Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 58 van de 64 EersteEerste ... 8485657585960 ... LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 639

Onderwerp: Vliegen met British Airways (BA)

  1. Top | #571
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Het wisselen van vliegveld in London heb ik een keer gedaan. Niet vrijwillig maar omdat ik mijn overstap gemist had door een vertraging in Orlando en de route met overstap de snelste was. Ik ben toen van Gatwick met de bus naar Heathrow gegaan. Het was op zich goed te doen maar ik zou er nooit vooraf op boeken. De bus was comfortabel en de rit ook niet heel lang en op Heathrow werd ik voor de ingang van de incheckbalies afgezet. Ik reisde toen wel alleen en dat is heel onhandig. Als je dan met je koffer en handbagage op de bus staat te wachten en even naar de wc wil kan dat niet (kon mijn koffer niet zomaar ergens laten staan en die paste ook niet echt in het wc hokje ). Mijn avonturen van de terugweg zijn hier te lezen: http://justmeandmickey.blogspot.nl/2...en-animal.html

  2. Top | #572
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben voor sept/okt 2018 geboekt bij BA ( maar nu zit ik een beetje met die stoelreservering.

    Heenweg is via AA dus daar moet ik sowieso nog kijken hoe of wat ("try again later") maar voor de BA vlucht kan ik wel al stoelen reserveren. Voor het stukje AMS -> Londen geloof ik het wel daar wil ik de gok wel nemen. Maarja het lange stuk met 5 personen wat is dan wijsheid he? Kost toch weer even een €25 * 5 = €125 (en dan nog voor de heenreis zal wel aardig dezelfde prijs zijn). Daar kan je toch wel wat leuks mee doen.

    Hoe is jullie ervaring hiermee? Als je nou stipt 24uur van de voren op de site kijkt he (dan is het gratis heb ik begrepen) is er dan nog een beetje keuze of valt dat tegen? (Ja ik snap dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor de toekomst maar je moet je keuze toch ergens op baseren).

  3. Top | #573
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    De keuze 24u vooraf viel mij tegen. Ik weet niet meer precies hoe en wat maar de keren dat ik met BA heb gevlogen had ik zelden een goede plek of was er wel weer wat (een van de laatste keren kon ik niet online inchecken en had dus helemaal geen stoel). In het vliegtuig was het vaak ook rommelig omdat dit systeem er voor zorgt dat veel mensen niet bij elkaar zitten en dat natuurlijk wel graag willen. De keer dat ik naar Vancouver vloog, hadden we heel behulpzaam cabinepersoneel en na een stoelendans zat iedereen weer netjes bij elkaar. Als solo reiziger heb ik ook ronduit slechte service ervaren op een vlucht en werd mij een plek geweigerd (daar mocht niemand zitten) en niet veel later gingen daar wel 2 mensen zitten (die blijkbaar een stuk aardiger waren dan ik en dat dus wel mochten). Zie ook mijn eerder geplaatste bericht. Ik ben dus niet zo'n BA fan. Succes met de stoelen. Persoonlijk heb ik er wel wat geld voor over om goed te zitten.

  4. Top | #574
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Hm, bedankt in elk geval voor je antwoord. Tja persoonlijk ben ik er ook wel voor maar de meningen zijn wat verdeeld in de groep. Maargoed de terugreis slaap je toch (hopelijk haha) dus dan maakt het iets minder uit. We gaan er nog eens overna denken.

  5. Top | #575
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben in 2015 ook met BA gevlogen, is ons goed bevallen. Juli 2018 gaan we weer met BA.
    De stoelen hebben we 24 uur van te voren vast gelegd, was geen enkel probleem om met zijn vieren bij elkaar te zitten.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #576
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Hm ik bedenk me nu wel het volgende, kan natuurlijk gewoon iedere week ofzo even inloggen en kijken hoeveel er "vrij" is. Mocht het op een gegeven moment (erg) krap worden dan kunnen we boeken en als er week ofzo van te voren nog een half vliegtuig vrij is naja dan is het makkelijk!

  7. Top | #577
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wij hebben voor de zomer ook geboekt bij BA, een gemiddelde stoelreservering kost Euro 50 pp. per vlucht. Voor de heen- en terugreis komt dat op totaal E800,= voor 4 personen. Dat vind ik veel te veel, ik kijk daarom iedere week hoeveel stoelen er nog vrij zin. Het valt me tot nu toe op dat er nog bijna niets is vastgelegd. Mocht dit wel gebeuren dan kan ik nog besluiten om alleen voor de langere vluchten te reserveren. Ik hoop maar dat er nog veel keuze is als je precies 24 uur van te voren incheckt.

  8. Top | #578
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Pfoe zo duur is het bij ons nog niet (~25 p.p. enkel) maarja het tikt wel aan he.... En ik ben het met je eens voor dat uurtje naar Londen hoef ik echt geen vaste stoel. Ja 24uur van te voren ga ik wel proberen natuurlijk. Maarja zo verdienen ze ook weer wat extra geld natuurlijk de meeste mensen willen toch wel met zo'n lange vlucht bij elkaar zitten. En bij een ticket wat 2x zo duur is is het misschien wel inclusief maar dan heb ik toch liever de keuze

  9. Top | #579
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Wie o wie weet welk vliegtuig dit precies is?

    Cabin class:World Traveller | Aircraft type: 777 | Flight number: BA2038
    Depart: 19:50 Sun 21 Oct 2018 |

    Als ik op SeatGuru kijk zie ik alleen 3-3-3 terwijl bij de stoelreservering 3-4-3 staat

  10. Top | #580

    Standaard Re: Vliegen met British Airways (BA)

    Ik zie toch echt 3-4-3 op seatguru




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •