Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Hotelervaring: Fairfield Inn & Suites Orlando Lake Buena Vista @Marriott Village, LBV

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Hotelervaring: Fairfield Inn & Suites Orlando Lake Buena Vista @Marriott Village, LBV

    Heeft er iemand ervaring met bovenstaand hotel. Wij zijn nog steeds zoekende voor maart. (lokatie, tussen winkels restaurantjes, services etc, )

    Verder vraag ik me af hoe het met de shuttle service naar Disney geregeld is.
    Ik ga ervan uit dat dit een shuttle bus via het hotel is en dus per hotel verschillend is, maar ik stel me beelden voor waarbij als je s'ochtends naar de parken wilt gaan je blij moet zijn dat je een plaatsje hebt. Gaat zo'n shuttle regelmatig of slechts bv 4 x per dag.

    Hetzelfde geldt voor de I-drive.
    Ik heb al wel een site hiervan gevonden, maar ervaringen zeggen vaak meer.

    Alle ervaringen zijn welkom.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fairfield Inn by Marriott (Lake BV)/shuttle service /I-d

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique
    Heeft er iemand ervaring met bovenstaand hotel. Wij zijn nog steeds zoekende voor maart. (lokatie, tussen winkels restaurantjes, services etc, )
    zie hier een aantal reacties... Wat ik hier wel uit opmaak is dat Online reserveringen vaak misgaan. Misschien een punt van aandacht...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique
    Verder vraag ik me af hoe het met de shuttle service naar Disney geregeld is.
    Ik ga ervan uit dat dit een shuttle bus via het hotel is en dus per hotel verschillend is, maar ik stel me beelden voor waarbij als je s'ochtends naar de parken wilt gaan je blij moet zijn dat je een plaatsje hebt. Gaat zo'n shuttle regelmatig of slechts bv 4 x per dag.
    Ik zie op de site dat voor de shuttle een toeslag verschuldigd is.. Mocht je vaak naar een park willen gaan dan kunnen de kosten hiervoor flink oplopen (ik gok dat het iets van 10$ per keer is). Bij hotels die dichterbij de Disneyparken zitten is de Shuttle meestal gratis... En voor het bedrag wat je daar kwijt bent kun je volgens mij best leuke hotels boeken

    Bij ons gingen ze 's ochtends 2x per dag. Rond 8 uur en 10 uur... Wij zaten er in het laagseizoen dus er was altijd wel plek. Het werkte met reserveringsbonnen die je de dag ervoor kon ophalen. Vol = vol.
    Ik weet niet hoe druk het is als jullie gaan..

    's Avonds heb je meestal een aantal opstaptijden (bij de verschillende parken).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Haaksbergen
    Berichten
    14

    Standaard Hotelervaring Fairfield Inn

    Ik heb op de site van Moniqu gekeken doch tot nu toe geen reacties op dit hotel.
    We gaan in mei 2005 voor 12 dagen.
    Zitten we een beetje in de buurt van een Mall en enkele (betaalbare) restaurants?
    We hebben geen auto en gaan met twee kinderen van 8 en 10 jaar.
    Volgens de brocure is de shuttle service gratis.
    Nog een vraag, ik lees dat er gratis shuttle vervoer is op Orlando airport voor dit hotel. Er staat alleen een telefoonnummer vermeld. Moet je bellen als je arriveerd? of dien je dit vooraf te regelen?
    We landen om 23.30 !!! op Orlando airport.
    Ik hen wel begrepen dat de receptie 24 uur geopend is.
    Please antwoorden

    groet Hedwig

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring Fairfield Inn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedwig
    Zitten we een beetje in de buurt van een Mall en enkele (betaalbare) restaurants?
    We hebben geen auto en gaan met twee kinderen van 8 en 10 jaar.
    Volgens de brocure is de shuttle service gratis.
    Nog een vraag, ik lees dat er gratis shuttle vervoer is op Orlando airport voor dit hotel. Er staat alleen een telefoonnummer vermeld. Moet je bellen als je arriveerd? of dien je dit vooraf te regelen?
    We landen om 23.30 !!! op Orlando airport.
    Ik hen wel begrepen dat de receptie 24 uur geopend is.
    ik neem aan dat je dit hotel bedoeld?

    Fairfield Inn Orlando Lake Buena Vista in the Marriott Village

    Wat ik op de site lees is het volgende:

    Then drive 1 mile to Disney World for a magical day. You can buy tickets in our lobby and ride the shuttle for a small price. Or, hunt for treasures at 120 outlet stores ½ mile away.

    Je moet dus iets betalen voor de Shuttle naar Disney.. Kan nooit echt veel zijn als het maar 1 mijl rijden is..
    En er zitten dus 120 outlet stores in de buurt.

    Op deze plek lees ik dat je voor de Shuttle vanaf het vliegveld dient te betalen:


    # Shuttle service, fee: 17 USD
    # Estimated taxi fare: 35 USD (one way)


    Ik zou het hotel navragen over de Shuttle dienst van het vliegveld en de kosten van de Disney Shuttle.. Ze hebben hier een online formulier voor
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Marriot Fairfield Inn Orlando

    Hallo iedereen,

    ik ben nog een beetje aan het rondkijken, maar normaal gezien vertrek ik met mn vriend in mei naar Florida. De eerste dagen willen we orlando wat verkennen. Kennen jullie het Marriot Fairfield Inn? En enige ervaringen?
    Alvast bedankt!!
    Sophie

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: hotel Marriot Fairfield Inn Orlando

    Jill is er geweest volgens dit Topic
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: hotel Marriot Fairfield Inn Orlando

    Welk Fairfield Inn bedoel je? Er zijn er meerdere in die omgeving.
    Ik heb zelf in december in het Marriott Fairfield Inn Lake Buena Vista geslapen. Ik heb er 10 dagen gezeten.
    Het hotel is onderdeel van het marriot Village met de SpringHill Suites, Het Marriott Courtyard en het genoemde Fairfield Inn.
    Zowieso alle drie een prima keus.
    Eric

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Fairfield Inn (Mariott village at Lake Brian)

    Iemand ervaring met dit hotel ?

    ligt volgens mij dicht bij de I-4 en vraag me af of je geen er geen geluids overlast heb van deze interstateweg ?

    Hoe is het standaard ontbijt daar voldoende of te weinig om het enkele uren uit te houden tot bv lunchtijd al dan niet in een van de pretparken ?

    Graag zien we U ervaringen tegemoet.

    Gerard en Karin.

  9. Top | #9
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Fairfield Inn ( Mariott village at Lake Brian )

    Heb je al gekeken op Google? Bij tripadvisor komt hij er goed uit! Fairfield Inn is Mariott en is volgens mij altijd wel goed.

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 00:33. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Fairfield Inn ( Mariott village at Lake Brian )

    Sorry, ik heb de originele vraag gemist.
    Ik heb een paar keer gelogeerd in het Fairfield Inn LBV, afgelopen november nog 10 dagen, en ik ben zeer tevreden.
    Je hebt geen last van het verkeerslawaai in een groot deel van de kamers, dus check op tijd in en vraag om een kamer aan de andere kant.
    Ik had de laatste keer een kamer recht boven de ingang, daar hoor je wel een beetje lawaai 's nachts als groepen met een bus terugkomen.
    Het ontbijt is matig, zal voor sommigen voldoende zijn, ik heb er een paar keer ontbeten, maar had zelf kaas meegenomen.
    Als je nog meer ragen hebt, stel ze dan gerust.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •