Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 82

Onderwerp: Wijk in Kissimmee

  1. Top | #11
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Ik heb ook gekeken voor Venetian bay.
    Het lijkt mij ook een prima resort.
    Kon het alleen maar vinden(om te boeken)bij amerikaanse sites.
    Dit kan natuurlijk best wel,maar ik wilde toch liever bij een nederlands reisburo boeken.
    Dus heb ik vorige week bij American vacations geboekt,en Windsor palms was nog vrij in de mei vakantie.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Ja dat is ook super, volgens mij erg luxe toch? Wij hebben inderdaad bij een Aerikaans buro geboekt via een kennis die daar al jaren verblijft. Anders had ik het niet gedaan hoor! Ik ben erg benieuwd, vast heel anders als de Europese vakantie die we hebben gehad en dan ook in alle opzichten. Echt een avontuur!
    Ook veel plezier toegewenst!

    gr,

    Simone

  3. Top | #13
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Wanneer gaan jullie?

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Na twee maal in een villa te hebben gezeten hebben wij ook deze keer (vakantie 2009) voor een Townhouse gekozen en wel op Windsor Hills. We hebben Story Time 1 gehuurd van www.storytimeorlandorental.com . Zeer mooie townhouses, mooie communitypool en spa, speelplaats en zelfs fitness en mini bioscoop. Hierbij ook een filmpje van de community Windsor Hills: http://www.youtube.com/watch?v=h3sqZirk-OI

    Voorgaande jaren hebben wij onze pakketreizen via American Vacations geboekt en daar zijn we nog steeds zeer tevreden over. Het een keer allemaal zelf uitzoeken vonden we ook eens leuk om te doen.

    Groetjes

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Wij vliegen vrijdag 25 april rechtstreeks met Martin Air naar Miami en zullen op 1 mei t/m 12 mei op Venetian Bay zitten. OP 13 mei vliegen we weer terug en jullie?

  6. Top | #16
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Wij vliegen op 26 april met martinair naar miami.
    Dan rijden we naar orlando.
    We zitten 1 week in het westgate town center,en 1 week in een townhome op windsor palms.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Ik ga van 27 juni t/m 11 juli met mijn drie zoons (10, 12 en 14) naar een townhouse (Fitzclarence Street) in Windsor Hills. Ik ben héél benieuwd hoe dat zal bevallen. Ik heb geboekt via webholiday.nl

  8. Top | #18

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Heyyy hallo allemaal,

    We vertrekken over 2 weekjes en heb nu eindelijk het adres gekregen waar we gaan verblijven dat is 4652 prairie point blvd in indian point. Misschien iemand die hier ook toevallig ook heeft gezeten ben zo benieuwd hoe het huis eruit ziet.

    Groetjes sandra.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Je kan het huis zo zien op Microsoft Virtual Earth. Met Google Earth is Indian Point slecht te zien.

    Het exacte huisnr is niet aan te wijzen in Virtual Earth, maar Indian Point en die Prarie Point Blvd zeker wel. Kan je in elk geval de huisjes daar zien vanuit 4 verschillende hoeken!


    Hier een stukje van je straatje;

    http://maps.live.com/default.aspx?v=...cl=2&encType=1
    Laatst gewijzigd door JKG; 03-07-08 om 14:36.

  10. Top | #20
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Wij zaten in Tuscan Ridge en vonden die ligging ideaal. Het ligt aan de 27 maar net boven de kruising met de I-4. We zaten dus in 2 minuten op de 4 en zaten ook zo in de Disney parken en andere parken. We zijn wel een paar keer over de 192 gereden maar dat duurde in tijd veel langer door alle stoplichten en het drukke verkeer. op de 4 hadden we dat niet. De Publix lag zowel op de 27 als bij Champions Gate, beide 5 minuten rijden, de Wal*Mart op de 27 ietsje verder.
    De volgende keer gaan we naar Aviana, een gloednieuwe community met naast een privé zwembad ook een gemeenschappelijk zwembad. Vandaar uit zijn we ook zo op de I-4 maar ook op de 192.
    gr. Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •