehad, we hebben zelfs weer onze toekomstige vluchten geboekt met BA.
    Vlieg je dan daadwerkelijk met BA? Want dit is een vlucht uitgevoerd door AA..
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  4. Top | #624
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Hoe is het nu afgelopen? Vlucht gecanceled, is er een alternatief geboden?
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  5. Top | #625
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Woensdag is de vlucht op schema vertrokken. Vandaag een collega van hem via PHL zelfde vlucht. Een paar uur vertraging. Volgens AA maintainance. Afgelopen weekend (cancellation) was het te wijten aan crew problems. volgens mij is er meer aan de hand want AMS-PHL en BUD-PHL met een
    B763 geven de laatste tijd meerdere delays en cancellations. Ik hoop dat dit wel zsm opgelost wordt want ik vlieg over twee weken en heb geen zin om in PHL de nacht door te moeten brengen...
    Laatst gewijzigd door Lindaa; 19-10-18 om 21:39.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  6. Top | #626
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Als ik zo de vluchttijden van afgelopen week bekijk ( https://www.flightradar24.com/data/flights/aa203 ) valt het best allemaal wel mee. Op die ene uitschieter van 6 uur na dan, maar dat is dan weer wel goed voor een mooie voucher ;-)

  7. Top | #627
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Ja, zo'n voucher hadden wij paar jaar geleden, was leuk meegenomen
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #628
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Als ik zo de vluchttijden van afgelopen week bekijk ( https://www.flightradar24.com/data/flights/aa203 ) valt het best allemaal wel mee. Op die ene uitschieter van 6 uur na dan, maar dat is dan weer wel goed voor een mooie voucher ;-)
    Ik vind twee vertragingen van meer dan 3 uur en een cancellation niet echt onder de categorie “meevallen” behoren...

    En die voucher; dacht het niet, gewoon 600 euro pp dus...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  9. Top | #629
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Kleine review van BA:

    Heen:
    AMS -> LHR (A320)
    (dan met AA)

    Terug:
    MCO -> LGW (B777)
    LWG -> AMS (A319)

    De vluchten zijn bijzonder goed bevallen. De A320 / A319 waren wat oudere/krappe toestellen maar hé dat is maar voor een uurtje. Stoelen waren niet super en in economy natuurlijk geen service.

    Maar:
    De 8 uur vlucht van Orlando naar Londen met een Boeing 777 was echt top! We vertrokken om 19:50 en na een kleine 1:30 a 2 uur kregen we te eten. Had wel iets eerder gemogen maargoed. Vervolgens werd het licht gedimd, vrij veel turbelentie dus niet echt goed kunnen slapen maar dat reken ik BA niet af. Stoelen waren perfect! We hadden rij 41 (ABC) en 42 (AB) dus vrij achterin maar voor met zn 5'ven de perfecte plek. Voor 41C lekker om de stoel naar achter te doen zonder iemand in de weg te zitten en voor 42B extra gangpad ruimte zonder dat je in het gangpad zit. Maar die ruimte was niet echt nodig want ik kon languit gewoon heerlijk mn benen kwijt. Ok het blijft economy dus echt ver kon de stoel niet naar achter maar er was zeker niks mis mee. Vervolgens nog op ca 1:30 uur voor de landing een klein (karig) ontbijtje maar genoeg om even wat in de maag te hebben.

    Al met al zeker tevreden met deze vluchten en voor de prijs van €380 pp (retour incl koffers) vond ik het echt top! Zou zonder morren nogmaals met BA vliegen.

    edit:
    Entertainment leek wel gloednieuw, normale USB poort én een USB-c poort echter geen 110v kunnen ontdekken.

    AA review:
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post235611
    Laatst gewijzigd door Mattie; 24-10-18 om 12:44.

  10. Top | #630

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij willen volgend jaar met onze 3 kinderen in het hoogseizoen 3 weken naar Florida. Las hier ergens de tip om via BA te boeken en dan gelijk een huurauto erbij te nemen. Nu ben ik via de site van BA 689 euro per persoon kwijt inclusief koffers en huurauto voor 3 weken. Iemand hier met ervaring met vlucht + huurauto? Zitten daar nog verborgen kosten in? Want het gekke is dat als ik alleen de vlucht boek zonder huurauto dat ik dan net zo veel kwijt ben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •