Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 50

Onderwerp: Bagage: Insealen

  1. Top | #11
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Helaas is de realiteit dat er nog steeds goederen uit koffers verdwijnen. Dit gebeurt op elke luchthaven en dus ook op de Amerikaanse. Daarnaast wil er nog wel eens wat gesmokkeld worden hier en daar. De kansen zou ik dus niet op nihil inschatten.
    Ja, maar je stopt toch geen fototoestel of portemonnee in je gewone bagage/ Wat moeten ze (zeker op de heenweg) dan uit je koffer stelen? Je bermuda's of je hawaihemden? Of een ritsje schone onderbroeken? Dat wil er bij mij niet in. Een dief is uit op kleine waardevolle dingen, die die makkelijk kan meenemen, en ook nog snel kan verpatsen.
    Dus ik ga er gewoon van uit dat ze mijn koffer lekker overslaan bij het stelen.
    Eric

  2. Top | #12
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo
    Helaas is de realiteit dat er nog steeds goederen uit koffers verdwijnen. Dit gebeurt op elke luchthaven en dus ook op de Amerikaanse. Daarnaast wil er nog wel eens wat gesmokkeld worden hier en daar. De kansen zou ik dus niet op nihil inschatten.
    Het stelen van waardevolle voorwerpen uit koffers zonder voorkennis is nihil. Waarom zou men een koffer openen zonder resultaat ( buit). Allen de mensen die in je koffer kunnen kijken doormiddel van speciale apparatuur doen dat soms. Daarvan zijn er dan ook een aantal van gepakt. Alleen als je grote hoeveelheden diamanten verstuurd word het wat vervelender. Gesmokkeld ??? Bijna iedereen die uit Amerika komt smokkelt Kleding Fototoestellen CD’s noem maar op.
    Harm

  3. Top | #13
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dan heb ik geluk, bij mij kan er een hangslot(je) op, en dus in de plaats van het slot een tie-rib.
    Maar als je dat niet hebt wordt het moeilijk, want dan heb je ook niks aan die speciale slootjes, waar de security lopers voor heeft.
    Dus dan is echt de beste oplossing om ze open te laten.
    Dus ik zie altijd wel, tot nu toe zijn we in 15 jaar naar en via de usa reizen nog nooit iets kwijt geraakt.
    Eric
    Ik heb helaas niet zo’n dure koffer dus tie-wraps zijn bij mij alleen te gebruiken bij de extra sporttas die ik op de terugweg meeneem om alle smokkelwaar in te verpakken.
    De laatste keer had ik in mijn doorzochte koffer wel een extra paar vieze sokken van een ander zitten
    Harm

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dan heb ik geluk, bij mij kan er een hangslot(je) op, en dus in de plaats van het slot een tie-rib.
    Maar als je dat niet hebt wordt het moeilijk, want dan heb je ook niks aan die speciale slootjes, waar de security lopers voor heeft.
    Dus dan is echt de beste oplossing om ze open te laten.
    Dus ik zie altijd wel, tot nu toe zijn we in 15 jaar naar en via de usa reizen nog nooit iets kwijt geraakt.
    Eric
    Ik heb helaas niet zo’n dure koffer dus tie-wraps zijn bij mij alleen te gebruiken bij de extra sporttas die ik op de terugweg meeneem om alle smokkelwaar in te verpakken.
    De laatste keer had ik in mijn doorzochte koffer wel een extra paar vieze sokken van een ander zitten
    Harm

    Gewoon een kofferriem er om heen.
    Zo een met een metalen sluiting waar je de riem een paar keer doorhaalt. Je staat er altijd aan te prutsen om hem open te maken.
    Dat werkt al preventief.
    Groeten
    Knaapje.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Gewoon een kofferriem er om heen.
    Zo een met een metalen sluiting waar je de riem een paar keer doorhaalt. Je staat er altijd aan te prutsen om hem open te maken.
    Dat werkt al preventief.
    Groeten
    Knaapje.
    Dat helpt zeker al preventief, met als groot extra voordeel, dat de kans dat je koffer opengesprongen met al je vuile was eruit op de band ligt bij aankomst minder is.
    Eric

  6. Top | #16
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat helpt zeker al preventief, met als groot extra voordeel, dat de kans dat je koffer opengesprongen met al je vuile was eruit op de band ligt bij aankomst minder is.
    Eric
    Hallo Eric
    Je haalt met quoten net iets teveel weg.
    Verder is het voor de vragensteller alleen maar intresant om te lezen. Ik heb eigenlijk net als jij nooit problemen. De waardevolle spullen heb ik in de handbagage. Dus valt er niks bijzonders te stelen. Als iemand je koffer open wil hebben om er wat uit te halen dan is geen enkele koffer veilig ook een afgeloten koffer met welk slot ook is zo geopend.
    groeten
    Harm

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Dat helpt zeker al preventief, met als groot extra voordeel, dat de kans dat je koffer opengesprongen met al je vuile was eruit op de band ligt bij aankomst minder is.
    Eric
    Hallo Eric
    Je haalt met quoten net iets teveel weg.
    Verder is het voor de vragensteller alleen maar intresant om te lezen. Ik heb eigenlijk net als jij nooit problemen. De waardevolle spullen heb ik in de handbagage. Dus valt er niks bijzonders te stelen. Als iemand je koffer open wil hebben om er wat uit te halen dan is geen enkele koffer veilig ook een afgeloten koffer met welk slot ook is zo geopend.
    groeten
    Harm
    Ik zag dat ik het soms verkeerd doe. soms iets te gehaast om antwoord te geven zeker.... Ik zal er in de toekomst beter opletten !!
    Eric

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Je koffer kan altijd geopend worden, al zitten er staalbanden omheen, open gaat hij. Op schiphol gebeurd het in de bagagekelder (als ik het goed heb).

    Tijdens de reis van Amerika naar Nederland terug gebeurd in sommige gevallen(sommige vliegvelden) waar je bij bent. Niet alle koffers worden geopend, stel je hebt 2 koffers, dan kan er maar 1 worden opengemaakt, in sommige gevallen ook beide.

    En wat al eerder gezegt is: Koffersloten zijn niet tegen 'vreemden' die de koffer open willen maken, maar tegen spontane opening, dat je koffer niet zomaar opschiet :wink: .

  9. Top | #19
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iron_eagle
    Je koffer kan altijd geopend worden, al zitten er staalbanden omheen, open gaat hij. Op schiphol gebeurd het in de bagagekelder (als ik het goed heb).
    Mijn ervaring is dat ze het al doen voordat de koffer word ingecheckt. Het openen in de bagage kelder gebeurt meestal op indicatie van de drugshond. Die besnuffeld alle koffers op aangeven van zijn baas en als er reactie is gaat de koffer open. De meeste koffers worden op de terugweg door de Amerikaanse beveiliging open gemaakt
    Harm

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Ik heb het even nagezocht, op Schiphol in hal 1 en 2 gebeurd het buiten het zicht van de passagiers (bagagekelder) en in hal 3, waar de meeste 'buitelandse'(buiten europa) zitten, daar gebeurd het 'nog' met de reiziger(s) erbij.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •