Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is

  1. Top | #1
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is

    Hoe kan ik het reisschema aanpassen. Zie geen bewerk optie. Er zijn al wat meer zaken bekend en dat wil ik aanpassen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    Hoi Martijn,
    Graag schema aanpassen zoals hieronder staat
    Dag 01 - Heenvlucht met de UA947 en de UA1447 naar Fort Lauderdale (Hotel Marseilles in Miami)
    Dag 02 - Miami - Rustdag
    Dag 03 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
    Dag 04 - Miami - Everglades
    Dag 05 - Rijden van Miami naar Key West (Hotel Southernmost)
    Dag 06 - Key West - Key West / Duval street / Mallory Square
    Dag 07 - Rijden van Key West naar Miami (Hotel Marseilles)
    Dag 08 - Miami - Stadstour / Zwemmen /Winkelen
    Dag 09 - Rijden van Miami naar Orlando (Villa vlak bij Disney)
    Dag 10 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Orlando Premium Outlets
    Dag 11 - Orlando - Pretpark Disney 'Magic Kingdom'
    Dag 12 - Orlando - Pretpark Universal Studios Florida
    Dag 13 - Orlando - Pretpark Universal 'Island of Adventure'
    Dag 14 - Orlando - Pretpark Disney 'Animal Kingdom'
    Dag 15 - Orlando - Kennedy Space Center
    Dag 16 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Dinner in Cinderella's Royal Table-MK
    Dag 17 - Orlando - Discovery Cove (zwemmen met de Dolfijnen)
    Dag 18 - Orlando - Gatorland / The Florida Mal
    Dag 19 - Orlando - Pretpark Disney 'Hollywood Studios'
    Dag 20 - Orlando - Pretpark Disney 'Epcot Center'
    Dag 21 - Orlando - Sea World
    Dag 22 - Orlando - Rustdag / Winkelen / Zwemmen / Pretpark
    Dag 23 - Orlando en de terugreis met de UA1475 en de UA946
    Dag 24 - Aankomst in Nederland (snif snif) met de UA1475 en de UA946

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Is het niet mogelijk om voor de reisverslagen een uitzondering te maken. Ik denk dat het best vaak voorkomt dat je nog iets wilt wijzigen in je reisschema. Ik wist ook niet dat je maar twee weken hebt om iets toe te voegen of te wijzigen. Laatst heb ik daar nog een vraag over gesteld en ik kreeg dit als antwoord;

    "Toevoegen kan altijd nog. Doe ik ook continu met mijn eigen reisschema. En zodra mijn reis begint ga ik over naar een reisverslag."

    Misschien als je moderator bent, dat je dan nog wijzigingen kunt maken. Wij moeten de moderators daar dus voor aanschrijven. Als ik dat voor elke toevoeging moet doen, dan hoeft zo'n reisschema voor mij niet. Teveel gedoe.

    Natuurlijk kan je op je eigen bericht antwoord geven en daar telkens je vernieuwde reisschema plaatsen, maar om iets terug te zoeken lijkt me dat niet handig. Dan is het fijn als het op de eerste pagina staat. Ik vind het makkelijk als ik naar een reisschema ga kijken van een medeforummer, dat ik dan gelijk het schema zie. Als er veel gereageerd is, dan moet ik alle pagina's af om het vernieuwde schema te zoeken.

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    De twee-weken periode is onafhankelijk van het subforum (Globale instelling). Iedereen kan z'n eigen fouten herstellen en eigen berichten verwijderen als er bijvoorbeeld een conflict is geweest en de vrede wedergekeerd is. De reden dat berichten na 2 weken gelocked worden is omdat er op andere forums incidenten zijn geweest met boze gebruikers die al posts verwijderd of gewijzigd hadden na een conflict.

    Dat kun je een gedoe vinden maar zo werkt het Forum nu eenmaal... Over de exacte periode valt nog wel iets te onderhandelen. We gebruiken nu 2 weken maar zou eventueel wel verlengd kunnen worden.

    @Dr. Phlox: je bericht is aangepast.
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-02-08 om 15:24.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    Ok, duidelijk. Dan via deze weg.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Natasja L. Bekijk Berichten
    Natuurlijk kan je op je eigen bericht antwoord geven en daar telkens je vernieuwde reisschema plaatsen, maar om iets terug te zoeken lijkt me dat niet handig. Dan is het fijn als het op de eerste pagina staat. Ik vind het makkelijk als ik naar een reisschema ga kijken van een medeforummer, dat ik dan gelijk het schema zie. Als er veel gereageerd is, dan moet ik alle pagina's af om het vernieuwde schema te zoeken.
    Ik pas mijn reisschema's eigenlijk nooit aan en plaats een vernieuwde dus onder alle reacties. Dit doe ik omdat anders de reacties niet meer kloppen, plus het feit dat als je het eerste berichtje wijzigt, dit niet als 'nieuwste berichten' naar voren komt (en dus ook niet wederom bovenaan het lijstje van nieuwe berichten komt). Niemand zal dan zien dat ik een wijziging heb gemaakt. Terwijl ik toch reactie wil op het feit van mijn verandering (met het posten van een reisschema wil men immers toch feedback hebben, lijkt me).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanpassen van een reeds bestaand reisschema wat van je zelf is.

    Het is blijkbaar voor alle partijen duidelijk dus dit bericht gaat op slot.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •