Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 64 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #411
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Ik boek meestal via een broker, heb één keer bij US-Airways geboekt en moest toen ook boekingskosten betalen. Zij zijn niet de enige hierin, kijk maar eens bij Delta. Zolang jij een Nederlands adres hebt betaal je boekingskosten;

    https://www.delta.com/content/www/en...-and-fees.html
    Online Booking Fee
    A booking fee will apply for each ticket purchased if the billing address of the credit/debit card is located in Denmark, the Netherlands or Sweden. The per ticket booking fee is DKK 40 for Denmark, EUR 10 for the Netherlands and SEK 50 for Sweden.

  2. Top | #412
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Ik heb net nog weer een boeking rondgemaakt bij United, en die rekenen er niets (zichtbaar ) voor. Heb ook nog wat oude boekingen van Delta en US nagekeken, en ook daar niks kunnen vinden. Zal wel nieuw zijn, in het kader van de kofferbijdragen; we houden de ticket goedkoop, maar rekenen extra geld voor de rest
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #413
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    United inderdaad niet, maar meeste airlines (zoals Delta en KLM) rekenen inderdaad wel boekingskosten ... Overigens heb ik al vaker meegemaakt dat ik bij brokers tickets kon boeken die echt € 50 - € 100 goedkoper waren pp, dan de goedkoopste die ik online kon vinden op de site van de vliegmaatschappij zelf. Daarnaast heb ik zelfs wel meerdere keren meegemaakt dat ik een reisbureau belde (of emailde) met de vraag voor prijzen vliegtickets, die ook zeker € 50 goedkoper waren dan goedkoopste online ticket dat ik kon vinden (en ik kan je vertellen, ik zoek echt goed ). Terwijl daar vaak ook gewoon administratie/boekingskosten inzitten. Dus ik vraag altijd nog even een offerte op voordat ik boek ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #414
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben deze keer bij Expedia geboekt met een overnachting erbij,is gek maar dan is het met de overnachting erbij goedkoper dan het ticket rechtstreeks bij de vliegmaatschappij.

  5. Top | #415
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben dit keer bij Tix.nl geboekt

    AMS-LHR-MCO British Airways 07-06
    MCO-JFK British Airways codeshare on Jetblue 24-06
    JFK-LHR-AMS British Airways 27-06

    Vlieg altijd graag met BA. Goede en zeer vriendelijke maatschappij.
    Laatst gewijzigd door toornent; 24-01-14 om 22:10.

  6. Top | #416
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Ieder zijn meug, maar om nou, zeker op de terugweg, 2 keer over te stappen en dan ook nog op 2 grote vliegvelden, dan moet je er wel heel graag mee vliegen.

  7. Top | #417
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    En dat hoeft niet per se want wij zijn vorig jaar met BA gevlogen en zijn heen en terug maar 1 keer overgestapt.

  8. Top | #418
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Sorry was niet duidelijk. We blijven een paar dagen in New York bij familie voordat we verder vliegen.

  9. Top | #419
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    @Toornet,

    even een vraagje hoe heb je de vlucht op new York geboekt? Ben ook aan het kijken maar kan niet precies vinden wat ik wil.
    heb gekeken naar een Lay over van bv 2 dagen (kan ik niet vinden alleen paar uurtjes) (wel een losse vlucht van MIA of FLL naar New York).
    Plan is om vanaf AMS naar New York te gaan en dan door rijden naar Orlando en terug vanaf Mia of FLL richting AMS

    Vlucht
    AMS _ New York
    New York - Mia
    Mia- New york
    New York -AMS
    is trouwens goedkoper dan AMS-MCO of MIA- MCO of MiA AMS met tussen stop op New York. maar veel te onhandig.
    Heb jij losse vluchten of een lay over geboekt?
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #420
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    je boek dan toch gewoon multi city.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •