Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 64 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    21

    Standaard Vliegen met British Airways (BA)

    ik heb een paar vraagjes aangaande een vlucht met british airways
    ik kan het voordeligste boeken via vliegtarieven.nl of airstop.be voor deze vlucht maar kan ik dan ook gebruik maken van e-ticketing?
    want als ik rechtstreeks bij BA boek kan dat maar de prijs is een stuk hoger.
    hoe is de service bij BA? vergelijkbaar als deze bij united?
    heb je een privescherm?
    wie weet hier meer over
    groetjes nadia

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Ik heb nu twee maal gevlogn mt BA naar Amerika. ik moet zeggen dat het mijn favoriet is ondanks dat je moet overstappen op Londen. Service uitstekend en ja, je hebt een iegen schermpje met een aanbod waarmee je voorlopig zoet bent.

  3. Top | #3

    Standaard vlucht met british airways

    Ook wij hebben goede bevindingen met british airways. Aan boord krijgen kinderen genoeg spullen zich te vermaken waaronder een computerspel en kleurplaten. Het enige wat ons tegen viel was het eten aan boord bij british airways, maar dat is persoonlijk. Het eten bij united vonden wij beter. Als je via Gatwick gaat dan vlieg je met een B 777 naar Orlando.
    en over koffers doen zij ook niet moeilijk. Wij gingen (3 pers) met 3 koffers heen en kwamen met 3 koffers en 3 oversized tassen + 3 pcs trollietassen terug. (geen probleem).

    gr, geertk

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    Heb eenmaal gevlogen met BA en was op zich prima, alleen konden we op de heenreis naar Tampa niet naast elkaar zitten. We waren drie uur van tevoren op Schiphol maar alles was al van tevoren gereserveerd. Advies is om BA te bellen en te vragen of ze al stoelen voor je kunnen reserveren. Hebben we vanuit Florida gedaan en toen was alles prima geregeld. Check wel even de connecting flight vanaf Gatwick naar Amsterdam, wij moesten daar vijf uur wachten, omboeken naar een eerdere vlucht kon volgens reisburo niet, volgens BA wel maar toen koste het 150 euro pp, dan maar wachten........

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard

    je kan online al je plaatsen reserveren bij ba
    heb ik ook al gedaan voor de vlucht op 15 juni
    we hebben voor de heen en de terugvlucht al de plaatsen gereserveerd
    dus we zitten dan lekker naast elkaar
    ik had dus keuze zat omdat de meeste plaatsen nog vrij waren

  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Wij hebben ook plekken al gereserveerd, voor zowel heen als terugvlucht. Wij vliegen op 2 juli heen en 30 juli terug. Met 8 personen zelfs !

    Alleen op de vlucht naar Londen kon je volgens mij niet reserveren. Voor ons wordt het de eerste keer met BA, maar we horen enkel goede verhalen. Met name ook voor kinderen (en wij hebben in totaal 4 kinderen bij ons).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ook bij online een stoel reserveren ben je natuurlijk niet altijd 100% zeker van je plaats. Over het algemeen wel bij een hoog Frequent Flyer gehalte maar dan moet je echt het hele jaar doorvliegen.

    Heb het zelf helaas 1x meegemaakt........things happen.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    21

    Standaard

    bedankt voor jullie reacties, toch wordt het wegens omstandigheden niet BA helaas
    er waren via airstop en site van vliegtarieven nog beschikbare plaatsen, echter tot je probeert te boeken, alles volzet, enkel nog de duurdere tickets beschikbaar (+900€ ) en tja, sorry hoor. ik weet dat ik laat ben met boeken, zeker voor het hoogseizoen ( 15juli) maar ik keek steeds op de sites en checkte de beschikbaarheid maar deze gegevens zijn echter niet correct, ik had al alle hoop opgegeven, een betaalbare vlucht (800€) bleek 2 overstappen te hebben etc, tot ik plots aan LTU dacht en ja hoor, via het reisburo +800€ maar rechtstreeks op de site promotietarieven en jawel geboekt voor 679€ inclusief alles, hoge kant maar voor t hoogseizoen en rechtstreekse vlucht valt dit toch best mee en het beste is dat ik eindelijk kan gaan
    toch bedankt voor jullie reacties en wie weet tot op een terrasje in florida
    groetjes nadia

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    BA is mij prima bevallen, gewoon via de BA site een ticket geregeld.
    Je kan dan zelf je stoelen kiezen en je krijgt een e-ticket uit je printer.
    De service is OK, movies onderweg zijn Ok, twijvel niet en ga met Ba!

  10. Top | #10
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Voordeel 2=1 British airways

    Collegas enthousiastelingen,

    Ik kreeg onderstaande mail van BA. Doe er je voordeel mee!


    Dear Mr van Rooij,

    It’s always great to have something to look forward to – especially when that something is a trip away. That’s why we’re giving you a chance to take a friend for free* to some fantastic destinations in the USA when you book between 20-23 February 2007.

    So will you choose a bit of shopping in New York for as little as €640? Or perhaps you prefer the white powdery slopes of Denver for some winter sport for only €732? Or maybe a bit of rest and relaxation on Miami Beach for €722 is what takes your fancy. Wherever you decide to go, you can be re-assured that all prices above are for 2 people and include taxes.

    And if you need a little help deciding, why not give our destination guides a go? They’re packed with information on a range of locations to help you make the most of your trip.

    To book please call 0031 (0) 20 3469543

    We look forward to welcoming you on board in the near future.

    Warm regards,

    Olivia Khwaja
    Relationship Marketing Manager, Europe & Africa

    For Search facility please click here.

    *Tickets must be booked from 20th February 2007 –23rd February 2007. The travel period is from 20th February 2007 and last return date is 30th June 2007.


    MVG

    A3
    Laatst gewijzigd door Njit; 20-02-07 om 20:16. Reden: Iets leesbaarder gemaakt
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •