Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 35

Onderwerp: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Niet gelijk na 1 post die je niet aan staat al je mening over een heel Forum klaar hebben
    Het komt wel vaker voor dat mensen zich aanmelden om op een spam-achtige manier iets te promoten. Het valt gewoon op als je bij een eerste post direct iets aanprijst.

    Proof us wrong!
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-03-08 om 21:06.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Wij hebben in twee huizen gezeten:
    Eerste huis:


    Tweede huis (Na problemen met water van eerste):

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Niet verkeerd.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker roanne's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Nee, zeker niet! En lagen die huizen een beetje gunstig ten op zichte alles?

  5. Top | #25
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Het zijn inderdaad mooie foto's van mooie huizen, maar neem mij niet kwalijk; deze foto's had je kunnen maken in bijna iedere van de tig communitys die je hier vindt.

    Wat ik bedoel te zeggen is; zie zien er bijna allemaal zo uit, de één met wat meer slaapkamers en facliteiten dan de andere, maar verder bijten ze elkaar niet.
    En ze worden dor de lokale aanbieders aan vele verschillende doorverkopers aangeboden, dus is het ook onmogelijk te zeggen of ze nu van USAFV, AE of AV zijn, de hier bekende aanbieders, die het vaak zèlf al niet eens weten (en dat weet ik uit ervaring).

    Volgens mijn indruk wordt dat hier pas op de dag van aankomst beslist, zo van; die en die komen vandaag (of van de week) aan, we hebben dat nog vrij, dus daar sturen we ze naar toe. Ongeacht van welke Nederlandse tussenpersoon ze komen.

    Maar in het algemeen zijn de villa's gewoon goed, dus hoef je je geen (buiten een enkele glitsch) zorgen te maken.
    De ligging is altijd "centraal ten opzichte van de parken" al wil daar nog wel eens een 20 tot 30 autominuten tussen zitten :-$

    De meeste van de villawijken kun je terugvinden op een kaartje wat hier al vaak voorbijgekomen is (even zoeken) en wat bij mij thuis in de favorieten staat, maar ik ben nu even niet thuis

    Veel van de bovenstaande argumenten over ligging en faciliteiten heeft ons een tijd geleden doen besluiten om maar particulier te gaan huren, zodat je echt weet wat, waar en hoe je terechtkomt.
    Maar daar is al veel over gezegd.........=;
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    zeker mooie foto's bedankt. Ben het met het laatste bericht eens het zal inderdaad zo zijn dat het welcome center waarbij je je moet melden een rits villa's heeft en hup ze gooien je ergens neer. Heb je klachten dan zoeken ze even een andere. Denk dat de nederlandse aanbieders niet meer doen dan de boeking verzorgen en het dan overlaten aan instantie ter plaatse. Nu geeft dat in ons geval niet we gaan voor de eerste keer samen naar een dergelijke villa dus we zijn niet zo kieskeurig als het allemaal maar een beetje netjes is en die dingen aanwezig zijn die beloofd worden. Tuurlijk is zelf een huis zoeken ook leuk maar kwa prijzen zie ik villa's voorbij komen waar ik bij de bekende aanbieders een dikke twee weken voor kan huren in tegenstelling tot 1 week.
    Oke de villa is er dan ook naar maar toch moet toch op de centen letten :-D

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    21

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterpan Bekijk Berichten
    Ik wist niet dat ik eerst een tijdje posts moest maken voordat ik een mening of een advies mag geven!
    Sorry hoor.

    Punt 1 vind ik de opmerking al helemaal nergens op slaan.
    Dus die sarcastische smiley kun je wel achterwege laten.

    en inderdaad, hééél typisch.
    Ik dacht op een leuk forum te komen, met leuke mensen, dit laatste valt dus wel een beetje tegen.

    Trouwens, zoals de waard is, vertrouwd ie z'n gasten.
    Oei.. licht geraakt ? Zoals Njit aangeeft, begrijp je wellicht waarop mijn opmerking is gebaseerd !
    Rustig aan\\/
    ..nog ff en dan gaan we weer\\/



  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Moderator: discussie over de first post van peterpan is hier mee afgedaan
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Hoi Gerrit,

    Ik ben het helemaal met je eens, want de villa lijkt verdacht veel op de villa die ik 3 jaar geleden had op Westridge via AE...
    ( wilde een foto bijsluiten maar zit nu op mn werk )

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-03-08 om 09:55.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Het verdelen van de villa's gebeurt toch niet altijd ter plaatse. Wij hebben twee keer bij AE gehuurd en één keer bij AV en in alle gevallen kregen we van te voren al het adres met huisnummer waar we terecht zou komen. Wel nadat we geboekt hadden, maar evengoed ruim voor vertrek.
    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •