Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Onderwerp: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tina Bekijk Berichten
    Het verdelen van de villa's gebeurt toch niet altijd ter plaatse. Wij hebben twee keer bij AE gehuurd en één keer bij AV en in alle gevallen kregen we van te voren al het adres met huisnummer waar we terecht zou komen. Wel nadat we geboekt hadden, maar evengoed ruim voor vertrek.

    hallo,

    Heb bij AE villa gehuurd en ik kreeg een week voor vertrek ongeveer het adres van welkomst center, waar ik bij aankomst de papieren kreeg met adres van villa.

    Monique

  2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Dat is dan wel nieuw, maar ik had al gezegd dat wij o.a. om die redenen sinds een paar jaren liever zelf wat zoeken en boeken.
    Maar ze hebben dus wel wat geleerd ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Villa wijken

    Inmiddels heb ik na wat wikken en wegen de boeking gemaakt bij USAFUNVACATIONS toch mede omdat ik het idee heb dat ze het meeste met me mee dachten en een snelle service hebben. Helaas in een eerder topic weinig reacties gehad van mensen die een foto van een villa van hun hebben.
    Wellicht zijn er wel mensen die een idee hebben waar in welke wijken hun villa´s zoal staan en wellicht dat er toch wat mensen zijn die wel even een foto kunnen mailen. Ben toch wel beniewd wat ik ongeveer kan verwachten aangezien de reis nog zolang weg is namelijk in oktober :roll:

  4. Top | #34
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Gevraagd foto's van Villa's USAFUNVACATIONS

    Moderator:
    Ik heb je 2e topic met dezelfde vraag toegevoegd aan je eerder geopende topic met dezelfde vraag. Het is niet de bedoeling om een 2e topic aan te maken met dezelfde vraag.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #35
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Villa wijken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remco n. Bekijk Berichten
    Inmiddels heb ik na wat wikken en wegen de boeking gemaakt bij USAFUNVACATIONS toch mede omdat ik het idee heb dat ze het meeste met me mee dachten en een snelle service hebben. Helaas in een eerder topic weinig reacties gehad van mensen die een foto van een villa van hun hebben.
    Wellicht zijn er wel mensen die een idee hebben waar in welke wijken hun villa´s zoal staan en wellicht dat er toch wat mensen zijn die wel even een foto kunnen mailen. Ben toch wel beniewd wat ik ongeveer kan verwachten aangezien de reis nog zolang weg is namelijk in oktober :roll:
    USAFV heeft zelf ook geen foto's van **alle** villa's omdat er zo'n beetje 20.000 villa's ofzo beschikbaar zijn in die regio. Ze weten volgens mij dan zelf ook niet waar je precies terecht komt, tenzij je het nadrukkelijk vraagt en ze er achter aan moeten gaan. Bij Townhomes kan je wel aangeven welke je wilt hebben, ze hebben namelijk 3 verschillende 'parken' waar ze huisjes kunnen krijgen. Maar dan geef je dus alleen aan in welke je wilt zitten, niet precies welk huisje, het huisnummer krijg je dan ook pas bij aankomst in Amerika, niet van te voren.

    Ik heb zelf 8 dagen in een townhome van USAFV gezeten, in Club Cortile. Dit was een huis met 4 slaapkamers, 3 badkamers en hier was ik zeer tevreden over (en dan druk ik het nog eigenlijk niet eens enthousiast uit, want geloof me, dit huisje was gewoon perfect!!!). Niets te klagen, ik ga hier zeker nog een keer naar terug. Foto's van dit huisje heb je denk ik niets aan, dat is een townhome, geen villa. Ik wil ook best een keer een villa hebben, maar dan wil ik wel zeker weten waar ik zit.. en ik wil zitten aan de 192 in de buurt van de Seven Dwarfslane, Publix en de Walmart supercentre die 24 uur per dag open is. Dat vind ik persoonlijk een lekkere centrale plek.

    Bel ze anders nog eens, ze zijn nooit te beroerd om je te helpen of je extra uitleg te geven. Vanmiddag heb ik ze nog gebeld om ze nog even te bedanken en kort verslagje te geven van de vakantie. Hij stond op dat moment bij het postkantoor maar geen moment dat hij mij het gevoel gaf dat ie wilde haasten ofzo, iets waar bijv. mijn dokter wel goed in is :grin:

    Volgende keer weer bij USAFV boeken. In het najaar de westkust, kijken of ze dan een leuke reis in elkaar kunnen draaien als wij ook meedenken met waar we ongeveer willen zitten. Denk volgend jaar toch wel weer naar Florida te gaan want dit keer had ik echt een vakantiegevoel, wat ik in jaren niet meer in Spanje heb gehad, mede door geen nachtrust te hebben in de jongerenhotels (ben zelf 26, maar heb 's nachts wel m'n rust nodig).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •