Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Kids Eat Free Card

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    De voorwaarden op jun eigen site http://www.kidseatfreecard.com/client/featurres_res.asp

    The following restrictions apply:
    - Kids Eat Free Card cannot be used with any other discounts or offers.
    - Each Kids Eat Free Card is valid for 1 child (under 11 years of age or younger) with full price paying adult entree'.
    (Example: 2 children with 2 Kids Eat Free Cards, with 2 full price paying adult entree's.)
    - Kids Eat Free Card child's menu items may vary from standard restaurant's child menu choices in some cases.
    (unless otherwise stated)
    - Kids Eat Free Meals may not apply to taxes, gratuities, bar drinks or take away food.
    - Card is Non-Refundable and Non-Transferable.
    - Particular participating restaurants may be removed from accepting card offer without prior notice.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    hallo ik heb hem van de week besteld dus ik zie wel
    ik heb trouwens maar 1 kind dus voor mij maakt het niet zoveel uit als je iets moet bijbetalen groetjes allemaal

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Ervaring Kids Eat Free Card Orlando

    Heeft er iemand ervaring met de kids eat free card?
    Wij zelf zitten er aan te denken om er 1 aan te schaffen voor onze dochter.
    Alle informatie is welkom.
    Alvast bedankt
    http://www.themeparkticketsdirect.co...d-orlando.html

    Dit is de link er naar.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    heeft er ondertussen iemand ervaring met deze kaart
    Als je deze kaart aanschaft voor een enkel happymeal
    en misschien nog een enkel restaurant dat op de lijst staat
    vraag ik me echt af loont het de moeite???
    als ik zie wat een Happymeal hier bij de mac kost ,kan dat in Orlando nooit niet duurder zijn

    denk hem iniedergeval niet meer dan 2x te gebruiken
    dus DO or DONT
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 24-02-10 om 19:41.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    Ik heb hem 2 jaar geleden ook gekocht maar geen ene keer gebruikt dus eigenlijk was t zonde van t geld maar ja dat was mijn ervaring
    gr Belinda

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    MCdonald enzo zijn allemaal een stuk goedkoper en krijg je ook nog bijna overal gratis refills:razz::razz::razz:

  7. Top | #17
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    Je hoeft deze kaart helemaal niet te kopen, als het je om de Mac gaat. Bij het official florida visitor center, krijg je couponboekjes in overvloed. Ook hier zitten couponnen in voor gratis eten voor kids bij Mc Donalds. Dat betekent dat je een gratis happy meal krijgt als ze onder de 12 jaar zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-02-10 om 21:32. Reden: full quote eruit

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    Wij hebben de kaart via de website van Keith Prouwse gekocht. Incl verzenden 12,50. Voor ons zitten er wel wat handige restaurants bij Cici pizza, ponderosa, sizzler, mac en in restaurants op de Universal City Walk.

    Wij zullen hem komende zomer testen.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    het zou idd maar voor 1 x mcdonalds zijn (ga me echt niet volproppen met fastfood de hele vakantie)
    verdere restaurants die me aanspreken(via het restaurant-topic op dit forum)staan niet op de lijst
    en cici pizza, wil ik zeker eens `ervaren`, maar ik denk dat we daar naar toe gaan als we een dagje daytona b /st augustine doen
    dus heb ik wederom niets aan de kaart
    dus Conclusie... niet doen...
    en thanks voor de tip *official florida visitor center
    daar zal ik zeker eens gaan kijken!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Kids Eat Free Card

    Wij hebben vorig jaar de kids eat free cards aangekocht en heel goed gebruikt.
    We waren op stap met een 2- en een 5 jarige. We gingen voor ons ontbijt heel veel naar Ponderosa, waar ze konden kiezen en dus namen wat ze echt graag lusten. Soms gingen we ook naar Golden Coral om een afwisseling te hebben, maar daar moesten we wel voor hen betalen, tenzij we bonnetjes gevonden hadden...
    Er zijn genoeg restaurants Pacino, Ming Court.. je kan ze allemaal eens proberen. Wij hebben de kaartjes in elk geval voor ontbijt en avondeten voor 70% van onze maaltijden gebruikt. De andere keren gingen we dan naar Red Lobster, of andere heel lekkere restaurants.
    Zonder twijfel hebben we met die kaartjes heel veel profijt gedaan. Nergens vonden ze het raar dat we die gebruikten en waren heel vriendelijk voor de kindjes.
    Dit jaar gaan we terug naar Orlando met de Paasvakantie. We hebben de Kids eat free kaartjes terug besteld, bij Undercover Tourist.
    Zeer tevreden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •