Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: DVD speler voor in het vliegtuig

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    ik hoop dat er nog andere mensen zijn die wel wat zinnigs te melden hebben =;

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Kom kom waar is je gevoel voor humor. Ik vond 'm wel grappig!:wink:

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Moderator Michael66:
    OK, lijkt me wel genoeg over het taalgebruik.
    Laten we doorgaan met waar het topic over gaat: De DVD speler voor in het vliegtuig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Je kunt ook zelf een paar boekjes met spelletjes meenemen, een kleurboek met stiften/potloden. Tja het is nou eenmaal een lange reis. Je zal toch ook je kind moeten voorbereiden dat het nu eenmaal een lange zit is.
    Ik heb ook al eens gelezen dat ze niet genoeg dvd-spelers hadden of dat ze kapot waren. Je weet het natuurlijk nooit bij Martinair!

    Wij zijn drie jaar geleden met onze zoon van toen 9 en dochter van toen 7 naar California gevlogen. Zonder dvd-speler en alleen met engelstalige films. Ja het was een heel eind voor ze. Maar daar kies je nu eenmaal voor als ouder.En met een nintendo, kleurboeken waren ze toch een heel tijdje zoet.

    Dus mijn advies is staar je niet helemaal blind op zo'n dvd-speler.
    Ik wens je alvast een fijne vakantie!!

    Mariëllle

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    . Je weet het natuurlijk nooit bij Martinair!
    Mariëllle
    Het lijkt mij veel beter is het om te zeggen " Je weet het nooit als je op reis gaat". D'r is niks mis met mijn gevoel voor humor maar ik vind het vreemd dat er onterecht laatdunkend over Martinair wordt gedaan. Wij vliegen regelmatig waarbij de prijs leidend is. United, Delta, KLM, Martinair, het maakt ons niets uit. Vanwege de prijs is United de meest gebruikte maatschappij. Er is altijd wel ergens een schermpje in de rugleuning defect. Pech als je dat overkomt, want in een volle 777 is er niet veel te ruilen. Verder klagen veel reizigers over de box onder de stoelen bij United die een aanzienlijk deel van je beenruimte inneemt. De losse spelers bij Martinair hebben deze nadelen weer niet.

    Ik werk er niet, heb geen aandelen, ken er niemand, vind zeker dat het er niet altijd rozengeur en maneschijn is (skippen Orlando en afhandeling schandalig, vertragingen onaanvaardbaar) maar laten we het wel feitelijk houden.



  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Is ook wel zo, komt wel goed maar ik ben nu eenmaal "het goed op voorbereid zijn typje" en nu helemaal omdat het voor ons ook nieuw is zo'n lange vlucht met onze kleine man erbij. Normaal deed je je ogen dicht en we zagen wel wanneer we er waren maar nu met ons mannetje wat uberhaupt slecht slaapt ook in zijn eigen bed verwacht ik dat ik wel de nodige uurtjes zal moeten entertainen en in dat geval is een dvd-tje wel een prettige onderbreking. Ach ik neem mijn truckendoos wel mee en het loopt wel los.
    Laatst gewijzigd door teiwes; 26-02-08 om 12:33.

  7. Top | #17
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Er bestaan ook externe accu's voor portable DVD spelers. Die laadt je vooraf op en sluit ze dan aan op je player en voila ca 5 uur speelduur.
    KIjk maar eens op www.batterygeek.net bijvoorbeeld.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    Wij zijn misschien een beetje geeks, wij hebben beide een PDA en laden SD kaarten vol met gecomprimeerde films. Batterijen gaan langer mee dan een dvd-speler want er zijn geen draaiende delen. Houd het gerust zo'n 8-9 uur vol.

    Zijn deze leeg, dan hebben we nog onze mobiele telefoons (smartphones) met spellen en ook films en dan is er ook nog de ipod met video, maar die batterij gaat maar heel kort mee als je video kijkt.

    (Uiteraard hebben we ook de standaard kleurboeken, potloden enzo bij ons.)
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: DVD speler voor in het vliegtuig

    hallo

    Wij hadden ook een dvd speler meegenomen, maar in het vliegtuig werkte hij niet de film liep steeds vast.
    Later op de hotelkamer werkte hij weer perfect,
    Ik dacht dat het misschien kwam door de luchtdruk of zo.

    Groetjes Peer



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •