Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Shoppping: Tekenspullen

  1. Top | #1

    Standaard Shoppping: Tekenspullen

    hoi,
    mijn zoon is helemaal maf van tekenen en hij zegt dat in de states ''heel' veel boeken zijn van ''how to draw''
    zijn er daar van speciale winkels of waar kun je die vinden rond om orlando en miami.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: teken winkels

    Hahahahaha dacht ik ff aan teken, van die beestjes. :shock:
    Dus ik denk huh.....

    Maar o.k.
    In Disney hebben ze verschillende soorten how to draw boeken over uiteraard de Disney figuren, zijn best cool.

    Verder durf ik je niet te zeggen of ze dat gewoon bij de wal mart ed verkopen wrs wel, maar ik heb er zelf nooit op gelet.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #3

    Standaard Re: teken winkels

    oke , bedankt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-02-08 om 01:30.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tekenwinkels?

    "How to draw ..." boeken van Disney-figuren zijn er in overvloed te krijgen binnen de Disney-muren. Kosten zo tussen de $7 en $12. Verder zijn er nog een heleboel tekenboeken te krijgen in de vele souvenierswinkels die Florida rijk is. Zeker de moeite waard om eens lekker rond te gaan snuffelen.

    Specifieke hobbywinkels met o.a. tekenspullen zijn de winkels van Michael's en JoAnn's. Megagrote winkels met mega-veel hobbyartikelen. Sowieso wel leuk om eens binnen te lopen. JoAnn's vind je aan de 192 bij de Super-Target, Michael's vind je tegenover de Florida Mall aan Orange Blossom Trail. In mijn reisverslag (kijk bij 10-08-2007) kun jee een beetje een indruk kijgen van de omvang.

    Website JoAnn's: http://www.joann.com/joann/
    Klik daar bovenaan op "store locator", dan op de staat Florida en op de derde winkel (Kissimmee). Megastore!!

    Website Michael's: http://www.michaels.com/art/online/home
    Klik dan bovenaan op "store locator", type bij "zipcode" in 32809 en de bovenste is de genoemde locatie. Zit je in Kissimmee? Type dan zipcode 34747 of 34746 in en je vindt de andere locaties.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-02-08 om 01:56.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5

    Standaard Re: Tekenwinkels?

    oke bedankt:mrgreen:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •