Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 82

Onderwerp: Wijk in Kissimmee

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Wijk in Kissimmee

    Wij willen graag een villa huren in Kissimmee. Nu schijn het te zijn dat je kan kiezen uit verschillende wijken waar je wilt zitten. Hebben jullie tips waar je het beste kan zitten. We willen iniedergeval in de buurt van de weg die leidit tot de pretparken en in de buurt van o.a. supermarkt.

    Graag tips uit eigen ervaring dan kunnen we snel een beslissing nemen.

    gr en alvast bedankt

    Simone

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee



    Ik zit zelf het liefst in de buurt van de Walmart aan de US192. Daar heb je communities als Lake Berkley, Indian Point, Eagle Point, Country Creek, Creekside en Cumbrian Lakes. Zelf heb ik alleen in Lake Berkley (komende zomer 3e keer) en Indin Point (2 keer) gezeten, voor foto's en zo kun je in mijn reisverslagen kijken, klik daarvoor op de jaartallen onderin dit bericht.

    Waarom daar?
    • Ik vind het erg handig om op korte afstand van de Walmart te zitten. En de Publix en Super-Target zijn linksaf op korte afstand (wel met de auto!!)
    • Je zit daar redelijk centraal. Disney bereik je snel linksaf de 192 op en dan via de 535 en 536. Richting Florida Mall rechtsaf de 192 op en dan via John Youg Parkway of Orange Blossom Trail "naar boven". De I4 is op beperkte afstand, voor trips naar de oost- en westkust.
    • De communities zijn rustig, maar op heel korte afstand is de US192 met alle shops die je je maar kunt bedenken.
    • En als laatste: de wijken aan de US27 en helemaal aan de westkant van Kissimmee vind ik persoonlijk te afgelegen. Maar da's persoonlijk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard

    He Michael, bedankt voor de tips..hier heb ik echt wat aan. Het altijd veel makkelijk als iemand er al geweest is. Ik ga uit nieuwgierigheid ook nog even naar je reisverslagen kijken wellicht zitten er nog andere tips bij die ik als nieuwkomer goed kan gebruiken.

    Oja, ik heb al eerder jullie reisverslagen gelezen, en ik vond het erg leuk want ik heb er heel wat tips uitgehaald. Ik las ook dat het zwembad water erg koud was...wij gaan eind april begin mei dus zal dan ook wel aan de frisse kant zijn. Ik heb ook ergens gelezen dat het water wel verwarmd kan worden maar dat het extra geld kost. Ik zit nu toch wel te twijfelen tussen een villa en een townhouse, wel een zwembad wat je moet delen, maar wellicht wel verwarmd?

    welke wijk vinden jullie het mooiste, gezelligste etc. Wij willen via USA fun vacation boeken en zij gaven aan Indian point en Eagle point.

    gr,

    Simone
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-08 om 13:17. Reden: samengevoegd

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Over zwembadverwarming kun je hier een heleboel info lezen.

    Een Townhouse kan natuurlijk ook, het zwembad is dan meestal al verwarmd. Ik vond het nadeel van een centraal gelegen zwembad dat je er heen moet lopen, en mijn ervaring is dan dat ik er minder gebruik van maak. Met een eigen zwembad bij je huis kun je lekker binnen blijven en je kind in het zwembad in de gaten houden.
    Voor een (enigst) kind is een centraal zwembad vaak leuker: er zijn meestal wel andere kids om mee te spelen.
    Townhouses in de eerder aangegeven omgeving heb je o.a. in Lake Berkley, dat zijn de huizen van Hapimag (een timeshare-bedrijf). Leuke huizen, leuk zwembad en een clubhuis waar je ook allerlei trips en attracties kunt boeken. Zeer behulpzaam personeel.

    Indian Point en Eagle Point zijn allebei wat oudere wijken met veel standaard huizen. Helemaal niet slecht hoor, maar weinig extra's.

    Gezelligheid zul je trouwens in weinig wijken aantreffen. Het leven speel zich vooral binnen af, of in de privezwembaden.

    NB: Als je een bericht geplaatst hebt kun je er nog wat aan toevoegen door onderin het bericht op de knop "Bewerk" te klikken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Ja, het heeft beide wat. Wij gingen in eerst instantie ook voor een villa omdat hetl ekker plonzen voor je huis wel zo relaxed is. Het evt. voordeel van een townhouse verwarmd zwembad en wellicht meerdere kindjes klinkt ook wel weer aanlokkelijk. Ons ventje is ook enigskind en kan zicht heel goed vermakelijk alleen is het natuurlijk ook wel eens leuk om met een leeftijdsgenootje te spelen. Nog even over nadenken.
    Ik ben er nog niet uit.

    Kennis van ons die komt al 12 jaar in Kissimmee en verblijft dan in Venetian Bay. Ken je dat? Hij is daar helemaal gek van alleen hij is 70 en wij zijn eind dertigers met een kleine van bijna 6 jaar. Toch een verschil ook qua behoeftes.
    Laatst gewijzigd door teiwes; 24-02-08 om 13:44.

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teiwes Bekijk Berichten
    Ja, het heeft beide wat. Wij gingen in eerst instantie ook voor een villa omdat hetl ekker plonzen voor je huis wel zo relaxed is. Het evt. voordeel van een townhouse verwarmd zwembad en wellicht meerdere kindjes klinkt ook wel weer aanlokkelijk. Ons ventje is ook enigskind en kan zicht heel goed vermakelijk alleen is het natuurlijk ook wel eens leuk om met een leeftijdsgenootje te spelen. Nog even over nadenken.
    Ik ben er nog niet uit.

    Kennis van ons die komt al 12 jaar in Kissimmee en verblijft dan in Venetian Bay. Ken je dat? Hij is daar helemaal gek van alleen hij is 70 en wij zijn eind dertigers met een kleine van bijna 6 jaar. Toch een verschil ook qua behoeftes.
    Ikzelf zou persoonlijk keizen voor een zwembad...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #7
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Wij zitten de tweede week van de mei vakantie (4-10 mei) in een townhome in Windsor Palms.
    Dit is ook overal lekker dichtbij.
    Ook wij hebben 1 kind mee,een zoon van 10 jaar.
    Hoop dat hij vriendjes maakt in het gezamelijke zwembad.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Ja is ook heerlijk, alleen ben ik bang dat het water nog te koud is om in te zwemmen ( wordt niet automatisch verwarmd)en dus wordt er waarschijnlijk geen gebruik van gemaakt.

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    Hier heb je een kaartje waar zo'n beetje alle communitys op staan
    http://www.orlandovillas.com/Map.aspx

    En als je kiezen moeilijk vindt kun je ook een townhouse nemen met een privé zwembadje. Kun je zowel privé zwemmen, of naar het gemeenschappelijke zwembad/clubhouse gaan. Aan jouw de keuze.

    Wij hebben vorig jaar Oktober in Windsor Hills gezeten (no. 71 op de kaart) wat erg kort bij Disney ligt (dichter bij kan haast niet). Townhouse met eigen zwembadje (erg zeldzaam) en 2 minuten lopen van het grote zwembad. Kijk maar eens op de link.
    http://www.storytimeorlandorental.com/index.html
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Wijk in Kissimmee

    KLinkt goed, ik heb gelijk even gekeken maar alles is vol.
    Was een goed alternatief en hoef je verder niet te kiezen.
    Kennen jullie Venetian Bay Resort ook toevallig? Wordt aangeraden door een kennis van ons, alleen hij is rond de 70 en wij eind 30 met een kindje van bijna 6. Ik geloof dat dan de behoeften toch wel behoorlijk verschillen van elkaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •