Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Reisschema Harry04: 10 daagse rondreis Miami - Miami

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Harry04: 10 daagse rondreis Miami - Miami

    Ik zit al een paar maanden de vele informatieve berichten over Florida te lezen en ik zit ondertussen zelf al 3 weken in Miami (voor een studie) en ik ga over 2 weken een 10 daagse rondreis door Florida maken met mijn vriendin. Het reisschema ziet er als volgt uit:
    Dag 1: Miami
    Dag 2: Miami
    Dag 3: Miami - Key West
    Dag 4: Key west - Everglades - Ft. Meyers
    Dag 5: Ft. Meyers
    Dag 6: Ft. Meyers - Orlando
    Dag 7: Orlando (Magic Kingdom)
    Dag 8: Orlando (Blizzard Beach)
    Dag 9: Orlando - Miami (of Ft. Launderdale)
    Dag 10: Miami
    Dag 11: Miami - Amsterdam

    Alle hotels liggen alvast, behalve die in Orlando en we willen eigenlijk in een Disney (moderate) hotel overnachten... Suggesties? Momenteel gaat onze voorkeur naar de Caribbean Beach Resort.

    Nou wat vinden jullie van het reisschema? Suggesties? We weten ook dat het een krap schema is maar meer tijd hebben we niet en we willen zoveel mogelijk zien.... Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-08 om 07:55. Reden: Schema onderelkaar gezet

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: 10 daagse Rondreis: Miami - Miami

    Leuk schema, met van alles wat. Verkijk je niet op de reistijd vanuit Key West met ook nog het bezoek aan de Everglades. (303 mijl – ca. 5 uur 36 min.). Een optie is om vanuit Miami een dagtrip er van te maken.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •