Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 64 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #71
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Wij hebben in juni ook met BA gevlogen, en zijn ook zeer tevreden. Tja, ruimte in een vliegtuig heb je natuurlijk nergens, tenzij je er flink voor wil betalen.... maar verder alle vluchten op tijd, en goede service! Wij hadden ook een probleempje met het tv schermpje, maar ach....zo'n ramp is dat toch ook weer niet...!

  2. Top | #72
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Wij hebben dit jaar voor het eerst met BA gevlogen en wij vonden het prima. Konden op de heenreis naar San Francisco nog stoelen boeken met veel ruimte en op de terugreis in ieder geval voor de mannen ook. Uitstekende ervaring.

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Personeel British Airways staakt met Kerst

    Ik ben benieuwd wat dit voor de passagiers betekent.


    Personeel British Airways staakt met kerst


    Uitgegeven: 14 december 2009 16:25 Laatst gewijzigd: 14 december 2009 16:25
    LONDEN - Het cabinepersoneel van British Airways (BA) heeft met een ruime meerderheid besloten te staken tijdens het drukke kerstseizoen wegens stukgelopen loononderhandelingen.

    © ANP

    Zij leggen twaalf dagen, van 22 december tot 2 januari, het werk neer.. Dat heeft de vakbond Unite Union maandag bekendgemaakt.
    BA kondigde in november aan 1700 van de 14.000 arbeidsplaatsen te schrappen bij het cabinepersoneel in het Verenigd Koninkrijk.

    Daarnaast zouden de lonen voor een periode van twee jaar worden bevroren. Ook was het de bedoeling voor de verliesgevende maatschappij om met een cabinemedewerker per vlucht minder te gaan vliegen.
    De Britse luchtvaartmaatschappij heeft al tijden last van dalende passagiersaantallen. Het bedrijf leed in het eerste halfjaar van zijn gebroken boekjaar een verlies voor belastingen van 292 miljoen pond sterling (327 miljoen euro).
    © ANP

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Personeel British Airways staakt met Kerst

    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Personeel British Airways staakt met Kerst

    Staking British Airways verboden

    Uitgegeven: 17 december 2009 17:55 Laatst gewijzigd: 17 december 2009 18:42
    LONDEN - Het cabinepersoneel van de Britse luchtvaartmaatschappij British Airways (BA) mag van de rechter niet staken in de periode rond Kerstmis en oud en nieuw. Dat heeft het Britse hooggerechtshof donderdag bepaald.

    © ANP

    Het personeel van BA wilde het werk van 22 december tot 2 januari neerleggen, waardoor tot een miljoen reizigers gedupeerd zouden zijn.
    De rechter stelde BA in het gelijk omdat de stemming onder het personeel om te gaan staken niet volgens de regels zou zijn verlopen. Het personeel wilde staken uit onvrede over aangekondigde ontslagen en gewijzigde werkomstandigheden.


    Peiling

    Vakbond Unite peilde de stakingsbereidheid onder 13.000 werknemers. 92,5 procent was voor een werkonderbreking.
    BA vocht dit aan, omdat 1100 mensen die al weg waren bij BA of op het punt stonden het bedrijf te verlaten, mee hadden gedaan aan de stemming.
    De rechter was ook gevoelig voor het tijdstip van de staking. ''Een staking van deze omvang in deze tijd van het jaar is schadelijker voor BA en het publiek dan een staking op elk ander moment van het jaar.''
    © ANP

  6. Top | #76
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Wij vliegen op 13 juli 2010 met British Airways via Londen Heathrow naar Miami.
    Ik heb vandaag 23 februari 2010 GRATIS stoelnummers kunnen reserveren.
    Ook werd ik meteen doorgelinkt naar ESTA. Tevens kon ik onze gegevens online invullen zodat dat weer tijd scheelt op het vliegveld. Ben benieuwd of we ook inderdaad de stoelen krijgen die ik heb opgegeven.

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    hoe is je dat gelukt om gratis stoelnummers te reserveren?
    ik zag deze week op de site van BA dat het 30 euro kost om nu al een stoelnummer te reserveren??

  8. Top | #78
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard

    http://www.britishairways.com/travel...?link=main_nav
    Via deze link. Moet je je boeking nummer en achternaam opgeven. Dan komen al je gegevens tevoorschijn. Je kunt hier je hele boeking aanpassen. Stoelen reserveren, dieetmaaltijden doorgeven, etc. Bij de stoelreservering stond FREE. Dus dat heb ik natuurlijk meteen maar gedaan. Wij mogen echter maar 1 koffer per persoon mee, als we die extra mee willen (kun je hier ook reserveren) kost dat € 32,00 per koffer. Dat doen we dus niet, dan maar iets minder meenemen en een keer uitspoelen onderweg.

    edit: Ik heb nog even gekeken op de site van BA. Iedereen kan gratis stoelen reserveren 24 uur voor vertrek bij de online check-in. Alleen als je met kinderen of gehandicapten reist of een speciaal lidmaatschap hebt, kun je vanaf de booking gratis stoelen reserveren. Aangezien wij met een gehandicapt kind reizen konden wij dus nu al de stoelen gratis reserveren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-10 om 04:22. Reden: samengevoegd

  9. Top | #79
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Onze favoriet is toch echt wel BA, wij reizen met 4 kinderen en ik merk dat zij echt veel doen om het de kids naar de zin te maken. Kinderen krijgen hun eten eerder, we mogen eerder instappen, personeel is erg vriendelijk naar de kinderen toe. We hebben alleen nog nooit meegemaakt dat alle koffers aankwamen, maar deze staan dan na een dag alweer voor de villa. Toen we de laaste keer de vermiste koffers gingen melden kregen we direct een tegoed van $200 was erg leuk omdat we er al rekening mee gehouden hadden dat we zeker 1 koffer zouden moeten missen. (het koffer probleem ligt gewoon bij Heatrow) daarom is Gatwick een goed alternatief, klein en rustig inverlijking met Heatrow. Wel even goed checken of je land en vertrekt op Gatwick doe je dit niet moet je zelf voor vervoer zorgen!

    Onze kinderen lopen regelmatig even naar het personeel om snacks en drinken te vragen en nog nooit heeft het personeel hier een probleem van gemaakt, ook de scherpjes zijn altijd in ordere geweest.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 24-02-10 om 14:10.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #80
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    @angelique100
    Ik heb vorig jaar toch echt mindere ervaringen gehad met BA, slechte service qua drinken, problemen met de schermpjes en ook de stoelen vond ik niet zo goed als bij de amerikaanse maatschappijen, waar overigens de kids meals ook voor de andere maaltijden uit worden geserveerd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 09:45. Reden: fqe




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •