Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 64 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Kan je van te voren dan ook al zien welke stoelen ons zijn toegewezen, of is dat pas zichtbaar op het moment dat we kunnen inchecken?

  2. Top | #52
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten
    Kan je van te voren dan ook al zien welke stoelen ons zijn toegewezen?
    Heb je de optie "Manage my booking" op de site van BA al ontdekt? Hier kan je precies alle mogelijkheden voor stoel- en maaltijdkeuze etc vinden.

    What can I do through Manage My Booking?
    Manage my booking allows you to:
    View details of your travel itinerary.
    View your seat and meal requests.
    Make seat requests from an interactive seating plan.
    Make meal requests from a list of available special dietary meals.
    Provide Advance Passenger Information (e.g. passport and other details), when travelling to the US, Canada and China.
    Add an Executive Club or partner frequent flyer number to ensure receipt of tier points and BA miles.
    Email your itinerary to colleagues, friends and family.
    View check-in times and information about Online Check-in and
    Self-Service Check-in kiosks.
    Check in for your flight online and print your boarding pass before going to the airport.
    Obtain baggage information including allowances or restrictions.
    View city guides and other useful links.
    Access real-time departures and arrivals information.

    Change your flights, upgrade your cabin class and claim refunds.

    How do I access Manage My Booking?
    To access Manage My Booking, you must provide your booking reference and last name. Regardless of where you made your reservation, your booking reference can be found on your ticket (in an area called 'PNR code' or 'Locator') or on your e-ticket itinerary receipt. The reference is a series of six characters containing letters and numbers.



  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Error op site van British airways

    Hallo,

    Ik heb een aantal keer gekeken op de site van BA bij Manage my booking.
    De meeste dingen kan ik gewoon lezen, maar bij sommige opties krijg ik een error, bijvoorbeeld als ik mijn emailadres door wil geven of bij seating information.
    Ik kan dus wel gewoon inloggen met ons boekingsnummer en achternaam, maar niet alles bekijken.
    Ik vraag me af of dit komt omdat we nog niet in kunnen checken, of dat er iets anders aan de hand is.
    Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?
    Ik wil nl op de dag dat we in mogen checken natuurlijk zo snel mogelijk inchecken om onze stoelen te reserveren, maar als het dan niet werkt, en ik nog moet gaan bellen, gaat er misschien een hoop tijd voorbij.

    Misschien kan iemand mij vertellen of die errors 'normaal' zijn?

    Groetjes, Ingrid

  4. Top | #54
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Error op site van BA

    Seating Information kun je pas inzien op de dag dat je mag inchecken dus dat kan wel kloppen. Waarom je een foutmelding krijgt als je je email-adres wilt doorgeven is vreemd.
    Misschien over een paar dagen nog een keer proberen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: Error op site van BA

    Je kan precies 24 uur van te voren gaan reserveren, je kan wel eerder de gegevens op de site invullen. Anders moet je dit op Schiphol doen bij een terminal.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  6. Top | #56
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Heb je de optie "Manage my booking" op de site van BA al ontdekt? Hier kan je precies alle mogelijkheden voor stoel- en maaltijdkeuze etc vinden.




    Ik heb geprobeerd om een stoel te kiezen maar er staat dat je pas 24 uur van te voren een stoel kan kiezen tegelijk met on-line inchecken

  7. Top | #57
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Gewoon naar de balie lopen en afgeven.

    Baggage to check in

    If you have baggage, you can go to a Fast Bag Drop desk, where your baggage will be tagged by a customer service agent and sent to the aircraft.
    Make sure you’ve had a look at your specific baggage allowances before you get to the airport. You will find these in ‘Manage My Booking’ in the section called ‘My booking’.
    Zie ook deze pagina voor meer info: http://www.britishairways.com/travel...t/public/en_nl
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #58
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Als je al hebt ingecheckt, hoe lang van te voren moet je dan op schiphol aanwezig zijn?, is dat twee uur of meer?

  9. Top | #59
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    Wetend dat we op weg zijn naar de financiële bijdrage om tijdens de vlucht gebruik van het toilet te mogen maken, las ik bij de BBC dat British Airways de klant voortaan laat betalen als je zeker wil weten dat je bij je kinderen of je geliefde zit. Om je stoelen te reserveren wordt een bijdrage tussen de 10 en 60 BP per persoon gerekend. Andere maatschappijen zullen dit vast een goed idee vinden.....:mrgreen:

    De kritiek in Engeland is niet van de lucht:
    British Airways has broken new exciting new ground in the race to make flying as awful as possible: they have announced a fee (ranging from £10-60 per passenger) for advance seat selection, explaining that this will be the only way that families and other groups travelling together can be assured that they'll be sitting next to each other. I wonder what happens if you don't pay it while flying with a two-year-old in her own seat; do they seat her at the other end of the plane from you and explain to the strangers on either side of her that they're responsible for her well-being for the duration?
    Volledig artikel.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 28-09-09 om 09:21.



  10. Top | #60
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met British Airways

    lekker is dat. Maar meestal is dat voor twee personen toch geen probleem. Of gaan ze nu standaard de stoelen willekeurig toewijzen en moet je betalen als je dat ongedaan wilt maken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •