Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Tampa

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Tampa

    Het duurt nog even voor wij gaan (april 2007), maar we zijn al een beetje de route aan het plannen. We gaan eerst 14 dagen naar Orlando en dan rijden we naar tampa. Daan gaan we een ieder geval naar Bush Gardens. Nou heb ik me op de vakantie beurs laten vertellen dat hier hele mooie starnden zijn? Welke zijn dat? En wat heeft Tampa nog meer? Zijn twee dagen genoeg, of toch drie? Hebben jullie leuke tips.... vast wel...
    groetejs ess

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Wij doen ongeveer het zelfde, maar dan gelukkig al dit jaar We doen is eerst 2 dagen Fort Lauderdale, vervolgens 14 dagen Orlando en dan is de bedoeling 3 a 4 dagen Clearwater Beach.

    Is het de bedoeling dat je in de stad Tampa zelf blijft overnachten? Bush Gardens is geweldig btw. Misschien nog wel mooier dan een jaar voorpret :wink:

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    North Beach in het Fort De Soto Park stond vorig jaar nummer 1 in een of andere top10 van Amerikaanse stranden. Je moet daar wel een klein bedrag voor de toegang betalen omdat het een state park is.
    Je hebt natuurlijk ook een hele reeks gratis stranden (zoals Treasure Island, St Pete Beach, Madeira Beach) aan de westkant van de Tampa Bay. Je kan met google daar al even naar kijken (maps.google.com en switch dan op Satellite of Hybrid... en dan maar inzoomen :-)

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Florida
    Wij doen ongeveer het zelfde, maar dan gelukkig al dit jaar We doen is eerst 2 dagen Fort Lauderdale, vervolgens 14 dagen Orlando en dan is de bedoeling 3 a 4 dagen Clearwater Beach.

    Is het de bedoeling dat je in de stad Tampa zelf blijft overnachten? Bush Gardens is geweldig btw. Misschien nog wel mooier dan een jaar voorpret :wink:
    Ik verheug me ook al er op bushgardens veel goede dingen over gehoord.

    We willen inderdaad in Tampa blijven overnachten en dan van Tampa naar Sarasota, of kunnen we beter ergens anders overnachten?
    groetejs ess

  5. Top | #5
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Florida
    Wij doen ongeveer het zelfde, maar dan gelukkig al dit jaar We doen is eerst 2 dagen Fort Lauderdale, vervolgens 14 dagen Orlando en dan is de bedoeling 3 a 4 dagen Clearwater Beach.

    Is het de bedoeling dat je in de stad Tampa zelf blijft overnachten? Bush Gardens is geweldig btw. Misschien nog wel mooier dan een jaar voorpret :wink:
    Hallo hebben jullie al een hotel/motel geboekt voor FL :?: .
    Zoja welk, of heb jij nog suggesties.
    Wij gaan eind April naar florida, en ik zoek nog een hotel voor FL.
    Het liefts zou ik via Priceline boeken, maar ieder goed idee is welkom :idea:

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Clearwater beach is heel mooi. Maar als je bereid bent wat meer zuidelijk te rijden kom je bij St Pete Beach. Daar is de sfeer weer heel anders, en in mijn ogen leuker. Maar dat is heel persoonlijk.

    En daar ben je natuurlijk dichter bij St. Petersburg, met de Tampa Bay Devil Rays ......

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    1

    Standaard Salsa in Tampa

    Hallo,

    ik ga eind april voor +/- 3,5 week naar Florida. Hier in nederland ben ik zeer actief salsa danseres en ik zal door mijn 'uitje' een deel missen van de lessen en het dansen. Omdat ik natuurlijk me in het walhalla van de salsa bevind straks wil ik heel graag profiteren van dat alles. Heb alleen geen idee waar ik het beste terecht kan en of het mogelijk is workshops mee te maken, privé lessen of groepslessen te volgen. Of er een danspartner nodig is (die is er niet nml). En of iemand in Tampa aanbevelingen heeft. Zal waarschijnlijk niet naar Miami gaan aangezien ik bij een vriend op bezoek zal zijn (deze weet weinig van salsa vandaar mijn vraag hier op het forum).
    Graag hoor ik jullie tips en bevindingen op het gebied van salsa in Florida!!!

    Groetjes Jette

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Toledo , Ohio
    Berichten
    43

    Standaard

    Kijk even bij <google > onder Salsa dancing in Tampa. Veel info.

  9. Top | #9

    Standaard

    Grappig, ik heb toevallig een paar weken terug op Bonaire mijn eerste (maar waarschijnlijk ook de laatste) salsa lessen gevolgd en ben daarna naar onder andere Tampa gegaan. Maar kan je eigenlijk niet verder helpen. Misschien dat je in Ybor City, de cubaanse wijk, wel wat gelegenheid hebt om salsa te dansen... Verder zou ik me persoonlijk geen 3,5 week in Tampa kunnen vermaken, dus zou ik Miami toch misschien maar overwegen ? Plezierig in ieder geval... ennuh... voor een volgende reis moet je naar Bonaire gaan, krijg je dansles van 2 die ook op de nederlandse tv hebben opgetreden ;-)

  10. Top | #10
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Tampa - Ybor City - MOSI - aquarium

    Wie kan me vertellen of Ybor City de moeite waard is om te bekijken als we vanuit Orlando toch naar Tampa rijden. En het aquarium en MOSI, wie is daar geweest en kan er iets over vertellen. De gidsen zijn zeer kort van stof.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •