Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 71

Onderwerp: Shopping: The Florida Mall

  1. Top | #41
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Shopping: The Florida Mall

    Vandaag een rondje Florida Mall gedaan. Was weer een heerlijk thuiskom-gevoel. En natuurlijk een overheerlijke Philly Cheese Steak van Charley's Steakery gegeten in de food court.
    Het was ook weer ouderwets druk, wat gebruikelijk is op een hete zondagmiddag als vandaag.

    Opvallend vond ik dat er nauwelijks meer lege winkels zijn. Tenminste, et is mij niet opgevallen.
    Zojuist lees ik dat er een aantal nieuwe winkels bijkomen:
    Florida Mall adds several new stores

    Several new stores will open this fall at the Florida Mall: Polaroid FOTOBAR, SIX: 02, Original Penguin and The Art of Shaving.

    Polaroid FOTOBAR can take photos from customer's smartphones or other sources and transform them into custom art projects such as posters and metal-mounted art. The new store will be in a 1,728-square-foot space near White House¿Black Market in the Macy's wing.

    Original Penguin by Munsingwear is an apparel and accessories brand sold online. The mall said this will be Original Penguin's first store. It will occupy a 1,997-square-foot space in the Macy's wing.

    SIX:02, a new women's concept from Foot Locker, features dedicated "fit zones" and fitting lounge areas for shoppers to find fitness pants, sports bras, tops, and athletic footwear. It will sell name brands including Nike, adidas and ASICS. The new store will occupy a 2,220-square-foot space near Build-A-Bear Workshop, which has temporarily closed until October for remodeling.

    The Art of Shaving will open in a 534-square-foot space near Starbucks in the newly remodeled Center Court. This will be the second Central Florida location for The Art of Shaving.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #42
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shopping: The Florida Mall

    Die Microsoft winkel is idd Apple-achtig. Ben er in februari geweest, vind de uitstraling echt helemaal niets, net als Apple. Dixons heeft vorig jaar ook alles in die stijl gegoten, omdat dit is wat de jeugd wil. Ik kom dus niet meer bij de Dixons. Weinig aanbod in de winkels en vaak geen prijzen.

    Michael, is die Philly Cheesesteak beter dan die van de IHOP? Die eet mijn vrouw graag als we er zijn. Anders moet ze die in de food court maar eens proberen.

  3. Top | #43
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Shopping: The Florida Mall

    Deze winkels zijn inderdaad heel steriel en zo niet gezellig om te winkelen. Kwam ook altijd graag bij Dixons hier maar nu ook niet meer! Jammer hoot.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  4. Top | #44
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Shopping: The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Kwam ook altijd graag bij Dixons hier maar nu ook niet meer! Jammer hoot.
    Ik kom er ook niet meer.... omdat ze zo weinig spullen van Apple verkopen

  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Shopping: The Florida Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Michael, is die Philly Cheesesteak beter dan die van de IHOP?
    Bij IHOP? Geen idee. Als ik pannekoeken wil ga ik naar een pannekoekenhuis. Voor een cheese steak ga ik naar een steakery. Charley's steakery.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Shopping: The Florida Mall

    Maar bij IHOP is veel meer te halen dan pannenkoeken. Ik vind pancakes niet eens echt lekker en heb ze (de Amerikaanse) al jaren niet meer gegeten.. en toch kom ik nog wel eens bij de IHOP! Zal er volgende keer wel eens kijken in de Florida Mall.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-08-13 om 18:31. Reden: q

  7. Top | #47
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Nieuwe attractie in Florida Mall - lange wachtrijen

    Net bericht gehad van WFTV; lange wachtrijen, zelfs tot ver buiten de Florida Mall. Wat zou het zijn ??

    Zie hier de video.

    Bron; WFTV
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #48
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Nieuwe attractie in Florida Mall - lange wachtrijen

    HIHIHIHIH Moet niet gekker worden..............

  9. Top | #49
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Nieuwe attractie in Florida Mall - lange wachtrijen

    Mooi gek als je daarin gaat staan :-)

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Nieuwe attractie in Florida Mall - lange wachtrijen

    Ik wacht wel een weekje voordat ik probeer om een 5s te kopen. Vandaag is er ook weer een rij. Dit maal niet buiten maar binnen in de mall.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •